Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Na co si dát u TDeSa pozor ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi - chtěl bych sem se Vás zeptat na to jaká čidla jsou u tohoto motoru zapotřebí k jeho funkci - jestli má i nějaké čidlo otáček - při žhavení je pod kontrolkou napsáno DDE - co to znamená - jsem nervozní z těch studených startů - motor má vysoké otáčky - asi 1100 ot a normál je tak 750 ot. a děsně kouří - po minutě běhu se to sklidní Co to znamená - proč to tak je
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
tyjo, já mám sice Td, ale i v téhle třeskuté zimě co byla je a bude mi i po startu otáčky drží na těch cca 7-8stech. a motor šlape pěkně(ťukám na dřevo). Není s ním něco??tds píše:moc nerozumím tvé otázce ale otáčky jsou ok.v zimě jsou otáčky do ohřátí motoru cca1000 a postupně klesají, to fajčení by mohli být žhaviče.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
mno turbo už není taky v dobrém stavu - původní majitel s tím autem jezdíl jako vepřík 
propouští už olej - sice se jej snažím ještě chránit tím že za studena jedu opravdu velice opatrně - do 1500 ot - max a když dojedu tak na základěš otáček při jízdě jej dochlazuji - půl minuty až minutu. Při kolika tis. by se měl ten olej měnit - je lepší plná syntetika anebo polosyntetika

propouští už olej - sice se jej snažím ještě chránit tím že za studena jedu opravdu velice opatrně - do 1500 ot - max a když dojedu tak na základěš otáček při jízdě jej dochlazuji - půl minuty až minutu. Při kolika tis. by se měl ten olej měnit - je lepší plná syntetika anebo polosyntetika
stačí ti polo.10W-40,jelikož tvé auto už bude mít něco najeté, pokud máš plnou tak se ti trošku i sníží spotřeba oleje.a výměny oleje dělej tak jak ti nařizuje ukazatel (diody).Každé turbo propouší olej jen je otázka kolik.pokud odděláš hadici u egr,ventilu tak by tam neměli být louže oleje stejně tak v sacím traktu.turbo se dá jednoduše zkontrolovat tak že, když chytneš vpředu za osku na sací straně turba a zahýbeš s ní nahoru a dolů tak by nemělo mít větší vůli jak cca.1mm.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Mno ono je jich tam víc(zelených 5 myslím??, oranžová jedna a červený dvě nebo jedna teď si nejsem jistej), ale čím víc na ten olej najedeš, tím míň diod svítí, auto ti dává vědět že to už brzo přinde
Jo a když naskočí oranžová a rozsvítí se ti nápis oilservice, tak ten už nezhasne, svítí i za jízdy (teda aspoň mě tak nevím jestli není něco špatně
)


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
aha - děkuji za vysvětlení - takže čím více kilometrů mám na ten olej najeto tak tím méně svítí těch zelených diod - mne svítí už jen jedna ta poslední zelená před oranžovou - nesvítí všechny ale jen jedna ta zelená... A jak se ten počítač s tím OIL SERVICE dá vynulovat aby to odpočítávalo znova... Díky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1679
- Registrován: pát 08.09.2006 00:00
- Bydliště: Ohrádka v přihrádce
- Klubové ID: 1819
Tak to už brzo přijde výměna oleje. Na vynulování je buď přístroj s názvem oil reseter (by BMW, ale i v ostatních servisech ho občas mívaj, nebo napiš nějakýmu klubákovi z okolí jestli ho nemá a nebo si ho kup) nebo se spojují nějaký piny v diagnostické zásuvce, ale to ti teda nepovím jaký, zkus pohledat, někde na netu nebo tady na fóru na to bude návod 
