
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo díra
Je pravda, že žádné zaváhání u 2200ot. není, ale mě turbo začíná táhnout od cca 1400ot. a největší brutál zátah je asi od těch 2200ot až nahoru.milo píše:ja turbo u 530d citim ze jemne zacina zabirat okolo 1800-1900 otacek, potom kopanec a jede, zadne zavahani u 2200 otacek se nekona. vaha vzduchu?
Zkus víc popsat jak se to auto chová při tom vytáčení.
Může to být víc věcí. Zkus odpojit váhu vzduchu a svézt se, pozoruj co se změní. Napiš jestli auto cuká u těch 2200ot. a jestli je přeleze, jestli je to plynulý úbytek výkonu, co dělá ekonoměr atd..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
To me taky zacne zabirat kolem 1500 a tahne plynule az do 5000, jen v tech 2200 to udelaja, jako kdybych ubral a hned pridal plyn. Kdyz tam treba 1800 na trojku a dam plnej, tak to neudela. Jen kdyz ho necham sbirat treba na 5 r. stupen od spodu nebo tahnu platonak. Prijde mi ze na mensi rychlost to nema cas zavahat a pres ty kritycky otacky to preleti a je vse ok.
to Peasy:
U tebe myslim bude vše normální, to je typický, u těchto otáček to jakoby vystřelí. Mění se geometrie lopatek v turbu a bere to největší zátah. Jestli to u toho necuká nebo něco takového, tak je vše OK:
to Brumlae34:
Když dáš plnej na nižší rychlostní stupeň, tak to nedělá- takže dopravováním palivem to nebude, to bych asi vyloučil.
Váha vzduchu by taky dělala něco jinýho, ale odpojit jí zkus, za to nic nedáš.
Na vyšší stupeň při akceleraci tedy musíš dát více plynu a tedy na turbo je kladen maximální požadavek na výkon (nikoliv na otáčky), takže bych hledal opravdu asi tam, jinak mě nic nenapadá...
Joo a ještě rada nad zlato - diagnostika !!
U tebe myslim bude vše normální, to je typický, u těchto otáček to jakoby vystřelí. Mění se geometrie lopatek v turbu a bere to největší zátah. Jestli to u toho necuká nebo něco takového, tak je vše OK:
to Brumlae34:
Když dáš plnej na nižší rychlostní stupeň, tak to nedělá- takže dopravováním palivem to nebude, to bych asi vyloučil.
Váha vzduchu by taky dělala něco jinýho, ale odpojit jí zkus, za to nic nedáš.
Na vyšší stupeň při akceleraci tedy musíš dát více plynu a tedy na turbo je kladen maximální požadavek na výkon (nikoliv na otáčky), takže bych hledal opravdu asi tam, jinak mě nic nenapadá...
Joo a ještě rada nad zlato - diagnostika !!