Problém je v tom, že kdykoliv jsem byl s autem na diagnostice(jezdím do Brna za Horysem), tak v tu chvíli mi auto jezdilo a diag.neukázala žádnou takovou závadu, ani z dřívějška. Teď uvidim, auto je teď nepojízdné a zítra přijede diagnostika k autu, tak uvidim jestli odhalí něco jiného než ta předtím...Zdenal píše:To byla asi chyba, měl si koupit nový. U starýho nemůžeš vědět, že je dobrý, je to sázka do loterie a možná si prohrál.
Stojí asi 10K podle odkazů tady, tak já ho koupím nový, když to bude tím, zas to neni tolik.
Kdyby to bylo to vysokotlaké čerpadlo, tak v AutoŠtangl mají nové (asi repas) za 17500kč, taky bych ho koupil nový než někde na vraku, tam nikdy nevíš..Joo a vstřikovací čerpadlo tam neni, to je to vysokotlaké a vstřiky jsou otevírané elektr.
Jinak vstřiky a snímač kliky by ti myslím odhalili na diag.
Divný je, že když blbne pumpa, že se to nenačte do řj a pak to diag nevyplivne..to je zkurvenina! Byl jsi v BMW na ty diag?
Výše bylo napsáno, že dal pumpu do nádrže NOVOU a byla špatná, vůbec bych tedy neopravoval z použitých dílů, už nemusela dávat 4bar, ale třeba jen 2bar a je to v prd...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 530d-problém start
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Myslim, že diag. nenapíše konkrétní hodnoty která pumpa nebo čerpadlo dává.
Na origo diag. se nedostanu, je to nepojízdné.
Na neorig. diag. napsalo "NAPÁJENÍ SNÍMAČE TLAKU".
-můj názor je, že ten snímač je asi OK, ale problém je v tom napájení palivem tzn. že některé čerpadlo dává málo.
Dnes jsem to nastartoval 3x a po 4té už nic.
Středotlaké čerpadlo je slyšet o mnoho více než normálně a když to zrovna nestartuje, neni slyšet vůbec.
Takže říkali, že umí změřit tlak toho kterého čerpadla, tak se zítra ukáže které to je, asi to bude to středotlaké.
Má někdo jiný názor ? Že by to bylo v elektrice toho snímače tlaku, takže dát nový snímač ? Nebo jenom napájení, jakože el. napájení, tedy přerušený kontakt nebo tak něco ?
Díky za rady..každopádně se v tom zítra budou vrtat, tak se uvidí..
Na origo diag. se nedostanu, je to nepojízdné.
Na neorig. diag. napsalo "NAPÁJENÍ SNÍMAČE TLAKU".
-můj názor je, že ten snímač je asi OK, ale problém je v tom napájení palivem tzn. že některé čerpadlo dává málo.
Dnes jsem to nastartoval 3x a po 4té už nic.
Středotlaké čerpadlo je slyšet o mnoho více než normálně a když to zrovna nestartuje, neni slyšet vůbec.
Takže říkali, že umí změřit tlak toho kterého čerpadla, tak se zítra ukáže které to je, asi to bude to středotlaké.
Má někdo jiný názor ? Že by to bylo v elektrice toho snímače tlaku, takže dát nový snímač ? Nebo jenom napájení, jakože el. napájení, tedy přerušený kontakt nebo tak něco ?
Díky za rady..každopádně se v tom zítra budou vrtat, tak se uvidí..
Tak mám nový postřehy ...
1. servis: reilová pumpa pod řidičem stojí 10 000,- , ale budeme muset hledat.. (pro mě tato hláška znamená - připrav se, že za práci zaplatíš aspoň šestku)
2. servis: podávací pumpa v nádrži a stojí asi 8 000,- , ale budeme muset hledat a bla bla..
Do obou servisů jezdim, do 1. na menší práce - údržba brzdy atp.
do 2. servisu jezdim s náročnější prací, ale nasr.li mě když posledně hlásily cenu a následně bez jakéhokoliv důvodu bez jediného slova a zaváhání prodražili o 60% !!!
Takže jsem začal přemýšlet o značkovém servisu.
Volal jsem do BMW, info cen náhr. dílů atd.
Takže railová pumpa (ta pod řidičem) 6 040,-
Podávací čerpadlo v nádrži 4 150,-
Hodinová cena 1 700,-
Diagnostika 560,-
Servisák říkal, že výměna neni náročná a že za 1 hodinu by mělo být hotovo..
Tak jsem to tam dal, uvidim..Pak se podělim o skutečnosti a snad budou dobré
1. servis: reilová pumpa pod řidičem stojí 10 000,- , ale budeme muset hledat.. (pro mě tato hláška znamená - připrav se, že za práci zaplatíš aspoň šestku)
2. servis: podávací pumpa v nádrži a stojí asi 8 000,- , ale budeme muset hledat a bla bla..
Do obou servisů jezdim, do 1. na menší práce - údržba brzdy atp.
do 2. servisu jezdim s náročnější prací, ale nasr.li mě když posledně hlásily cenu a následně bez jakéhokoliv důvodu bez jediného slova a zaváhání prodražili o 60% !!!
Takže jsem začal přemýšlet o značkovém servisu.
Volal jsem do BMW, info cen náhr. dílů atd.
Takže railová pumpa (ta pod řidičem) 6 040,-
Podávací čerpadlo v nádrži 4 150,-
Hodinová cena 1 700,-
Diagnostika 560,-
Servisák říkal, že výměna neni náročná a že za 1 hodinu by mělo být hotovo..
Tak jsem to tam dal, uvidim..Pak se podělim o skutečnosti a snad budou dobré

Zdenal píše:Tak mám nový postřehy ...
1. servis: reilová pumpa pod řidičem stojí 10 000,- , ale budeme muset hledat.. (pro mě tato hláška znamená - připrav se, že za práci zaplatíš aspoň šestku)
2. servis: podávací pumpa v nádrži a stojí asi 8 000,- , ale budeme muset hledat a bla bla..
Do obou servisů jezdim, do 1. na menší práce - údržba brzdy atp.
do 2. servisu jezdim s náročnější prací, ale nasr.li mě když posledně hlásily cenu a následně bez jakéhokoliv důvodu bez jediného slova a zaváhání prodražili o 60% !!!
Takže jsem začal přemýšlet o značkovém servisu.
Volal jsem do BMW, info cen náhr. dílů atd.
Takže railová pumpa (ta pod řidičem) 6 040,-
Podávací čerpadlo v nádrži 4 150,-
Hodinová cena 1 700,-
Diagnostika 560,-
Servisák říkal, že výměna neni náročná a že za 1 hodinu by mělo být hotovo..
Tak jsem to tam dal, uvidim..Pak se podělim o skutečnosti a snad budou dobré
Tak to by te v tech tvejch servisech sakra ojebali


Máš to trochu popletený, railová pumpa je u motoru a stojí 30k, pod sedačkou řidiče je střednětlaký a v nádrži podávací čerpadlo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Já jsem ale psal (čti výše)
- reilová pumpa pod řidičem, podle tebe je teda v motoru, jak píšeš.
Nebudu se hádat o blbostech.
-Podle mě je v motorovém prostoru vysokotlaké čerpadlo a nemam v tom bordel..,to vim, že nestojí 6K, repas seženu 17K
Přijímací technik v BMW řekl, že to je railová pumpa pod řidičem, tak to beru jako bernou minci, ten asi ví víc než mi dva.
ale budíž střednětlaké čerpadlo či pumpa je taky dobrý...
- reilová pumpa pod řidičem, podle tebe je teda v motoru, jak píšeš.
Nebudu se hádat o blbostech.
-Podle mě je v motorovém prostoru vysokotlaké čerpadlo a nemam v tom bordel..,to vim, že nestojí 6K, repas seženu 17K
Přijímací technik v BMW řekl, že to je railová pumpa pod řidičem, tak to beru jako bernou minci, ten asi ví víc než mi dva.

ale budíž střednětlaké čerpadlo či pumpa je taky dobrý...
Railová pumpa je ta, co tlačí do lišty (railu) a to je ta v motoru. Mně odešla kdysi ta v nádrži a projevovalo se to tak, že auto při akcelerování škubalo. Nastartovalo ale pokaždý.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Zajímavý. Mně ta pumpa pod řídičem valí furt i když to nestartuje. Každopádně auto mi stále nejede. Pokud by ty ceny v BMW byly pravda a neměl bych to do nejbližšího BMW zhruba 100km, taky bych o tom uvažovalZdenal píše:Mě taky škube při akceleraci, spíše razantnější (nechtělo přes 3t ot.), a v ten den už jsem nenastartoval. Ta v nádrži je slyšet tak jak je normál, tak myslim, že bude dobrá, ale ta pod řidičem je slyšet nezvykle mooc a když nestartuje, tak vůbec, což je teď trvalý stav..doufám že to bude jen toto
Tak možná maš vadný to podávací čerpadlo v nádrži, ale to by asi ta pumpa pod řidičem utáhla, no aspoň bys to v pohodě nastartoval. Takže jestli střednětlaká jede jak o závod a startuješ, ale nechce se tomu jet, hledal bych v nádrži.
Jinak asi budeš mít problém jinde..
Ještě zbývá vysokotlaké čerpadlo, nějaký vstřik, nebo že by ten snímač tlaku na liště ? No těžko říct..
A ty ceny mi věř, že jsem si nevycucal z palce... zavolej tam a přesvěč se sám...
Jinak asi budeš mít problém jinde..
Ještě zbývá vysokotlaké čerpadlo, nějaký vstřik, nebo že by ten snímač tlaku na liště ? No těžko říct..
A ty ceny mi věř, že jsem si nevycucal z palce... zavolej tam a přesvěč se sám...
Tak mám opraveno !!!!!!!
Čerpadlo pod řidičem bylo vyměněno a jsem pojízdnej, bez problémů vše funguje jak má..technik říkal, že mu dnes přitáhli další BMW s tou samou závadou a že je to velice časté. Vydrží prý 120t. - 200t. Km podle kvality nafty.
- a teď mi dovolte jen stručně k servisu:
Auto Base, Praha 10, Průběžná
- načtení závady a vymazání závad
- kontrola podávacího tlaku paliva
- výměna naftového čerpadla
- zkušební jízda
Auto mi bylo předáno umyté, komplet vyluxované a v pořádku
CENA CELKEM ZA VŠE A VČETNĚ DPH: 8344,- Kč
- takže jednoznačně zkušenost velice pozitivní, jednání na vysoké úrovni a velice překvapen víc než dobrou cenou !!
- zatím 1. zkušenost se značkovým servisem, tak uvidíme příště
Na závěr k odbornému názvu toho čerpadla jak se řešilo výše..
- ve faktuře je napsáno: "výměna naftového čerpadla (přídavné dopravní čerpadlo)" tolik citace

Čerpadlo pod řidičem bylo vyměněno a jsem pojízdnej, bez problémů vše funguje jak má..technik říkal, že mu dnes přitáhli další BMW s tou samou závadou a že je to velice časté. Vydrží prý 120t. - 200t. Km podle kvality nafty.
- a teď mi dovolte jen stručně k servisu:
Auto Base, Praha 10, Průběžná
- načtení závady a vymazání závad
- kontrola podávacího tlaku paliva
- výměna naftového čerpadla
- zkušební jízda
Auto mi bylo předáno umyté, komplet vyluxované a v pořádku
CENA CELKEM ZA VŠE A VČETNĚ DPH: 8344,- Kč
- takže jednoznačně zkušenost velice pozitivní, jednání na vysoké úrovni a velice překvapen víc než dobrou cenou !!
- zatím 1. zkušenost se značkovým servisem, tak uvidíme příště
Na závěr k odbornému názvu toho čerpadla jak se řešilo výše..
- ve faktuře je napsáno: "výměna naftového čerpadla (přídavné dopravní čerpadlo)" tolik citace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Já jsem v pátek odtáhnul auto do Třebíče do jistého autoservisu Prchal.
Slyšel jsem na ně samé pozitivní ohlasy a navíc bližší servis kde by BMW trošku rozuměli, tu asi není (nepočítám Auto Čermák-tam mně nikdo nedostane). Vzhledem ke zhruba deseti BMW zaparkovaných v areálu autoservisu jsem nabyl dojmu, že to nedělají poprvé a auto jim svěříl.
Mechanik mi okamžitě dovedl vyjmenovat možné příčiny závady, docela jsem koukal.
1. středotlaké čerpadlo pod podlahou
2. dopravní čerpadlo v nádrži
3. snímač otáček hřídele
V pondělí by mi měl volat čím to je, tak jsem zvědav.
Slyšel jsem na ně samé pozitivní ohlasy a navíc bližší servis kde by BMW trošku rozuměli, tu asi není (nepočítám Auto Čermák-tam mně nikdo nedostane). Vzhledem ke zhruba deseti BMW zaparkovaných v areálu autoservisu jsem nabyl dojmu, že to nedělají poprvé a auto jim svěříl.
Mechanik mi okamžitě dovedl vyjmenovat možné příčiny závady, docela jsem koukal.
1. středotlaké čerpadlo pod podlahou
2. dopravní čerpadlo v nádrži
3. snímač otáček hřídele
V pondělí by mi měl volat čím to je, tak jsem zvědav.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pon 11.02.2008 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
- Klubové ID: 1843
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím kluci. Tak mám taktéž ten samý problém.
Nezvykle dlouhý start cca hodinu odstaveného auta, ale nevěnuji tomu pozornost. Jedu, vše v pohodě, nic co by nasvědčovalo nějakému problému. Po prudším rozjezdu na frekventované křižovatce najednou záškub, rozsvítila se kontrolka DDE a nouzák. Zastavím, vypnu motor, startuju, s velkýma obtížema chytne, DDE zhaslo. Dojedu domů, vypnu a už nenatočím. Po delším protočení opět chytá.
Jedná se 525d tour 11/02´ V nádrži cca 40 l nafty.
Po pročtení různých příspěvků jsem tedy začal hledat závadu. Dignostika krom závady žhavičů vyplivla prý něco ve smyslu slabého tlaku na railu, ale protože zrovna nebylo možné nastartovat a klučina s diagnostikou pospíchal pryč, nebylo možno přečíst live data. Vzhledem k tomu že se z nádrže ozývalo divné pobublávání, padl tip na všemi zmiňované čerpadla. První vyzkoušeno dopravní (zánovní, ale funkční) a bez rozdílu. Pak jsem šel po podávacím, do nádrže. Když jsem nádrž otevřel na obou stranách, k mému údivu byla levá strana naprosto prázdná a pravá s čerpadlem plná.vycvakl jsem čerpadlo, vytáhl šlauchy co propojují obě strany nádrže , vše profoukl, pročistil a vrátil zpět . Motor sice chytl, ale nádrž se ne a ne plnit a po dolití se vše přečerpalo opět na pravou stranu. V domění, že teda čerpadlo i když tlačí, tak asi tlačí málo, objednal jsem nové, ovšem výsledný efekt zůstal stejný. U čerpadla plno a za řidičem prázdno.
Poradí někdo co by mohlo být příčinou?
Nezvykle dlouhý start cca hodinu odstaveného auta, ale nevěnuji tomu pozornost. Jedu, vše v pohodě, nic co by nasvědčovalo nějakému problému. Po prudším rozjezdu na frekventované křižovatce najednou záškub, rozsvítila se kontrolka DDE a nouzák. Zastavím, vypnu motor, startuju, s velkýma obtížema chytne, DDE zhaslo. Dojedu domů, vypnu a už nenatočím. Po delším protočení opět chytá.
Jedná se 525d tour 11/02´ V nádrži cca 40 l nafty.
Po pročtení různých příspěvků jsem tedy začal hledat závadu. Dignostika krom závady žhavičů vyplivla prý něco ve smyslu slabého tlaku na railu, ale protože zrovna nebylo možné nastartovat a klučina s diagnostikou pospíchal pryč, nebylo možno přečíst live data. Vzhledem k tomu že se z nádrže ozývalo divné pobublávání, padl tip na všemi zmiňované čerpadla. První vyzkoušeno dopravní (zánovní, ale funkční) a bez rozdílu. Pak jsem šel po podávacím, do nádrže. Když jsem nádrž otevřel na obou stranách, k mému údivu byla levá strana naprosto prázdná a pravá s čerpadlem plná.vycvakl jsem čerpadlo, vytáhl šlauchy co propojují obě strany nádrže , vše profoukl, pročistil a vrátil zpět . Motor sice chytl, ale nádrž se ne a ne plnit a po dolití se vše přečerpalo opět na pravou stranu. V domění, že teda čerpadlo i když tlačí, tak asi tlačí málo, objednal jsem nové, ovšem výsledný efekt zůstal stejný. U čerpadla plno a za řidičem prázdno.
Poradí někdo co by mohlo být příčinou?
Zdar hoši moje 530D r.v.2002 má problém s ranními starty.Celý rok v pohodě na brnk, ale jakmile klesnou teploty tak jsem vypozoroval, že nespíná podávací čerpadlo.Dokáže někdo prosím poradit čím to může být? Může to dělat relé podávacího čerpadla? Kde ho najdu? Nebo to bude něco jiného?
Když zkusím zastartovat a párkrát protočím klíček tak se čerpadlo vždy nakonec chytne a auto samozřejmě okamžitě naskočí a od té doby další starty na brnk...poraďte prosím na co se zaměřit? Kde může být chyba?
Když zkusím zastartovat a párkrát protočím klíček tak se čerpadlo vždy nakonec chytne a auto samozřejmě okamžitě naskočí a od té doby další starty na brnk...poraďte prosím na co se zaměřit? Kde může být chyba?
zdravím mám 530D a taky mam problem s nastartovaním jak klesne teplota pod 0 stupnu. Nejake napady ? vymenil jsem zhavicky , palivovy filtr a porad to same . Jeste bych mel otazku kdyz zapnu klicek je slyset cerpadlo pod ridicem . melo by vrcet porad i kdyz nenastartuju nebo by po nejake dobe melo prestat vrcet?