Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
stop oil druck ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Klubové ID: 1712
- Kontaktovat uživatele:
Ale že by to byl normální jev...????? To těžko! Určitě není v pořádku, když nastane při jakékoliv situaci to, že ti nebude pumpa tlačit olej.
Na druhou stranu jsem bez řemene (e34 - M50) ujel 30km a hlídal, abych neuvařil motor. S menšími zastávkami se to dalo. Ale vůbec jsem si neuvědomil (tenkrát), že mi vlastně olejová pumpa taky stojí. A dojel jsem bez jakýchkoliv následků.
Na druhou stranu jsem bez řemene (e34 - M50) ujel 30km a hlídal, abych neuvařil motor. S menšími zastávkami se to dalo. Ale vůbec jsem si neuvědomil (tenkrát), že mi vlastně olejová pumpa taky stojí. A dojel jsem bez jakýchkoliv následků.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Olejové čerpadlo je hnané hřídelem od motoru, takže pokud se točí motor, točí se i čerpadlo. Řemeny je hnané olejové čerpadlo od servořízení, alternátor, vodní pumpa, kompresor klimy.alpineman píše: Ale vůbec jsem si neuvědomil (tenkrát), že mi vlastně olejová pumpa taky stojí. A dojel jsem bez jakýchkoliv následků.
2_100RM: U výkonnějších motorů mají být v olejové vaně takové přepážky, které mají bránit tomu prudkému odlití oleje při podélném nebo příčném zrychlení. Ty tam ty přepážky asi nemáš - ale vanu kvůli tomu taky měnit nebudeš.