Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
palivovy filtr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte 28.12.2004 01:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 2205
Zdravim! Dusledne jsem prohrabal cele forum,ale nikde kupodivu nenasel presnou informaci o tom,jak casto se ma menit palivovy filtr a zda je potreba ho po vymene zalit naftou,nejak odvzdusnit,nebo si s tim cerpadla poradi sama?Zitra ho chci menit a nerad bych neco zkurvil..A pak kde presne je vzduchovy filtr?Nekde v tech plastovych deklech u motoru? Mam 525d.E39,2002. Diky moc za jakekoliv info!! Tělda.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Můžu taky dotaz k palivovým filtrům ? Maj ty filtry nějaký zpětný ventily ? Jako je to třeba občas u filtrů olejových - na stejnej motor ( M20 ) jsem mohl koupit filtr s vetilem ( BOSCH ) a bez ( FRAM, Purolator,... ) - obojí fungovalo. Myšlenka, že by tam mohla být nějaká dobře / špatně fungující zpětná klapka mě napadla, když jsem několikrát nemohl na po 3. nastartovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
U 39tek je tam vždycky, jak napsal Player. Pro úplný tupce podotýkám, že pod podlahou řidiče zespoda auta (pod plastovým krytem). Už jsem viděl debila, co ho lovil uvnitř auta pod kobercem...
Já měním vždy před zimou (zvyk z diesla). Není nic lepšího, než ve správný okamžik zamrzlý filtr, navíc když stojí pár šupů. Samo u benu to není tak horůce...
Kupoval bych zásadně se zpětným ventilem. Nebude "padat" palivo (NM i BA)...
Proto jsi startoval "na třikrát". Stačilo chvilku počkat se zaplým klíčkem, až pumpa natáhla palivo z nádrže...
A olejové filtry nemají "zpětný" ventil, ale "přetlakový". Pokud je hodně zasranej filtr, pouští olej kolem. Lepší mazat nečištěným olejem než žádným...

Já měním vždy před zimou (zvyk z diesla). Není nic lepšího, než ve správný okamžik zamrzlý filtr, navíc když stojí pár šupů. Samo u benu to není tak horůce...
Kupoval bych zásadně se zpětným ventilem. Nebude "padat" palivo (NM i BA)...

A olejové filtry nemají "zpětný" ventil, ale "přetlakový". Pokud je hodně zasranej filtr, pouští olej kolem. Lepší mazat nečištěným olejem než žádným...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Klubové ID: 1944
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi - počkejte něco mi tu vrtá hlavou - palivové filtry maj klapku proti tomu aby nepadala nafta ??? pochopil jsem to správně ? Je to tak i u TDS ? Anebo jen u nových moderních turbodieselů. Díks. Já když zapnu klíček a auto žhaví tak mi běží pal. pumpa v nádrži a na poprvé mi to nechytne - musím nažhavit nadvakrát aby mi to chytlo - čím to může být ???? Je pravda že už jsem na TDS nalítal 17000 km a filtr sem neměnil a minulej majitel asi taky ne takže ten tam bude asi zhruba těch 50 000 km 

U tds ve filtru žádná klapka není.Tam dokáže kalsicky padat nafta,když tam máš nějakou netěsnost typu pčepady,vstřikovací čerpadlo,O kroužek odvodnění naft. filtru.
Otázka je jestli ti to žhaví skutečně,zkoušel jsi je po demontáži klasicky rozsvítit přímym napájením.Otázka je čas jak dlouho žhaví a pak jaký má kompresní tlak motor a jestli pak nepadá nafta.
Otázka je jestli ti to žhaví skutečně,zkoušel jsi je po demontáži klasicky rozsvítit přímym napájením.Otázka je čas jak dlouho žhaví a pak jaký má kompresní tlak motor a jestli pak nepadá nafta.