Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Co vse se da "doladit" u E39 pres diagnostiku?
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Mysím, že autom. sklápění je právě vázáno na memory sedačky(v zrcátku je jeden motorek navíc, kvůli nastavení pro druhého řidiče).
Někde jsem zaslechl, že za každou změnu jednotlivé položky se účtuje půl tácu. Zkušenost není moje, jak jsem nakoupil, tak prodávám... Ale nepřekvapilo by mě to... Vlastní zkušenost mě teprve čeká. Se chystám na diagnózu už půl roku...
Nějak není čas... 
Někde jsem zaslechl, že za každou změnu jednotlivé položky se účtuje půl tácu. Zkušenost není moje, jak jsem nakoupil, tak prodávám... Ale nepřekvapilo by mě to... Vlastní zkušenost mě teprve čeká. Se chystám na diagnózu už půl roku...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Ja mam 530d 10/2002 a sklapatelne spataky, ale sklopenie spolujazdcoveho dolu pri spatecke mi to nerobi. No sedacky mam klasicke, ziadna elektrika
Aj tak si myslim, ze tie sedacky nato nemozu mat vplyv, lebo kluce sa daju nakodovat na rozneho pouzivatela aj ked v aute niesu el. sedacky.
Skusim daco o tom zistit, lebo to sklapanie by mi bodlo, parkujem totiz stale u obrubniku a musim to robit cez ovladanie spatakov manualne...
Aj tak si myslim, ze tie sedacky nato nemozu mat vplyv, lebo kluce sa daju nakodovat na rozneho pouzivatela aj ked v aute niesu el. sedacky.
Skusim daco o tom zistit, lebo to sklapanie by mi bodlo, parkujem totiz stale u obrubniku a musim to robit cez ovladanie spatakov manualne...
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Taky to musím dělat ručně...airbone píše:Ja mam 530d 10/2002 a sklapatelne spataky, ale sklopenie spolujazdcoveho dolu pri spatecke mi to nerobi. No sedacky mam klasicke, ziadna elektrika![]()
Aj tak si myslim, ze tie sedacky nato nemozu mat vplyv, lebo kluce sa daju nakodovat na rozneho pouzivatela aj ked v aute niesu el. sedacky.
Skusim daco o tom zistit, lebo to sklapanie by mi bodlo, parkujem totiz stale u obrubniku a musim to robit cez ovladanie spatakov manualne...
Nějak v té prostřední větě nevidím logiku. Když nemáš memory sedačky, co chceš nakódovat pro druhého řidiče (změnit nastavení), když si odemkne svým klíčem? Tam nic jiného není...
Navíc jsem psal, že bez toho dalšího motorku, co se dával jen k memory sedačkám, to nepojede, i kdybys to v CKM měl. Musel bys zrcátka vyměnit za ty druhé, z auta s memory...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
Kruty
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsme absolvoval diagnostiku. Stravil jsem tam cca 3 hodiny.
Vysledek tak na 60%.
- Provedli celkovej test na diagnostice, ten byl OK.
- Udelali vymaz pameti prevodovky
Az potut to bylo OK
Kdyz se pripojili k autu programovaci jednotkou aby se zmenila nejaka nastaveni, tak nic...
Na zacatku dela ten program nejake testy, postupne si nacita vsechny komponenty z auta, a na jednotce airbagu to skoncilo.
Program zahlasil, ze nemuze navazat spojeni (byla tam nejaka nemecka hlaska, ale ja nemecky neumim...), a dal uz nic...
Zkouseli vsechno mozne, ale prijit na to, proc se airbag pri velke diagnostice ukazuje jako OK, ale pri programovani to neprojde se jim zjistit nepodarilo. Zkouseli znovu "inicializovat" vsechny komponenty, ale to take nepomohlo.
Bylo mi receno, ze dokud se tento problem neodstrani, tak se nedaji delat zadne zmeny, a ani nejde nahrat do auta novejsi soft...
Nakonec jsem platil jen ten velky test a smaznuti chyb, ostatni laborovani bylo gratis.
Cena se pocitala dle casu, a vyslo to na cca 1000kc
Nemate nekdo tuseni, co muze byt pricinou?
Priznam se, ze jsem se pak vsimnul, ze se mi na palubce pri startu vubec kontrolka airbagu nerosviti.
Zeby vadna ridici jednotka airbagu?
Take me napadlo, jestli neni praskla zarovka v palubce... ale proc to nenasel ten velkej test?
Predchozi majitel tvrdi, ze nikdy nic s airbagama neresil.
Auto nikdy nebylo bourane.
Vysledek tak na 60%.
- Provedli celkovej test na diagnostice, ten byl OK.
- Udelali vymaz pameti prevodovky
Az potut to bylo OK
Kdyz se pripojili k autu programovaci jednotkou aby se zmenila nejaka nastaveni, tak nic...
Na zacatku dela ten program nejake testy, postupne si nacita vsechny komponenty z auta, a na jednotce airbagu to skoncilo.
Program zahlasil, ze nemuze navazat spojeni (byla tam nejaka nemecka hlaska, ale ja nemecky neumim...), a dal uz nic...
Zkouseli vsechno mozne, ale prijit na to, proc se airbag pri velke diagnostice ukazuje jako OK, ale pri programovani to neprojde se jim zjistit nepodarilo. Zkouseli znovu "inicializovat" vsechny komponenty, ale to take nepomohlo.
Bylo mi receno, ze dokud se tento problem neodstrani, tak se nedaji delat zadne zmeny, a ani nejde nahrat do auta novejsi soft...
Nakonec jsem platil jen ten velky test a smaznuti chyb, ostatni laborovani bylo gratis.
Cena se pocitala dle casu, a vyslo to na cca 1000kc
Nemate nekdo tuseni, co muze byt pricinou?
Priznam se, ze jsem se pak vsimnul, ze se mi na palubce pri startu vubec kontrolka airbagu nerosviti.
Zeby vadna ridici jednotka airbagu?
Take me napadlo, jestli neni praskla zarovka v palubce... ale proc to nenasel ten velkej test?
Predchozi majitel tvrdi, ze nikdy nic s airbagama neresil.
Auto nikdy nebylo bourane.
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
a kde ti robili tu diagnostiku?Kruty píše:Tak jsme absolvoval diagnostiku. Stravil jsem tam cca 3 hodiny.
Vysledek tak na 60%.
- Provedli celkovej test na diagnostice, ten byl OK.
- Udelali vymaz pameti prevodovky
Az potut to bylo OK
Kdyz se pripojili k autu programovaci jednotkou aby se zmenila nejaka nastaveni, tak nic...
Na zacatku dela ten program nejake testy, postupne si nacita vsechny komponenty z auta, a na jednotce airbagu to skoncilo.
Program zahlasil, ze nemuze navazat spojeni (byla tam nejaka nemecka hlaska, ale ja nemecky neumim...), a dal uz nic...
Zkouseli vsechno mozne, ale prijit na to, proc se airbag pri velke diagnostice ukazuje jako OK, ale pri programovani to neprojde se jim zjistit nepodarilo. Zkouseli znovu "inicializovat" vsechny komponenty, ale to take nepomohlo.
Bylo mi receno, ze dokud se tento problem neodstrani, tak se nedaji delat zadne zmeny, a ani nejde nahrat do auta novejsi soft...
Nakonec jsem platil jen ten velky test a smaznuti chyb, ostatni laborovani bylo gratis.
Cena se pocitala dle casu, a vyslo to na cca 1000kc
Nemate nekdo tuseni, co muze byt pricinou?
Priznam se, ze jsem se pak vsimnul, ze se mi na palubce pri startu vubec kontrolka airbagu nerosviti.
Zeby vadna ridici jednotka airbagu?
Take me napadlo, jestli neni praskla zarovka v palubce... ale proc to nenasel ten velkej test?
Predchozi majitel tvrdi, ze nikdy nic s airbagama neresil.
Auto nikdy nebylo bourane.
dovodom moze byt aj detail, ze v palubnej sieti nebolo pozadovane napatie a preto sa nedalo nic nakodovat. Je odporucane pocas kodovania/programovania to napichnut na cez nabijacku... ale aj keby bola RJ airbagov v prdeli, nevidim dovod aby to nevedelo pracovat so zvyskom systemu..
Rekl bych, ze to tak nejak bude a je to super vec. Me to funguje.kupca píše:Sklápění zrcátka není až taková kravina. Myslím si, že bylo poptáváno sklápění zrcátka u spolujezdce tak, aby byl vidět obrubník.
Tahle funkce je ale podle mého názoru možná jen u aut, co mají elektrické sedačky s pamětí, ale netvrdím to na 100%.
-
Kruty
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
to AIRBONE: diagnostiku delali v Renocaru v Praze.
Jak jsem psal, hned ze zacatku udelali nejaky "velky test" pres diagnostiku, provedli vymaz chyb a jeste neco, ale to uz si nepamatuju... Take vynulovali "adaptabilni pamet prevodovky"
Vsechno probehlo OK, v logu bylo pry par chybovych hlasek, ale jen bezne malickosti, nic co by stalo za pozornost, a dle vyjadreni technika je vse OK.
Pak jsem chtel nastavit daylight a zamykani po rozjezdu - to se pry musi delat pres programovaci jednotku.
V tom nemeckem programu nastavil typ auta, a nejake dalsi udaje, na ktere se to ptalo, a pak si program zacal nacitat jednotlive casti (nevim co vsechno, odhadem tak 5-6 veci, ale pamatuju si jen svetelny modul a jednotku airbagu)
U jednotky airbagu to po par minutach vyhodilo nejakou hlasku, ze se musi neco se softwarem... a ze to nemuze navazat spojeni s modulem.
Vsechno nemecky, takze vim houby, co presne to znamenlo, ale evidentne to netusil ani ten technik.
Na tom to zkoncilo, a dal je to nepustilo.
omlouvam se za pripadne nepresnosti v pojmech, ale u vetsiny ukonu jsem nebyl osobne, a info mam jen od technika, co mi v rychlosti rek, kdyz jsem se vyptaval, co je za problem, a proc to jeste neni hotove... (sedel a cekal jsem tam skoro 3 hodiny)
Jak jsem psal, hned ze zacatku udelali nejaky "velky test" pres diagnostiku, provedli vymaz chyb a jeste neco, ale to uz si nepamatuju... Take vynulovali "adaptabilni pamet prevodovky"
Vsechno probehlo OK, v logu bylo pry par chybovych hlasek, ale jen bezne malickosti, nic co by stalo za pozornost, a dle vyjadreni technika je vse OK.
Pak jsem chtel nastavit daylight a zamykani po rozjezdu - to se pry musi delat pres programovaci jednotku.
V tom nemeckem programu nastavil typ auta, a nejake dalsi udaje, na ktere se to ptalo, a pak si program zacal nacitat jednotlive casti (nevim co vsechno, odhadem tak 5-6 veci, ale pamatuju si jen svetelny modul a jednotku airbagu)
U jednotky airbagu to po par minutach vyhodilo nejakou hlasku, ze se musi neco se softwarem... a ze to nemuze navazat spojeni s modulem.
Vsechno nemecky, takze vim houby, co presne to znamenlo, ale evidentne to netusil ani ten technik.
Na tom to zkoncilo, a dal je to nepustilo.
omlouvam se za pripadne nepresnosti v pojmech, ale u vetsiny ukonu jsem nebyl osobne, a info mam jen od technika, co mi v rychlosti rek, kdyz jsem se vyptaval, co je za problem, a proc to jeste neni hotove... (sedel a cekal jsem tam skoro 3 hodiny)
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Tento detajl jsem u své SSS přeprogramoval, že si SSS myslí že je na autě 14V a povolí programovat vždyairbone píše:a kde ti robili tu diagnostiku?Kruty píše:Tak jsme absolvoval diagnostiku. Stravil jsem tam cca 3 hodiny.
Vysledek tak na 60%.
- Provedli celkovej test na diagnostice, ten byl OK.
- Udelali vymaz pameti prevodovky
Az potut to bylo OK
Kdyz se pripojili k autu programovaci jednotkou aby se zmenila nejaka nastaveni, tak nic...
Na zacatku dela ten program nejake testy, postupne si nacita vsechny komponenty z auta, a na jednotce airbagu to skoncilo.
Program zahlasil, ze nemuze navazat spojeni (byla tam nejaka nemecka hlaska, ale ja nemecky neumim...), a dal uz nic...
Zkouseli vsechno mozne, ale prijit na to, proc se airbag pri velke diagnostice ukazuje jako OK, ale pri programovani to neprojde se jim zjistit nepodarilo. Zkouseli znovu "inicializovat" vsechny komponenty, ale to take nepomohlo.
Bylo mi receno, ze dokud se tento problem neodstrani, tak se nedaji delat zadne zmeny, a ani nejde nahrat do auta novejsi soft...
Nakonec jsem platil jen ten velky test a smaznuti chyb, ostatni laborovani bylo gratis.
Cena se pocitala dle casu, a vyslo to na cca 1000kc
Nemate nekdo tuseni, co muze byt pricinou?
Priznam se, ze jsem se pak vsimnul, ze se mi na palubce pri startu vubec kontrolka airbagu nerosviti.
Zeby vadna ridici jednotka airbagu?
Take me napadlo, jestli neni praskla zarovka v palubce... ale proc to nenasel ten velkej test?
Predchozi majitel tvrdi, ze nikdy nic s airbagama neresil.
Auto nikdy nebylo bourane.
dovodom moze byt aj detail, ze v palubnej sieti nebolo pozadovane napatie a preto sa nedalo nic nakodovat. Je odporucane pocas kodovania/programovania to napichnut na cez nabijacku... ale aj keby bola RJ airbagov v prdeli, nevidim dovod aby to nevedelo pracovat so zvyskom systemu..
Když se pustí do přeprogramování komfortu, tak si auto samo neprve projede upgrade veškerého softu všech řídídcích jednotek a stahuje si ho dle svých nároků, takže to zablokuje klidně diagnostiku na 8 hodin. Až pak se to nechá programovat.
Já jsem si také myslel, že naprogramování nebo změna funkcí komfortu je záležitost 30 minut a byl jsem vyveden z omylu.
Já jsem si také myslel, že naprogramování nebo změna funkcí komfortu je záležitost 30 minut a byl jsem vyveden z omylu.
-
Honnzas
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: stř 15.10.2008 00:00
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj da se od tebe koupit ? Japa je to s kabelem kterym se to propojuje?airbone píše:Mna to vyslo na nejakych 180eurtds píše:Kde jsi sehnal tu GT1?a za kolik?taky po ní koukám ale ceny jsou od 1.200Eur a to za ni teda nedám.airbone píše:Myslim ze vacsina veci sa da spravit cez NCS, len treba vedie co a ako. Akurat o tom nieco vysetrujem. GT1 DIS/SSS mam tiez, ale moc som este nemal cas sa s tym hrat. Momentalne by sa m hodil priatelsky carsoft ultimate pro (som zvedavy co vsetko sa tam bude dat robit), alebo novy bmw scanner 1.4 od pa soft. Pocul som ze je to celkovo dost dobre...(+laptop) . No nemam diag. hlavu, ale ADS, cez ktory to slape 100%
Diky
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
"Parking function" je pevně vázána k sedačkám v elektrice s pamětí.Kentaur píše:Uz jste nekdo zjistil, ci sklapeni zrcatka spolujezdce je vazano na sedacky v elektrice (resp. pameti)? Docela by se mi to siklo. Jste nekdo v okoli Třince (Frydek-Místek, Ostrava ...) schopen upravit nektere nastaveni? Chtel bych zapnout daylight popr. i to sklapeni zrcatka. Mam E39 530i 9/2000.
-
jurasis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Koukni sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
Dovření oken jde jen držením tlačítka.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
Dovření oken jde jen držením tlačítka.
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Ahoj,až se stavím v Praze, tak se chci zeptat na jak dlouho to vidíš s tím programováním upgragu a ještě malej dotaz:....display na pal.pc vysílá nesmyslný znaky je display v řiti? díky za odpovědMiguel píše:Tady se můžeš podívat co vše jde naprogramovat v CKM (je to i s dostatečnýma vysvětlivkama).
http://www.e38.org/E38-Options.pdf
http://homepage.mac.com/bmw_m3/.Public/ ... ory_UK.pdf
arapah píše:Ahoj,až se stavím v Praze, tak se chci zeptat na jak dlouho to vidíš s tím programováním upgragu a ještě malej dotaz:....display na pal.pc vysílá nesmyslný znaky je display v řiti? díky za odpovědMiguel píše:Tady se můžeš podívat co vše jde naprogramovat v CKM (je to i s dostatečnýma vysvětlivkama).
http://www.e38.org/E38-Options.pdf
http://homepage.mac.com/bmw_m3/.Public/ ... ory_UK.pdf
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Lepší je poslat SZ.arapah píše:arapah píše:Ahoj,až se stavím v Praze, tak se chci zeptat na jak dlouho to vidíš s tím programováním upgragu a ještě malej dotaz:....display na pal.pc vysílá nesmyslný znaky je display v řiti? díky za odpovědMiguel píše:Tady se můžeš podívat co vše jde naprogramovat v CKM (je to i s dostatečnýma vysvětlivkama).
http://www.e38.org/E38-Options.pdf
http://homepage.mac.com/bmw_m3/.Public/ ... ory_UK.pdf
Záleží co se všechno bude dělat, ale minimálně 30 minut a víš to zabere.
