Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Na co si dát u TDeSa pozor ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
já to dělám tak že rukou stlačim řemen kolem řemenice vodní pumpy, aby se neprotáčela, pak myslim že je to 32 klíč, do toho majzneš paličkou a mělo by se to podat, akorát je tam opačnej závit, aby při chodu motoru se ta viska odporem vrtule dotahovala takže když podeš stát proti autu tak se povoluje doprava
akorát jednou mi chtěla asi nas**t nebo nevim, se furt ta řemenice protáčela, tak sem ji chytnul velkýma sikovkama zepředu a dala si říct
pumpa běží hned jak otočíš klíček
akorát jednou mi chtěla asi nas**t nebo nevim, se furt ta řemenice protáčela, tak sem ji chytnul velkýma sikovkama zepředu a dala si říct
pumpa běží hned jak otočíš klíček
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
VlastikS píše:Starty, tak startovat je to nejlepší asi tak po 12 sekundách
Po dvanácti sekundách - jak to počítáš - jako po dvanácti sekundách od vypnutí žhavení anebo dvanáct sekund i z žhavenim. No myslím si že to čidlo je v prr - nefunguje mi asi sytič jelikož i v mrazech a i nyni byli otáčky studeného motoru cca 700 ot. Kámoš co má TDS e34 - tak má otáčky při studeném motoru při sytiči cca něco málo pod jedním tisícem..
jak přestane žhavení svítit tak pomalounku napočítám do pěti, pak to startne, to je asi nejlepší na ty starty, u mě naskočí jakoby jeden válec za druhým, takový divný start. Ostatní diesly co znám tak klíčkem jen škubne a je to, u svýho tak sekundu dvě trápím starter za studena.
Mám to chvilku a starty jsou na tom špatné až běda. Jo a po ránu to samé s otáčkama, ani 800ot. na tacháči mi chybí pár stovek od 300tkm. Autíčko na pohled luxusní, motor ševelí tichounce, ale jinač pořád něco. Nemyslím tím motor,ťuk ťuk, ale jako E34 boj např. s korozí a boj s odcházejícími díly vlivem stáří a jízdy...
Mě např. čekají kosti, hardyna, brzdy, šílená koroze spodek, zprovoznění klimy, servo, filtry, technická, pak zkrášlit intoš, tempomat a opět koroze skelet a lak, možná spojka. A pak si pořeším ty starty, které mám dočasně funkční i za tepla. Uff no snad mi i zde nějaké rady pomůžou i nadále...


Mě např. čekají kosti, hardyna, brzdy, šílená koroze spodek, zprovoznění klimy, servo, filtry, technická, pak zkrášlit intoš, tempomat a opět koroze skelet a lak, možná spojka. A pak si pořeším ty starty, které mám dočasně funkční i za tepla. Uff no snad mi i zde nějaké rady pomůžou i nadále...

Tempomat funguje na způsobu, že si mám stiskem páčky při sešlápnutým plynu přejít na přidávání a ubírání rychlosti pomocí páčky asi od 3.rychlosti teda myslím, na dálky a couračky po městě v 50 dobrý, nebolí noha a hodilo by se mi to, chvíli tachometr nezpozoruju a jedu 80 a no jednou už mě zastavili
A nastavit si to na BC to jako mi je naprd, když vyjedu mimo město abych jezdil v limitu a nebo poslouchat pípání nebo co, ani jsem to nezkoušel.
Ten tempomat tam u TDSek má být, a když né což je u mě, tak tam má být příprava pod volantem teda doufám, ale časem na to příjdu.
Jak jsem poznal vadnou Hardy spojku? tak najel jsem si na rampu a to se pozná na pohled a co to dělá v jízdě tak to nevím, jak říkám mám to autí chvilku a nic jsem nezaregistroval, se zadním náhonem jsem teda dlouho nejezdil...


Jak jsem poznal vadnou Hardy spojku? tak najel jsem si na rampu a to se pozná na pohled a co to dělá v jízdě tak to nevím, jak říkám mám to autí chvilku a nic jsem nezaregistroval, se zadním náhonem jsem teda dlouho nejezdil...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Zdravíčko,o5 se k Vám vracím z prosbou... Měl bych zase pár nových dotazů... Co se týče žhavení - čidlo které jej hlídá má něco společného ze sytičem (nefunguje mi)a dává data řídící jednotce o teplotě motoru a o teplotě vody - data k teploměru...
Dále - když jedu rychlostí přes 100 km/h tak mi vibruje volat - při překročení této rychlosti cca o 15-30 km/h vibrace ustanou.... Ale jestě jsou lehoučce cítit.. Může to být vadným ložiskem kola - které taky řeším,jestli se dá sehnat zvlášť a vyměnit zvlášť anebo i z těhlicí. Na kelly,kde chodim je ložisko i z těhlicí za dosti velkou cenu
Nápravu mám cca rok po G.O ale dělá to už od té doby,xo jsem to auto koupil... Jinak už pěkněš bouchá.Sem z toho špatnej - čím to může bejt.. Díks za info a za rady...
Dále - když jedu rychlostí přes 100 km/h tak mi vibruje volat - při překročení této rychlosti cca o 15-30 km/h vibrace ustanou.... Ale jestě jsou lehoučce cítit.. Může to být vadným ložiskem kola - které taky řeším,jestli se dá sehnat zvlášť a vyměnit zvlášť anebo i z těhlicí. Na kelly,kde chodim je ložisko i z těhlicí za dosti velkou cenu

Nápravu mám cca rok po G.O ale dělá to už od té doby,xo jsem to auto koupil... Jinak už pěkněš bouchá.Sem z toho špatnej - čím to může bejt.. Díks za info a za rady...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Zdravíčko,o5 se k Vám vracím z prosbou... Měl bych zase pár nových dotazů... Co se týče žhavení - čidlo které jej hlídá má něco společného ze sytičem (nefunguje mi)a dává data řídící jednotce o teplotě motoru a o teplotě vody - data k teploměru...
Odpojený čidlo, dodává info(nedodává, ale jednotka si to myslí), že teplota válce je menší než 60°C, celou dobu se tedy jede na ten tzv. sytič. Otáčky se nemusí zvedat, pokud to nejde nastartovat, to by mohly byt odkráglovaný žhavičky, při tomhletom systému, ony totiž můžou žhavit pořád, když to čidlo nedodá info jednotce, že už stačí a vypne stykač žhavení, takže nevím jestli to vůbec vypne při spuštěném klíčku, Takhle nějak by to mělo fungovat. Jestli to kouří tak to je normál bez čidla, do motoru nacpe čerpadlo maximální dávku paliva a to nespálený se musí ukázat ve výfuku, dále se tím zanese i sání kvůli emisím, protože něco z výfuku narve jednotka znova do sání a sračky pokud náhodou tam je nějaký ten olejíček se smíchájí a stečou do válce a může ze začátku startu vynechávat nějaký ten válec dokud ty sračky znova neprojdou spalovacím prostorem a nevyčistí se to úplně. Těch čidel tam je víc a jiné čidlo hlídá otáčky, takže by se teoreticky neměli zvedat, jen se to dusí, až příliž paliva bez čistého vzduchu. A jelikož to čidlo je odpojený tak tu max. dávku rve furt a pak se to ne a ne rozběhnout do normálu typický TDSkový zimní starty...
Nejen, že tím odpojeným čidlem, se sere vstřikovací čerpadlo, ale taky rychle končí životnost žhaviček, no a kdo ví co ještě ke všemu se do spalovacího prostoru nedostane za sračky, které se tam po vystydnutí a vypnutí motoru nepřilepí a při nastartování nepřípeče válec. Je to závažný problém a není dobré s tím jezdit. Bohužel, BMW vydrží hodně dokud se nezačne sypat, někomu jinému, který tohleto najednou koupí, aniž by věděl, že s tak závažným problémem bylo najeto třeba x tisíc km...
Odpojený čidlo, dodává info(nedodává, ale jednotka si to myslí), že teplota válce je menší než 60°C, celou dobu se tedy jede na ten tzv. sytič. Otáčky se nemusí zvedat, pokud to nejde nastartovat, to by mohly byt odkráglovaný žhavičky, při tomhletom systému, ony totiž můžou žhavit pořád, když to čidlo nedodá info jednotce, že už stačí a vypne stykač žhavení, takže nevím jestli to vůbec vypne při spuštěném klíčku, Takhle nějak by to mělo fungovat. Jestli to kouří tak to je normál bez čidla, do motoru nacpe čerpadlo maximální dávku paliva a to nespálený se musí ukázat ve výfuku, dále se tím zanese i sání kvůli emisím, protože něco z výfuku narve jednotka znova do sání a sračky pokud náhodou tam je nějaký ten olejíček se smíchájí a stečou do válce a může ze začátku startu vynechávat nějaký ten válec dokud ty sračky znova neprojdou spalovacím prostorem a nevyčistí se to úplně. Těch čidel tam je víc a jiné čidlo hlídá otáčky, takže by se teoreticky neměli zvedat, jen se to dusí, až příliž paliva bez čistého vzduchu. A jelikož to čidlo je odpojený tak tu max. dávku rve furt a pak se to ne a ne rozběhnout do normálu typický TDSkový zimní starty...
Nejen, že tím odpojeným čidlem, se sere vstřikovací čerpadlo, ale taky rychle končí životnost žhaviček, no a kdo ví co ještě ke všemu se do spalovacího prostoru nedostane za sračky, které se tam po vystydnutí a vypnutí motoru nepřilepí a při nastartování nepřípeče válec. Je to závažný problém a není dobré s tím jezdit. Bohužel, BMW vydrží hodně dokud se nezačne sypat, někomu jinému, který tohleto najednou koupí, aniž by věděl, že s tak závažným problémem bylo najeto třeba x tisíc km...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
jj - takže vlastně čidlo žhavení a čidlo řídící sytič je to samý jo ? Já žhavky vyměnil ale dělá to při studených startech pořád - válec nějakej vynechává a kouří to - ale brutus je v zimě... Jinak jak jsem psla nyní bych měl dostat nějaký prachy tak si na ten základ těch oprav tak desítku odložím... Díkess za info,toto mi opravdu pomohlo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Né čidlo žhavení to není, bavím se o čidle teploty. Žádný čidlo sytič, já si to jen tak říkám, protože u mýho auta to při odpojení zvedlo otáčky jako u škodovky. He chtěl jsem to najít na RealOEM, ale zdá se, že to nové TDSko je poněkud jiné, tak holt je to třeba najít.
Čidlo žhavení máš v pořádku, protože ti auto žhaví, jinak by ti blikala kontrolka. Máš určitě rozpojený čidlo teploty u starýho TDSka to je na 4 válci u novýho nevím. Je to jiné čidlo, které máš na mysli.
Těch čidel je tam mraky. Kdyby bylo odpojené čidlo žhavení, tak to nahlásí diagnostika nebo by blikala kontrolka. To čidlo, které mám na mysli diagnostika nezjistí, protože čidlo spíná až po zahřátém motoru určitě je na hlavě motoru. Doporučuji sundat sání rozpojit kontakty a prohlídnout proměřit jestli jde proud a pak vyzkoušet hodnoty. Teď jsou levné měřáky za super ceny a s teplotními senzory. Diagnostika to nezjistí, leda ta živá, která bude zapojená při běžícím motoru a vyhodnotí údaje za studena i za tepla.
PS: Jestli se na těch nových TDSkách nevyskytuje čidlo teploty motoru a E39 TDS žhaví i za tepla normálně, tak jsem teda ujel...
Čidlo žhavení máš v pořádku, protože ti auto žhaví, jinak by ti blikala kontrolka. Máš určitě rozpojený čidlo teploty u starýho TDSka to je na 4 válci u novýho nevím. Je to jiné čidlo, které máš na mysli.
Těch čidel je tam mraky. Kdyby bylo odpojené čidlo žhavení, tak to nahlásí diagnostika nebo by blikala kontrolka. To čidlo, které mám na mysli diagnostika nezjistí, protože čidlo spíná až po zahřátém motoru určitě je na hlavě motoru. Doporučuji sundat sání rozpojit kontakty a prohlídnout proměřit jestli jde proud a pak vyzkoušet hodnoty. Teď jsou levné měřáky za super ceny a s teplotními senzory. Diagnostika to nezjistí, leda ta živá, která bude zapojená při běžícím motoru a vyhodnotí údaje za studena i za tepla.
PS: Jestli se na těch nových TDSkách nevyskytuje čidlo teploty motoru a E39 TDS žhaví i za tepla normálně, tak jsem teda ujel...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Na kelly jsem našel toto :
http://obchod.autokelly.cz/imageview.as ... 7_3274.jpg
Je to snímač teploty chladící kapaliny.. Je to ono ??? Jinak když je odpojené,tak má vliv na co tedy ?
http://obchod.autokelly.cz/imageview.as ... 7_3274.jpg
Je to snímač teploty chladící kapaliny.. Je to ono ??? Jinak když je odpojené,tak má vliv na co tedy ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jojo to bude nejspíš on, ale nekupovat, chce se to na to kouknout. Tipuju, že to týpek před tebou odpojil aby mohl startovat za tepla. Jak to zapojíš můžeš mít problematické teplé starty.
A na co to má vliv?
Určuje to žhavení takže když to je nefunkční tak to žhaví za tepla a kdo ví pokud nemá žhavení časové relé tak to žhaví celou dobu(rychlé opotřebení žhaviček).
Vliv na spotřebu, celou dobu jsou otáčky volnoběžné víc než obyč. asi tak 770ot a víc, obyčejně jsou tak mezi 700-750ot.
Omezení výkonu, auto jakoby jelo pořád za studena a řídící jednotka nedopustí plný výkon motoru a škrtí vzduch, palivová směs je víceméně ze samé nafty. Dál nevím...
Já být tebou tak to nechám napíchnout na diagnostiku při nastartovaným motoru a uvidíš, je to lepší mít hezky na papíru a pak si to jen odškrtávat...
A na co to má vliv?
Určuje to žhavení takže když to je nefunkční tak to žhaví za tepla a kdo ví pokud nemá žhavení časové relé tak to žhaví celou dobu(rychlé opotřebení žhaviček).
Vliv na spotřebu, celou dobu jsou otáčky volnoběžné víc než obyč. asi tak 770ot a víc, obyčejně jsou tak mezi 700-750ot.
Omezení výkonu, auto jakoby jelo pořád za studena a řídící jednotka nedopustí plný výkon motoru a škrtí vzduch, palivová směs je víceméně ze samé nafty. Dál nevím...
Já být tebou tak to nechám napíchnout na diagnostiku při nastartovaným motoru a uvidíš, je to lepší mít hezky na papíru a pak si to jen odškrtávat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
gyrous píše:je to lepší mít hezky na papíru a pak si to jen odškrtávat...
jj tak takto nějak to chci řešit... Jo k tomu omezení výkonu - nevím ale kámoš co TDS projížděl mi řek že jede velice dobře. K těm otáčkám - druhej kámoš má e34 TDS ve velice dobrém stavu a studený mu to točí 1000 ot a pak mu to v závislosti na teplotě klesá na volnoběh - cca 700 ot - jak jsi psal ty. Dle mne mé TDS má volnoběh též okolo těch max 700 ot. Nevim no - asi to budu napřed muset dát dokiupy abych tady mohl ze sebe dělat chytrýho




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
PetacekBE píše:Chlapi - chtěl bych sem se Vás zeptat na to jaká čidla jsou u tohoto motoru zapotřebí k jeho funkci - jestli má i nějaké čidlo otáček - při žhavení je pod kontrolkou napsáno DDE - co to znamená - jsem nervozní z těch studených startů - motor má vysoké otáčky - asi 1100 ot a normál je tak 750 ot. a děsně kouří - po minutě běhu se to sklidní Co to znamená - proč to tak je
Tak pokud se ti to jen tak zničehonic zlepšilo, tak super, pokud máš už normální otáčky pod 750ot. tak čidlo teploty nemusíš řešit, vše je spravené a pokud ti to žhaví za tepla, tak buď jen rád...