hogi píše:Super,díky moc za inspiration!!!!Jen zvolím asi HR,z toho Weitecu mám trochu strach,měl jsem ho na jiném voze a zdál se mi docela mněký.A to tam k tomu do kompletu byly žluté(sportovní) KONI tlumiče.Ale možná to byl jen blbý pocit .V každém případě to tak nenechám.Pak si někde zamáváme,pokud jsi teda z Rokycan
No já měl už na jinejch autech InterAlloy,nebo KW a příjde mi to tak nějak stejný co se tvrdosti týče,rozdíly vidím právě v tom udávaným snížení a pak realitě a Weitec mi zatím příjde jako nejpravdivější.Jinak stejně samotný pružiny ti vlastnosti podvozku až tak nezmění,spíš jde o estetickou stránku věci,dsaleko zásadnější je volba sport.tlumičů a v tomto případě ty Bilsteiny B8 jsou prostě neskutečný.Třeba Koni jsou strašně tvrdý,dělaj z auta kostitřas,naproti tomu ty Bilsteiny nedávaj dojem až takový brutální tvrdosti,zachovávaj dost komfortu při jízdě a přitom zajišťujou fakt neskutečnou stabilitu,prostě je to bomba,špička na trhu!!
jj z Plzně.........na kolik odhadem vyjdou ty B8 na celé auto?A mám je měnit pokud budou origo v pohodě?Na toto snížení by asi origo také stačily,co?Ale HR snad také špatné nejsou.Co se týče preiss tak nejlépe vycházejí WEITECy , tak možná na tebe dám.Buď vyhrajou HR nebo WEITEC,si hodím korunou
hogi píše:jj z Plzně.........na kolik odhadem vyjdou ty B8 na celé auto?A mám je měnit pokud budou origo v pohodě?Na toto snížení by asi origo také stačily,co?Ale HR snad také špatné nejsou.Co se týče preiss tak nejlépe vycházejí WEITECy , tak možná na tebe dám.Buď vyhrajou HR nebo WEITEC,si hodím korunou
Na e39 stojej jenom komplet tlumiče Bilstein B8 cca necelých 24000kč a to kalkuluju s bomba cenou od P.Chovance z AutoFrenu,jinak dáš i víc!Jinak pokud je snížení do 40mm,tak origo jsou ještě v pohodě,ale jako stejně odejdou o něco dřív.Já mám ještě vzadu Sachsy z MPacketu-původní podvozek byl eMPacket a snížení mám teď 50/20,takže vzadu mám vlastně stejnou výšku jako origo eMPacket,tudíš zadím dojezdím na těch origo sachsech vzadu a až lehnou,tak dokoupím ty B8 i dozadu.Ale pokud by se vyskytly love,tak bych je asi koupil dřív,uvidíme,zatím mě to netlačí,funguje to dobře!
hogi píše: jsou ještě dražší než KONI,tak jsou asi určitě dobré , už šetřím...a obvolávám,kdo mi udělá nejlepší preiss
Nejlepší cenu ti udělá P.Chovanec z AutoFrenu,když řekneš,že jseš z bmwklubu,dá ti ještě zajímavější nabídku,jinak to tady nabízel ještě GeorgosAC,ale tam nevím,jak s cenou,já to bral z AutoFrenu.Každopádně šetři,vyplatí se to!!!
hogi píše:Možná trapné téma pro někoho,ale zajímalo by mne ,proč některé E39 touring mají více utopená zadní kola v karoserii oproti předním(jako kdyby měly v kufru 10 pytlů cementu,ale nemají)??Je to snad nějakou možnou únavou per či snad tlumičů?
dají se sehnat posložky pod pružiny na zvýšení světlé výšky zadní nápravy, v tloušťkách 15-20mm, momentálně mám dva kusy doma, je to vyrobeno tlakovým vstřikováním plastu do formy, nevím přesně co je to za vysokopevnostní plast, ale momentálně hledám nějaký alternativní materiál, ketrý by se dal použít pro výrobu těchto podložek, až budu vědět dám vědět, zkusím udělat pár nějakých vzorků a uvidíme jestli se to osvědčí a bude o to zájem
Tak příští týden už bych to chtěl konečně rozseknout a objednat stavební materiál ! Mněl bych ještě jeden dotaz,pokud zvolím variantu tlumiče i pružiny.Je nutné s touto přestavbou ještě něco vyměnit?Je mi jasné,že se musí udělat geometrie,ale musí se mněnit třeba uložení tlumičů,či něco jiného?Dík
takže z investice do pružin cca 4000,-kč - 7500,-kč se rázem stává 40tis kč (pružiny,tlumiče,uložení,geo,servis....),ty voe ,se z toho pose..,tak nevím zdali jen nekoupím dozadu nové origo BMW pružiny?!Otázkou však zůstává,zdali budou ty mezery mezi kolem a blatníkem,vpředu i vzadu stejné?!Holt budu mít offroad ,ale přeci jen s 18" kolama,auto vypadá lépe,když je více na zemi..........takže jsem tam kde jsem byl(v p....i)a protože nemám rád polovičatá řešení,jsem spíše zastáncem,že když nižší pružiny,tak to chce i tlumiče k nim určené........
Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenost. Chtěl bych řešit snížení předku -40 vzadu mám nivo. Jak se bude chovat nivo??? Jde mi to to jestli zadek zůstane stejně jako nyní a jak to bude s automatickým nastavováním xenonů. Díky
NIVO si drží pořád stejnou výšku zadku (nastavená nulová hodnota každého zadního kola). Pokud máš xenony, mají ještě přední (napravo) čidlo výšky předku. Vyměň pružiny a tlumiče a zajeď na regloskop seřídit světla. A vše bude fungovat jak má...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
jurasis píše:NIVO si drží pořád stejnou výšku zadku (nastavená nulová hodnota každého zadního kola). Pokud máš xenony, mají ještě přední (napravo) čidlo výšky předku. Vyměň pružiny a tlumiče a zajeď na regloskop seřídit světla. A vše bude fungovat jak má...
Super díky moc Když jsem četl o nivu tak mě zmátlo právě to čidlo na předku.