Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ruční brzda
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Já parkuju taky venku a z hodně velkýho kopečka, takže ručku fest zataženou a pro sichr ještě kvalt a kola do rejdu, samotná ručka to ne vždy udrží na tom našem kopci (někdy brzdí víc a někdy míň, řek bych že v létě o dost míň). No a když ráno jedu do práce tak sem tam sou pakny přimrzlý, ale jen tak v 1/10 případů, ale jen tak trošku, dám rychlost, udělá to lup a jedu. S lanovody mám bezproblémů.
Pakny vzadu většinou není potřeba měnit, stačí přitáhnout přes toho ježka co je vidět dírkou na šroub v bubnu.
Pakny vzadu většinou není potřeba měnit, stačí přitáhnout přes toho ježka co je vidět dírkou na šroub v bubnu.
Muzete mi nekdo trosku osvetlit, jak se ty pakny pritahuji? Koupil jsem 530i E39 a na kontrole mi zjistili, ze mi na rucku malo brzdi leve kolo. Vcera jsem na to tak trosku koukal, ale nejaky sroub na stelovani jsem nenasel. Jen v interieru primo u paky (zkousel jsem pritahnout, naprazdno na zvedaku se jevilo, ze to brzdi lip,ale pri normalnim zabrzdeni kolo porad nebrzdi, tak jsem do povolil zpet a hledam jine reseni.....mel jsem v planu dneska rozebrat cely kotoucwEnC píše:Já parkuju taky venku a z hodně velkýho kopečka, takže ručku fest zataženou a pro sichr ještě kvalt a kola do rejdu, samotná ručka to ne vždy udrží na tom našem kopci (někdy brzdí víc a někdy míň, řek bych že v létě o dost míň). No a když ráno jedu do práce tak sem tam sou pakny přimrzlý, ale jen tak v 1/10 případů, ale jen tak trošku, dám rychlost, udělá to lup a jedu. S lanovody mám bezproblémů.
Pakny vzadu většinou není potřeba měnit, stačí přitáhnout přes toho ježka co je vidět dírkou na šroub v bubnu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Nejlépe se sundá se kolo, vezme se baterka a posvítí se do díry pro šroub od kola, v pozici asi 4 hodin. Tam budou vidět zuby ozubeného kolečka, šroubovákem, se do toho strká tak dlouho až se to dotáhne, škrtá to o pružinu takže se to samo nepovolí a občas ani neposune.
No pro začátečníka je lepší vzít imbus a sundat kotouč s bubnem, a hned uvidí co má dělat a na kterou stranu a jak točit. Takhle naslepo bez zkušeností je to nic moc.
No pro začátečníka je lepší vzít imbus a sundat kotouč s bubnem, a hned uvidí co má dělat a na kterou stranu a jak točit. Takhle naslepo bez zkušeností je to nic moc.
osobně bych ti doporučil výměnu paken ,protože když jsou starý tak ten brzdovej materiál přeschne a nebrzdí to tolik.Neumí to zadrhnout za buben a jen se to šoupe.Vyměnil jsem pakny a spokojenost.Jinak seřizování je na dvou místech.
1) u ručky pod kůží na lancích kontra matka na levou a pravou stranu
2) na bubnech přes dirku v bubnu roztahuješ vymezovací šroubek mezi pakny.Má na sobě takovou matku s lopatkama,takže můžeš šroubovákem utahovat a povolovat.
1) u ručky pod kůží na lancích kontra matka na levou a pravou stranu
2) na bubnech přes dirku v bubnu roztahuješ vymezovací šroubek mezi pakny.Má na sobě takovou matku s lopatkama,takže můžeš šroubovákem utahovat a povolovat.
Diky za info, uvidim co se s tim da delat.
Jeste bych se chtel zeptat na jednu vec. Je normalni, ze kdyz zabrzdim kolo ruckou, tak ma jeste vuli (da se s nim otocit tam a zpet cca o 3-5cm). Delaji mi to obe kola, i to co brzdi normalne. Je tam nejaka moznost, ze by ty pakny v necem chodily? Jasne ze budu chytrejsi, az kotouc s bubnem sundam a podivam se pod nej, ale i tak by me to zajimalo
.
PS: 530i je fakt bomba
Jeste bych se chtel zeptat na jednu vec. Je normalni, ze kdyz zabrzdim kolo ruckou, tak ma jeste vuli (da se s nim otocit tam a zpet cca o 3-5cm). Delaji mi to obe kola, i to co brzdi normalne. Je tam nejaka moznost, ze by ty pakny v necem chodily? Jasne ze budu chytrejsi, az kotouc s bubnem sundam a podivam se pod nej, ale i tak by me to zajimalo

PS: 530i je fakt bomba

Poprosím někoho o rady,,nechal jsem měnit brzdové obložení parkovací brzdy,,pakny.
ale samozřejmě ručka brala až úolně nahoře.....dotahnul jsem matku přes díru na kolech,potom i lanka ,ale ručka mi brala moc dole a navíc při spuštění necvakla pojistka.
tak jsem povolil lanka,uknul proč ..nic jsem nenašel,tak jsem to dotah zpět,ale ručka začla brát nahoře ,a pokud ji spustim dolu,,povolim ,,tak má snahu se vracet.. tahne mě zpět na horu . O malinko,ale tahne.
mám pocit že jak jsem to dotah na kolech přes matku na doraz a utah lanka tak jsem to posral a seklo se to a nelze to povolit a zůstává to v tý nejsvrchnější poloze..tedy pakny jsou nalepený na bubnu...
povolení lanka nepomáhá a matky mi nejdou povolit zpět...
dotaz zní,JAK SE DOSTAT PŘÍMO K TOMU OBLOŽENÍ A ŠROUBŮM.A JAK TO SEŠTELOVAT ABY VŠE CHODILO JAK MÁ...
jednou se mi to podařilo ,ale já štoura to pak dolazoval a je to v loji..
stačí mi jak sundat kotouč a dostat se k tomu obložení..525 TDS kombajn,E-34.díky všem

ale samozřejmě ručka brala až úolně nahoře.....dotahnul jsem matku přes díru na kolech,potom i lanka ,ale ručka mi brala moc dole a navíc při spuštění necvakla pojistka.
tak jsem povolil lanka,uknul proč ..nic jsem nenašel,tak jsem to dotah zpět,ale ručka začla brát nahoře ,a pokud ji spustim dolu,,povolim ,,tak má snahu se vracet.. tahne mě zpět na horu . O malinko,ale tahne.
mám pocit že jak jsem to dotah na kolech přes matku na doraz a utah lanka tak jsem to posral a seklo se to a nelze to povolit a zůstává to v tý nejsvrchnější poloze..tedy pakny jsou nalepený na bubnu...
povolení lanka nepomáhá a matky mi nejdou povolit zpět...
dotaz zní,JAK SE DOSTAT PŘÍMO K TOMU OBLOŽENÍ A ŠROUBŮM.A JAK TO SEŠTELOVAT ABY VŠE CHODILO JAK MÁ...
jednou se mi to podařilo ,ale já štoura to pak dolazoval a je to v loji..
stačí mi jak sundat kotouč a dostat se k tomu obložení..525 TDS kombajn,E-34.díky všem
