Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Čidlo na spojkovém pedálu a plynový pedál 530d E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#1 Příspěvek od KamilAC »

Nevíte někdo k čemu slouží toto čidlo? Je vesměs stejné jako to co je na brzdovém pedálu, a tam akorát rozsvěcí světla ne? Zajímala by mne funkce tohoto, vedou do něj tři drátky, jeden byl ucvaknutej ale vše mi podle mě teda chodí jak má... :?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

To je kuli tempomatu.Jakmile sešlápneš spojku tempomat se zruší.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#3 Příspěvek od Birkoff »

Přesně jak píše Libovka, jen je mi divný, že je jeden drát ucvaknutej.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Až zase (někdy) půjde http://rubin.dyndns.info/Bimmer/WDS/ , tak si u typu svého vozu zadej do vyhledání :
- "Kupplungsschalter" a
- "Kupplungsschalter / Schalter Gangerkennung"

Proč jsou dráty 3 nevím, napiš mi barvy. Jeden je připojen na kostru vozu, druhý jde do řídící jednotky. Pokud není spojka stlačena, na Pin ŘJ je přiváděna kostra. V okamžiku stlačení spojky se "zem" odpojí a to odpojí udržování rychlosti tempomatem. Je to tam dobře popsáno, německy přeci umíš. :D
Občas ten spínač zlobí a tempomat nejde zapnout nebo vypadává.
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 870

#5 Příspěvek od KamilAC »

Jasně, díky za informace, přesně to jsem si původně myslel. Zprovozním ho tedy pokud ty tři drátky dotáhnu na své místo, tedy na kostru a do ŘJ, s tím se snad poperu. :wink:

Mám ještě jeden dotaz, ten se týká plynového pedálu. Mám plynový pedál takovou tu klasickou ohnutou tyčku která vede do potenciometru a z něj jdou tři drátky kamsi do svazku. A u druhého mám pedál spojený s takovou krabičkou, do ní zalézá pístek. Na první pohled stejný princip ale jiné řešení. Na druhý pohled-z té krabičky už drátů vede šest a konektor je jiný. Jde to nějak zaměnit?
Odpovědět