Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks
EGR VENTIL - E39 530D (142Kw)
-
dusan
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob 08.07.2006 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Klubové ID: 778
-
Fazeey
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
hlásilo by to chybu + je to prej ještě vázaný na jiný čidla, takže v celku by řízení motoru nemuselo fungovat správně (má to prý návaznost na ovládání ventilu naklápění lopatek turba, ale těžko říct, jeden řiká tohle druhej tamto)Eks píše:Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks
-
blankito
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 01.05.2008 00:00
