Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 - z niceho nic ztrata vykonu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JED55CZ
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 03.03.2008 01:00
Bydliště: Brno-město

#21 Příspěvek od JED55CZ »

No, pokud jsi to tady precetl cely, tak par tipu mas :wink: S tou diag. bych Ti nerad kecal, ale minimalne bych zajel za nekym kdo dela a ma odzkouseny diag. na bawarie..

Edit Admin:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#22 Příspěvek od Fugaz »

No pročetlo jsem si to..Zatim mě to nejvíc pasuje na to čidlo snímaní otáček na klice. Jak se ti to projevovalo?Mě se zdá že motor je v nouzovém režimu. A na diagnostik pujde 540 až v patek. Do servisu jen na bawa tak snad mi tam řeknou víc. A nevíš prosím tě kolik stojí to čidlo kdyby to nahodou bylo tím tak ať vím co od toho čekat. Dík
JED55CZ
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 03.03.2008 01:00
Bydliště: Brno-město

#23 Příspěvek od JED55CZ »

Uz jsem to psal, koukni kousek z5, ale pri delsich trasach se to nechtelo vytocit a dusilo se to, motor jakoby tam netek benelli. Menili me ho v Moravanech u Brna a uz si presne nempamatuju cenu, ale bylo to v rozmezi 1500-2000 Kc. Mozna mas na odchodu vahu, kazdopadne to neni problem oboji zmerit a oddiagnostikovat. Operace na pul hodky, musis oddeklovat motor a oddelat saharu.

Jo a nevim presne, pripadne me nekdo opravi, ale i u cidla i u vahy mu pak smazes chybu a zadas mu ze tam ma novy/ou.

Edit Admin:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#24 Příspěvek od Fugaz »

Ok. Uvidim co mi va patek řeknou v servise. Každopádně díky za rady, pak dám vědět jak to dopadlo nebo čím to bylo

Edit Admin:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#25 Příspěvek od Fugaz »

Tak auto už je asi měsíc v servise a pořád nepřišli na to co tomu vlastně je. Diagnostika nenašla taky nic kromě toho že nepálí 3 válce. Ale to jen v případě že se auto vytočí do otáček. Do 2tis jede normálně. Jsou přetěsněné víka, vyměněná membrána v sání..Katy už tam nejsou takže odpadá možnost že by se vysypal.Takže fakt nevim už jsem z toho nemocnej :( nenapada někoho čím by to mohlo být? Nebo nestalo se někomu něco podobného? Dík za rady
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od magic »

pokud mate automat, tak by to mohlo být i třeba čidlo na brzdě bo ABS,a auto může haprovat s nouzovým režimem
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#27 Příspěvek od Fugaz »

No právě že se jedná o 6-ti rychlostní manuál :(
Regis
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: sob 03.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od Regis »

Pokud jsem si dobre vsimnul tak tu jeste nikdo nezminil netesnosti v sani... specialne u 540 rada praska ta gumova roura mezi MAF a motorem. Pak to prisava falesnej vzduch a dela to vsechny mozny psi kusy. Ale predpokladam ze na to by v servisu prisli...
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#29 Příspěvek od Fugaz »

Právě že byla prasklá membrána v sání a našli tam i spadlou hadičku. A je to vše vyměněno a žádná změna. Dělá to pořád to samé. Mechanik říkal že to sání dělal asi třikrát že už tam není co...
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#30 Příspěvek od KamilAC »

Tak dnes jsem na své 530d E39 začal pozorovat něco podobného.

Auto je odspodu šíleně líné, rafika okamžité spotřeby se"zasekne"vždy kolem 16-18L a auto jen zlehka akceleruje i na plný plyn minimální odezva. Zhruba kolem 2200-2300ot/min najednou pořádný zátah a auto jede jak utržené ze řetězu.
Poté ale kolem 3800ot/min začíná trochu pocukávat a už nejde tak dobře za plynem. Nad těch 3800ot se to ale neděje pořád, jen řekněme 3 x z 5 pokusů.

Mohou tyto dvě věci spolu nějak souviset, a hlavně po čem mám jít abych to odstranil? Naftu používám pořád stejnou, CHECK CONTROL nic nehlásí. :cry:
Fugaz
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 30.10.2007 01:00

#31 Příspěvek od Fugaz »

Tak to nevím. S naftou teda moc zkušenosti nemám. Měl jsem akorát 325 TDS ale tam se mi nic podobného nestalo.

Mám domluveného chlápka který dělá na vývoji škodovek, rally a tak.. Říkal že mi zkusí napíchnout řídící jednotku za jízdy. Protože ani v servise za měsíc a půl mi nikdo nedokázal říct co s autem je tak nevím kde může být chyba. Byl bych rád za každej tip v čem by to mohlo být. Prostě auto jede normálně do 2tis ot. Potom při sešlápnutí plynu vůbec nejede a přestanou pálit 3 válce na pravé straně. Vždycky ty samé. Pls poraďte
PetacekBE
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od PetacekBE »

Taky mám takové ubídky výkonu - při předjíždění na třičtvrtě plynu absolutní mrtvo a ten sám den sem dal jen čtvrtku plynu a auto vystřelilo jako raketa... Taky mám podezření na tu váhu... Nedala by se nějak vyčistit. I kdyby to vydrželo třeba 3 měsíce fungovat. Na novou momentálně nemám - koupil jsem si olej a mám objednanou novou VISCU na vrtuli
Olafsoon
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: stř 07.02.2007 01:00

#33 Příspěvek od Olafsoon »

Váhu vzduchu poznáš jednoduše. prostě ji odpoj a když auto pojede líp tak je to jasny. A když se ji pokusíš vyčistit tak si kup rovnou novou.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od eric »

Fugaz píše:Tak to nevím. S naftou teda moc zkušenosti nemám. Měl jsem akorát 325 TDS ale tam se mi nic podobného nestalo.

Mám domluveného chlápka který dělá na vývoji škodovek, rally a tak.. Říkal že mi zkusí napíchnout řídící jednotku za jízdy. Protože ani v servise za měsíc a půl mi nikdo nedokázal říct co s autem je tak nevím kde může být chyba. Byl bych rád za každej tip v čem by to mohlo být. Prostě auto jede normálně do 2tis ot. Potom při sešlápnutí plynu vůbec nejede a přestanou pálit 3 válce na pravé straně. Vždycky ty samé. Pls poraďte


Ještě jsem se nikde z tvých příspěvků nedočetl,jestli ti vyměnili i to čidlo otáček na vačce,protože to je docela častá závada!
xhomelezz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 03.04.2009 00:00
Bydliště: Ireland

#35 Příspěvek od xhomelezz »

zdar lidi mam 520i rok 2000, to samy co tady pisete, spatnej vykon do 2500 otacek auto vubec nejede, pak jakz takz, na jednicce hodne zdecha, ted jsem to mel u chlapika na diagnostice a jedinou chybu to hazelo - inlet camshaft sensor - predpokladam ze je to snímač polohy vačkového hřídele - uz dlouho ziju v zahranici takze obcas nevim jak to prelozit do cestiny :D dnes ten sensor vyzvednu a namontuju, staci to jen namontovat nebo musim neco delat aj s ridici jednotkou? diky
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Player1 »

Stačí to jen vyměnit, ale je pak dobry smáznout chybu na diagnostice. Ale určitě je to příčina toho problému, uvidíš :wink:
xhomelezz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 03.04.2009 00:00
Bydliště: Ireland

#37 Příspěvek od xhomelezz »

super za chvilu se do toho pustim, auto mam mesic a uz jsem menil i prevodovku, tak tohle je doufam na chvilu vsechno :wink:
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#38 Příspěvek od KamilAC »

S tou naftou fakt nikdo nevíte? Teď dva dny mi to zas v těch nízkých otáčkách jezdí uplně normálně, akorát teda nad těch 3500ot to furt občas vynechává...
xhomelezz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 03.04.2009 00:00
Bydliště: Ireland

#39 Příspěvek od xhomelezz »

tak ted nevim nemate nekdo fotku motoru, kde ten senzor je a jakej je k nemu pristup? myslim ze jsem nasel ten spravnej ale nemuzu se k nemu dostat, jeste jedna vec jak se da zcekovat ze senzor funguje spravne?
xhomelezz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 03.04.2009 00:00
Bydliště: Ireland

#40 Příspěvek od xhomelezz »

tak uz dobry vse jsem nasel stahl jsem autodata :wink: bohuzel muj novej sensor je dead byl z bouracky asi musim k dealerovi pro novej, jen tak pro zajimavost kolik za to chtej v cechach, v irsku je to 101 euro
Odpovědět