Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Na co si dát u TDeSa pozor ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
PetacekBE píše:Takže dneska jsem byl z Bafákem v servisu se jen tak ptát na problémy co mi to dělá a prej to tlakování hadic je normální- ale když sem mu řek že se mi ztrácí voda - za 14 dní co jsem doléval už jsem asi 1.5 cm pod ryskou v expanzce při studeném motoru,že by to teoreticky mohlo bejt tou pumpou - vodním čerpadlem. Jinak - prej ten rozvodovej řetěz na TDeSu je doživotní - prý je to ošetřeno tak aby ty rozvody byli doživotní - nevím co je na tom pravdy
Tady máš ohledně rozv.řetězů potřebné info,na doživotí není pokud to není myšleno stejně jako doživotní náplň v automatu,tj. než lehne popelem

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=60088
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Takže dneska se mi protočili panenky co se týče auta. Byl jsem se jen tak okrajově ptát na díly kolik budou stát aby bylo vše co se týče motoru oki a zjistil jsem následující ceny kterí jsou bez DPH :
Oil filtr - 281 kč
Vzduchový filtr - 409 kč
palivový f. - 624 kč
kabinové f. - 1090 kč
olej - 7 ltr. - 1100 kč
viskosp. - 2600 kč
vstřiky - prej je tam jedna řídící tryska která má na sobě napojení čidlo které kontroluje stav jehly - ten stojí 3310 kč a ostatních pět po 1600 kč za kus. Takže celkem sečteno podtrženo : okolo 18500 kč - aby byl motor komplet v pohodě
Oil filtr - 281 kč
Vzduchový filtr - 409 kč
palivový f. - 624 kč
kabinové f. - 1090 kč
olej - 7 ltr. - 1100 kč
viskosp. - 2600 kč
vstřiky - prej je tam jedna řídící tryska která má na sobě napojení čidlo které kontroluje stav jehly - ten stojí 3310 kč a ostatních pět po 1600 kč za kus. Takže celkem sečteno podtrženo : okolo 18500 kč - aby byl motor komplet v pohodě

Pozor ten řídící vstřik se nemusí kupovat celej pokud není k.o. stačí jen traska a ta je stejně drahá jako na těch ostatních 5. fitry jdou pořídit tak o 20% levněji tam se dá taky ušetřit.navíc vstřiky nejdříve nech zkontrolovat tj. nemusí být k.o. s těma tryskama ti borec dává do palice kus se pohybuje kolem 750,-Kč
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Takže on by aji mohl být vadný ne ?
Když ten motor má problémy s tím předvstřikem.
Ještě bych se chtěl zeptat. Slouží víčko na expanzní nádržce pro odvzdušnění chladící soustavy ???
Ptám se proto že někdy když jedu jsou hadice měkké a někdy tvrdé. Je to individuální. Kámošův otec má TDeSo a má prasklé těsnění pod palicí a chová se mu to tak že jede v pohodě ale jak tomu trošku více šlápne tak mu to přestane topit,teplota vody vyletí na max teplotu a voda mu vyvře. Já takové problémy nemám - vůbec ne - esi to těsnění tam není už vyměněné
Když ten motor má problémy s tím předvstřikem.
Ještě bych se chtěl zeptat. Slouží víčko na expanzní nádržce pro odvzdušnění chladící soustavy ???
Ptám se proto že někdy když jedu jsou hadice měkké a někdy tvrdé. Je to individuální. Kámošův otec má TDeSo a má prasklé těsnění pod palicí a chová se mu to tak že jede v pohodě ale jak tomu trošku více šlápne tak mu to přestane topit,teplota vody vyletí na max teplotu a voda mu vyvře. Já takové problémy nemám - vůbec ne - esi to těsnění tam není už vyměněné

PetacekBE píše:Takže on by aji mohl být vadný ne ?
Když ten motor má problémy s tím předvstřikem.
Ještě bych se chtěl zeptat. Slouží víčko na expanzní nádržce pro odvzdušnění chladící soustavy ???
Ptám se proto že někdy když jedu jsou hadice měkké a někdy tvrdé. Je to individuální. Kámošův otec má TDeSo a má prasklé těsnění pod palicí a chová se mu to tak že jede v pohodě ale jak tomu trošku více šlápne tak mu to přestane topit,teplota vody vyletí na max teplotu a voda mu vyvře. Já takové problémy nemám - vůbec ne - esi to těsnění tam není už vyměněné
pokud by byl vadný tak to nahlásí diag.jediná vada kterou jsem u tohoto vstřiku zaznamenal je to že teče nafta kolem toho drátku co do něj vede.u tebe jde o nastavení statického předvstřiku ten musí být na fest s tím počítá diag. pokud je jinak tak dává naftu úplně jinak něž.má což může mít za následek jako propálený píst a podobně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
Chlapci tak dneska jsem se dověděl že TDS jak e34 tak e39 mají řídící jednotku vstřikování a že se mohou napíchnout na PC což jsem nevěděl a za cenný info děkuji jednomu borcovi tady z klubu kterej je z KM jako já. Jinak. Chci se optat. Co se děje z motorem který má vadnou váhu vzduchu... Děkuji... A kde bych ji našel.
Takový motor kupříkladu netáhne, nebo chvíli táhne a pak jakobys zašlápl brzdu + může i kouřit.
Prostě zdaleka nemá standartní výkon.
No váha je takový černý trubkováleček co z něj vede kabel - je to jeden díl plastového sání... je pod boxem s filtrem... http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0432/
díl č.1
Prostě zdaleka nemá standartní výkon.
No váha je takový černý trubkováleček co z něj vede kabel - je to jeden díl plastového sání... je pod boxem s filtrem... http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0432/
díl č.1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
koukal jsem se dnes ráno na oleje na aukru a zarazili mne tyhle dva :
http://www.aukro.cz/item544264835_polos ... rlube.html
http://www.aukro.cz/item547401430_5w40_ ... litru.html
který z nich mám koupit ? Už ta cena....
http://www.aukro.cz/item544264835_polos ... rlube.html
http://www.aukro.cz/item547401430_5w40_ ... litru.html
který z nich mám koupit ? Už ta cena....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Ahojte lidi mam tez TDS, mam takovou pro me a meho dr na mazlika, zahadu.Kdyz najedu na cokoliv nebo do diry pravym prednim kolem auto neprijemne zavrza, tlumice novy, silenbloky novy, stabilizatory, kulaky tez...atd, snad vse na naprave a stale stejne neprijemne vrzani.Zkousel sem do kola kopnout, na testu tlumicu sem byl , na zvedaku sem zkousel ruzne pacit a bohuzel nemuzu prijit na to co by to mohlo byt.
Mate nekdo zkusenost nebo nejaky napad na co se podivat, nam uz dosly napady.
Dik
Milan
Mate nekdo zkusenost nebo nejaky napad na co se podivat, nam uz dosly napady.
Dik
Milan
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00