Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Snížení E39 - pneu
ten rozměr 245/35/18 by měl být ještě v pohodě, ale ten profil 30 už je moc málo, by sedělo už moc na zemi, když si to přepočítáš tak je to už skoro o 5cm menší průměr kola, takže o dalších 2,5cm blíž k zemi a navíc skoro o 10% menší obvod takže ti pak budou i blbě ukazovat budíky, ale s tim profilem 35 by se to ještě mohlo nechat dát, si myslim
a nebo bych zkusil šířku 225/40/18, jestli se ti už nezdaj už zas uzký...
a nebo bych zkusil šířku 225/40/18, jestli se ti už nezdaj už zas uzký...
simtě pošli mi na email foto s těma 18tkama s nižením!!! chci kvůli 18tkam taky snižovat a ještě jsem je neměl na autě, ještě nevim o kolik dolů a tak, tak abych měl nějyk tip! díky moc
email : xloki@seznam.cz
zbytek kontaktů v kontaktech
děkuji
email : xloki@seznam.cz
zbytek kontaktů v kontaktech

děkuji
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Mám snížení vepředu 50mm,19-tky kola a nic nikde nedrhne,takže buď úplně v klidu.Jediné místo,kde to může lehce drhnout je vepředu spodek plastovýho podběhu,když vytočíš kola do plnýho rejdu,ale ty 18-tky jsou na to ještě celkem malý,takže to budeš mít tip ťop.To bys musel mít leda nějaký brutální ET,aby to lezlo moc ven a to nemáš,né?!A k tý gumě,245/30 to je kravina,bude to hlavně vypadat hnusně,nepřirozeně nízko a budeš to mít neskutečně tvrdý,takže hrozí,že pak na díře ohneš ráfek.Dej tam v klidu 245/35/18.
Hel vůbec nejlepší by bylo si otevřít velký TP a ta by jsi měl mít v kolonce dlaší záznamy: alternativní použití kol a gum.
Pokud tam dáš to co je max k modelu doporučené,tak drhnout určitě nebudeš.
Třeba moje přítelkyně má na E39 tourin 18kola v replice M5 na 8,5palce s pneu 235/40 a není nejmenší problém.
Jen mám obavu,že v alternativě budeš mít ve větších kolech rozdílné šířky gum předek proti zadku.
Pokud tam dáš to co je max k modelu doporučené,tak drhnout určitě nebudeš.
Třeba moje přítelkyně má na E39 tourin 18kola v replice M5 na 8,5palce s pneu 235/40 a není nejmenší problém.
Jen mám obavu,že v alternativě budeš mít ve větších kolech rozdílné šířky gum předek proti zadku.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
eric píše:[qu
No jó,ale velkej techničák mu neřeší snižení,tam je pouze velikost ráfků a pneu.
to proto, že snížení nemá žádný vliv !!! rozhodující je rozměr ráfku a pneu .. i při seriových pružinách sem tam dojde k plnému propružení




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Když bude mít na autě předepsaný 18-tky v rozměru 235/40/18 nebo stejný celkový průměr a rozměr 245/35/18 a bude mít snížení např. již 60mm a více,tak už může dřít o vnitřní lem,když nebude mít totál tvrdý tlumiče imho dorazy.Nejde jen o obvodový prostor kolem kola,ale taky o prostor nad ním.Další určující faktor je ET,pokud tam bude předepsaný ET 20,tak je to v pohodě,v případě menšího ET může mít při nepřiměřeném snížení taky problém,ale taky nemusí,já mám vepředu ET 2.To propružení je sice hezká věc,ale na sériovém podvozku se mu to tak často nepropruží až na dorazy tak jako na sníženém podvozku,i když je tvrdší.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jj to máš pravdu
.. když dá správný rozměr tak nebude mít problém nebude to škrtat nikdy at sníží o kolik chce . Každý výrobce to má tak aby při plném propružení na dorazy a vytočeném kole nedošlo ke škrtnutí o blatník.
Problém je přesně v těch věcech co jsi uvedl ... jiná ET, šířky pneu verzus profilové číslo.

Problém je přesně v těch věcech co jsi uvedl ... jiná ET, šířky pneu verzus profilové číslo.




Já se přidávám k tomu co psal eric, mám taky 19", dokonce ještě širší než on a není nikde problém. Vesměs vzadu to při tomto snížení nemá o co škrtnout, teda pokud tam nebudeš mít nějaký šílený ET(nebo jako já 295ky gumy-ale už sou pryč). Co se týče předku, těch 50mm to ještě snese, opět ale záleží na ET. Počítej ale každopádně se zhoršením komfortu, a to už docela znatelným...
Ahoj všichni!
Prosím o radu.Chystám se snižovat moje BMW E39 520i M54(po fl,předěláno na Mpacket) touring , neboť mám asi utahané zadní pružiny a v kombinaci s 18" kolama je to opravdu motorový člun , prostě hnus!Nechci ale žádný extrém,co jsem tak zjišťoval,líbilo by se mi snížení max -30mm(rodinný vůz).S tímto snížením se asi mohou ponechat i původní tlumiče,že?
Nemohu se ale rozhodnout ,jakou značku pružin zvolit?Rozumnou kombinaci má jen KW(35/30mm) a EIBACH(30/25-30mm) ostatní značky jako třeba HR (40/15mm) nebo WEITEC(40/25mm) už jsou na mne moc snížené.Ale pomohu si tímto vůbec??Není třeba na odstranění efektu "motorový člun" právě kombinace s větším rozdílem ve snížení předku a zadku.Nevím totiž jestli nové auto bylo v rovině?A nebo bylo vždy trochu jako člun.Třeba u E34 mám pocit,že už z fabriky vykazovalo tento efekt.Jinak NIVO nemám.
díky moc za rady!!!!!!!
Prosím o radu.Chystám se snižovat moje BMW E39 520i M54(po fl,předěláno na Mpacket) touring , neboť mám asi utahané zadní pružiny a v kombinaci s 18" kolama je to opravdu motorový člun , prostě hnus!Nechci ale žádný extrém,co jsem tak zjišťoval,líbilo by se mi snížení max -30mm(rodinný vůz).S tímto snížením se asi mohou ponechat i původní tlumiče,že?
Nemohu se ale rozhodnout ,jakou značku pružin zvolit?Rozumnou kombinaci má jen KW(35/30mm) a EIBACH(30/25-30mm) ostatní značky jako třeba HR (40/15mm) nebo WEITEC(40/25mm) už jsou na mne moc snížené.Ale pomohu si tímto vůbec??Není třeba na odstranění efektu "motorový člun" právě kombinace s větším rozdílem ve snížení předku a zadku.Nevím totiž jestli nové auto bylo v rovině?A nebo bylo vždy trochu jako člun.Třeba u E34 mám pocit,že už z fabriky vykazovalo tento efekt.Jinak NIVO nemám.
díky moc za rady!!!!!!!
A myslíš,že když bych zvolil variantu -30/30mm a tak podobně,bude auto v rovině?Nebo bude pořád jako člun.Jo kdybych viděl moje auto hned jak opustilo bránu fabriky.Měl bych to ulehčené.Protože jak jsem již psal , z tisíce E34 co jsou k vidění na ulicích mám dojem podobný(tzn.motorový člun) a nějak se mi nezdá , že by byly všechny utahané?!Tak právě nevím zdali nová E39 měla mezery mezi koly předek/zadek stejné?Co se týče značky těch pružin,máš zkušenost asi jen z Weitecem,což?Dík