cau, chci si koupit volant a nasel jsem z E36ky po faceliftu (to ctyrraminko s airbagem a barevnym logem) a mam pocit, ze je to ten samej co se daval do E34, ne? Nebo je v nich nejaky rozdil, pujde mi tam? Mam rv 92 takze airbag nevedu, ten bych vyndal nebo nechal odpojeny..
diky!
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
s airbagem to nemá nic společného jsou dvě velikosti tisícihranu ... jedna varianta shodná s E30 a druhá s e36
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
stale jeste jsem se nevzdal nadeje, ze tam to ctyrraminko dostanu reknete pls - jak se teda resi neorig. sportovni volanty? musi existovat nejaka "redukce", ne..?
Strosek píše:buď má tyč s tisíchranem závit vnější, nebo vnitřní --- buď tam máš matku, nebo na tebe bude čumět 6hran - na klíč, myslím, 16 - matka je vel. 22
to můžeš zjistit jedině tak, že sundáš svůj volant - odkryješ znak,... aby jsi viděl co tam máš
u volantu s báglem je skoro vždy "šroub" -- vnitřní závit v tyči
diky... a ted je otazka, kdyz zjistim, ze nemam vnitrni zavit, existuje nejaka redukce nebo je jediny reseni vymenit tu tyc?