zdravim, potřebuji poradit, při zběžné kontrole svíček u mé 520i motor M50 sem zjistil že na prvním a šestém válci mám olej na svíčkách? a také prosakuje skrze svíčky ven, CO TO MůŽE BÝT?
Řešilo se to tu milionkrát.Nevíš jak by mohl asi prosakovat skrz svíčky?Když se nad tím zamyslíš tak je to dobrá blbost.
Netěsní ti výko ventilů proto tam je ten olej.
no právě že je to dost velká blbost ale pokud mě netěsní víko ventzlů tak proč se to drží jen na prvním a šestém válci a zrovna v prostorách u svíček a jinak je celej motor suchej a čistej, no kouknu na to ale mám strach aby to nebyli kroušky nebo tak něco v prdeli, a hlavně mě auto nějak netáhne při plném plynu cítím jak uato škube dopředu a dozadu a přitom svíčky jsou v pořádku!!!???????
Ja mam svicky taky oblity od oleje...nahore v tom tunelu co vede ke svicce je kruhovy tesneni co je pod vikem ventilu a to dost casto prosakuje...schvalne se na to podivej...posvit si baterkou a uvidis ze to odtamtud tece...kdyz si po tom spoji prejedes prstem budes ho mit mastnej...
jinak 1. a 6., protoze se to tak zrovna povedlo..
Kdyby to slo pres krouzky, byly by svicky cerny jak uhel...jsou?
Pokud ano, nejsou cerny vsechny?
svíčky jsou v pohodě akorát ta na prvním vypadala nefunkčně byla celá zeblitá a rozhodně nejevila známky jiskření byla prostě mokrá ale kouknu na to jinak moc díky za tipi a nevíte někdo kde nechat udělat diagnostiku tohoto motoru na praze 5? za slušnej peníz
jarda1 píše:no právě že je to dost velká blbost ale pokud mě netěsní víko ventzlů tak proč se to drží jen na prvním a šestém válci a zrovna v prostorách u svíček a jinak je celej motor suchej a čistej, no kouknu na to ale mám strach aby to nebyli kroušky nebo tak něco v prdeli, a hlavně mě auto nějak netáhne při plném plynu cítím jak uato škube dopředu a dozadu a přitom svíčky jsou v pořádku!!!???????
vyměnit kroužky a těsněni víka, taky jsem to dělal na celem motoru, a budeš mit klid!
jarda1 píše:no právě že je to dost velká blbost ale pokud mě netěsní víko ventzlů tak proč se to drží jen na prvním a šestém válci a zrovna v prostorách u svíček a jinak je celej motor suchej a čistej, no kouknu na to ale mám strach aby to nebyli kroušky nebo tak něco v prdeli, a hlavně mě auto nějak netáhne při plném plynu cítím jak uato škube dopředu a dozadu a přitom svíčky jsou v pořádku!!!???????
Co to plácáš o kroužkách.To si jako myslíš že ti píst protlačí ten olej kolem závitu a přes těsnění svíčky.
Normálně ti to blije kolem těsněním pod víkem.Jsou tam takový gumový kroužky.
jarda1 píše:no právě že je to dost velká blbost ale pokud mě netěsní víko ventzlů tak proč se to drží jen na prvním a šestém válci a zrovna v prostorách u svíček a jinak je celej motor suchej a čistej, no kouknu na to ale mám strach aby to nebyli kroušky nebo tak něco v prdeli, a hlavně mě auto nějak netáhne při plném plynu cítím jak uato škube dopředu a dozadu a přitom svíčky jsou v pořádku!!!???????
Co to plácáš o kroužkách.To si jako myslíš že ti píst protlačí ten olej kolem závitu a přes těsnění svíčky.
Normálně ti to blije kolem těsněním pod víkem.Jsou tam takový gumový kroužky.
Je to asi týden co jsem měl to nechával měnit.S prací a s materiálem (těsnění + těsnící krožky v dutině svíček) jsem platil asi 1500 a mám klid,svíčky uplně suché.
brumlae34 píše: To tesneni se da sehnat cca za 700,-
To je pravda, zrovna jsem ho taky objednával na MJ Auto. Cena nějak kolem 770 vč DPH. Musím to vyměnit, teče mě až na ten plech nad výfukovýma svodama, to je smrad jak kdybych zapálil auto...