Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vrzani volantu E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Vena »

Ahoj, zkoušel jsem tu už hledat ale nic jsem nenašel. Na E39 s eMkovým volantem mi při otáčení v jedný pozici jakoby vrzne volant. Netušíte čím by to mohlo být?
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#2 Příspěvek od Pavel »

namazat 8)
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#3 Příspěvek od mari »

Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce. :lol:
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Vena »

No jen jsem chtěl vědět, jestli se s tím někdo už nesetkal. Asi to holt budu muset rozebrat...
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#5 Příspěvek od mari »

Rozebírat se mi to nechce, zkusim tam stříknout trochu hadičkou.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

mari píše:krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku než se motor ohřeje.


Vrzne si jednou týdně i 4-ramenný MFVolant, jinak za studena pod kapotou to jsou ty řemeny jak pohání klimakompresor.. :?
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od mari »

Tam je jen klíňák a ten pohání všechno. Řemen asi sám o sobě nevrže. Vrzat musí něco z komponent.
srad96
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#8 Příspěvek od srad96 »

mari píše:Tam je jen klíňák a ten pohání všechno. Řemen asi sám o sobě nevrže. Vrzat musí něco z komponent.


Sú tam dva remene.Jeden na klímu a druhý na to ostatné.Servo,alternátor,vodná pumpa....
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#9 Příspěvek od Pavel »

mari píše:Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce. :lol:


mám kormidlo a vrzalo taky...prostříklo se to kolem multi funkčího kroužku a je klid..
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#10 Příspěvek od Tashiro »

Ted v zimě, než se zahřeje mi taky vrže mám 4 MF volant
corle
Registrovaný
Příspěvky: 239
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od corle »

taky mi to vrzalo, sundal jsem ten černý kryt za volantem a prostřík. Už je to v pohodě.
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Vena »

Ok, zkusím, díky za rady...
KEAN
Registrovaný
Příspěvky: 521
Registrován: sob 10.12.2005 01:00
Bydliště: D1 66km

#13 Příspěvek od KEAN »

Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid :-)
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#14 Příspěvek od P-J »

KEAN píše:Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid :-)


E36 má kontakty do volantu řešené trochu jinak, než E39.....
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od alpineman »

...taky mi to ve volantu začalo vrzat. Na hranu látky ze starého trika jsem stříknul silikon-spray a protáhnul jsem kolem dokola mezeru mezi volantem a tím plasten za ním. A je klid!!!

A co se kladky na řemeni týká - vlez pod auto a promáčkni řemen. Pokud bude skřípat, ven s kladkou. Vyper ji v benzínu a promaž ji. V tom napínáku je stejně jen pružina. Já použil vazelínu ve spreji. Luxus!!! Nevříská!!!
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#16 Příspěvek od mari »

pod auto bych vlez ale jak budu na zemi sundavat kryt motoru to nevim, bez zvedáku to nemá cenu
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od alpineman »

mari píše:pod auto bych vlez ale jak budu na zemi sundavat kryt motoru to nevim, bez zvedáku to nemá cenu


Stačí tomu pár cenťáků a kratší "křížák"... Já si sehnal dva 80cm trámky 15×15cm, seříznul jsem si je motorovkou jako nájezdy a na drobné věci a podívání se pod auto mi to stačí.
Dříve jsem najel jen na cihly, abych sundal kryt motoru...

Jednou abych se dostal pod střed auta, jsem na sídlišti najel předkem na obrubník (ca 15cm), vytáhnul "Golu" a bylo to. Sice místo nic moc, ale furt lepší než se cpát pod auto na heveru. Osobně jsem viděl, jak padla z heveru E30 při výměně zadního kola. Prostě šup a bylo na zemi... Nevlezl bych pod auto na heveru ani za barák!!!
Odpovědět