Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vrzani volantu E39
Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce. 

mari píše:Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce.
mám kormidlo a vrzalo taky...prostříklo se to kolem multi funkčího kroužku a je klid..
Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid

KEAN píše:Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid
E36 má kontakty do volantu řešené trochu jinak, než E39.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
...taky mi to ve volantu začalo vrzat. Na hranu látky ze starého trika jsem stříknul silikon-spray a protáhnul jsem kolem dokola mezeru mezi volantem a tím plasten za ním. A je klid!!!
A co se kladky na řemeni týká - vlez pod auto a promáčkni řemen. Pokud bude skřípat, ven s kladkou. Vyper ji v benzínu a promaž ji. V tom napínáku je stejně jen pružina. Já použil vazelínu ve spreji. Luxus!!! Nevříská!!!
A co se kladky na řemeni týká - vlez pod auto a promáčkni řemen. Pokud bude skřípat, ven s kladkou. Vyper ji v benzínu a promaž ji. V tom napínáku je stejně jen pružina. Já použil vazelínu ve spreji. Luxus!!! Nevříská!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
mari píše:pod auto bych vlez ale jak budu na zemi sundavat kryt motoru to nevim, bez zvedáku to nemá cenu
Stačí tomu pár cenťáků a kratší "křížák"... Já si sehnal dva 80cm trámky 15×15cm, seříznul jsem si je motorovkou jako nájezdy a na drobné věci a podívání se pod auto mi to stačí.
Dříve jsem najel jen na cihly, abych sundal kryt motoru...
Jednou abych se dostal pod střed auta, jsem na sídlišti najel předkem na obrubník (ca 15cm), vytáhnul "Golu" a bylo to. Sice místo nic moc, ale furt lepší než se cpát pod auto na heveru. Osobně jsem viděl, jak padla z heveru E30 při výměně zadního kola. Prostě šup a bylo na zemi... Nevlezl bych pod auto na heveru ani za barák!!!