Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Budíky vs. PDC
Po opravě budíku, konkrétně displeje, se rozhodil režim PDC (čidla dojezdová) a neustále svítí zpátečková světla. Na určitou dobu sem dal starý budík zapůjčený abych mohl jezdit, ten to všechno rozhodil. Všichni tvrdí, že je vše v pořádku. Včetně RENOCARU
Navíc test načetl počet najetých kilometrů z toho starého budíku i když tam je už ten nový. Nikdo neví co s tím.
Poradí někdo????
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Nazdar. Horys mi uz pisal o tom probleme. Tie budiky som opravoval ja, v budikoch chyba nie je urcite. Tie stare co si mal pozicane ,boli, ako som sa neskor dozvedel, s modulom IKE vzadu na budikoch (starsia verzia). Tie tvoje bola novsia verzia bez modulu. Zatial som sa s takouto zamenou nemal moznost stretnut, tak neviem presne povedat, v com to bude. Myslim si, auto sa nejakym systemom snazilo prisposobit starym budikom, ktore zrejme neboli nakodovane pre tvoju vybavu samozrejme a tym padom 100% kompatibilne s vybavou tvojeho auta. To ze sa aktivuje PDC je tym, ze je tam klamny signal spatecky, ktory vzdy automaticky aktivuje aj PDC. Preto svietia aj tie zadne svetla. To ze ti na diagnostike vycitali stav km ktory suhlasi so starymi budikmi, ktore si mal na vymenu, o tom svedci, ze k tomu doslo. Stav km zrejme vycitali z LCM, ktory sa automaticky prisposobil starym budikom a teraz je z toho mimo... Starsie verzie budikov totiz obsahuju trosku iny hardware a aj EPROM. Mal si ich poprosit aj nech vycitaju VIN z LCM ci sedi s budikmi. Momentalne idem kontaktovat nejakych ludi co mi dufam v blizkom case poradia, co s tym robit, takze za kratky cas ti dam odpoved. Predbezne si myslim, ze bude treba odznova nakodovat LCM, zapisat do neho povodny VIN a km. Ten sa tam sam samovolne nezapise ak mas ine budiky na par km, ale po urcitom vacsiom mnozstve najazdenych km s inymi budikmi sa prisposobi a do LCM sa prenesu data z budikov. To ako vidim, plati pre FL verziu ak su namontovane starsie budiky namiesto novych, nakolko starsie verzie pred FL sa neprisposobia. Mozno bude treba prekodovat aj budiky, ale to skor nie ako ano. No a preco ti potom nacitali zas ten spravny udaj o km je zrejme to, ze to cez diagnostiku precitali z IKE alebo DDE, nie vsak z LCM. Este jedna otazka, na budikoch ti nahodou nesvieti taka cervena bodka pri dennom pocitadle km??? Tak ja zistim co a ako a dam ti vediet, ok?
Zdarec, no bylo by bezva dát to opět dohromady, protože mě to sere a vůbec nevím co s tím. Něco se spraví a něco posere, je to furt dokola. Na budíkách je všechno v pořádku, nesvítí žádná červená tečka. A nemohl jsem je o nic poprosit, protože vůbec nevím odkud bije, DDE, FL atp.... Stručně řečeno, tomu vůbec nerozumím a jsem odkázanej pouze na odborníky.
Sem z toho takříkajíc mírně vyvalenej
A taky jaksi je nad moje síly chápání, proč to v tom Renocaru nespravili, když to má poruchu. Borec sice říkal, že to bude čidlem na zpátečce, který nemají, že si to mám vyměnit sám, že tam maj 1400,- kč/hod, že by mě to vyšlo dráž než materiál. O tom PDCéčku jsem mu to říkal, že jede pořád a ne jen při zařazení jedničky nebo zpátečky, ve výsledku to zřejmě zapoměl brát v potaz. Ale tím vlastně řekl, že vůbec nepochopili podstatu problému. Zřejmě. 
A taky dělají jednu obrovskou chybu v tom, že nekomunikují přímo se zákazníkem. Prostě jsem musel vystoupit z auta mi bylo řečeno a tím to haslo. Úplně stejný jako u Aceru. Tam jsem posílal kompl dvakrát a potřetí jsem na to už raději vysral a wifina mi pořád nejede. Ti čuráci mě vždycky vymazali celej kompl. Tak už všude doporučuji všechno ostatní, jen ne ACER. Prostě chybí komunikace, což je to nejdůležitější na všem. KOMUNIKOVAT.
A taky dělají jednu obrovskou chybu v tom, že nekomunikují přímo se zákazníkem. Prostě jsem musel vystoupit z auta mi bylo řečeno a tím to haslo. Úplně stejný jako u Aceru. Tam jsem posílal kompl dvakrát a potřetí jsem na to už raději vysral a wifina mi pořád nejede. Ti čuráci mě vždycky vymazali celej kompl. Tak už všude doporučuji všechno ostatní, jen ne ACER. Prostě chybí komunikace, což je to nejdůležitější na všem. KOMUNIKOVAT.
Takže hlásím nový poznatek. Mluvil jsem s kořeněm, kterej vypadá hodně dobře. Prej je zničená jakási eprom pamět, přehřátá při pájení při opravě budíků. Popisoval ty procesy který tam probíhaj v řídích jednotkách, proto tam zůstal viset ten údaj najetých km z těch starých budíků. Uvidíme. Do čtrnácti dnů bych měl znát výsledek, pojedu tam.
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
BLBOST. Na tych budikoch sa nic nepajkovalo a ani sa nic nemohlo prehriat. Budiky su 100% ok. A navyse ak by bola epromka znicena, neisli by tie budiky vobec. Na tych starsich budikoch tie spatecky a pdc nefachalo vobec (ako mi povedal horys), tak aj tam bola odpalena eprom? Este jedna podstatna otazka - nepretacal si klucom zapalovania do prvej/druhej polohy ked boli budiky odpojene? Lebo ak ano, tak to vysvetluje zvysok zahady. Totiz ak nemas pripojene ziadne budiky a pretocis klucom v zapalovani, tak sa to moze tiez rozondit, hlavne veci ako airbagy, vybava apd. Preto to treba teraz nakodovat naspat.rockheart píše:Takže hlásím nový poznatek. Mluvil jsem s kořeněm, kterej vypadá hodně dobře. Prej je zničená jakási eprom pamět, přehřátá při pájení při opravě budíků. Popisoval ty procesy který tam probíhaj v řídích jednotkách, proto tam zůstal viset ten údaj najetých km z těch starých budíků. Uvidíme. Do čtrnácti dnů bych měl znát výsledek, pojedu tam.
No klíč mohl pootočit pouze Horys, protože s tím dělal jenom on. No teď už to je jedno. Dnes sem to dal na ChipCar. Borec mi zítra vyzkouší jinej Light modul. Uvidíme. Dám vědět. Jinak je taky bezradnej. Kurva rozumí tomu někdo vůbec???? V Renocaru na to čuměli jak péra..... nestačím se divit, fakt. Neskutečný, fakt neskutečný.

Takže provedeno na vyzkoušení výměna dvou budíků a LCM modulu. Závada neodstraněna. Projevovala se pořád stejně. Provedena diagnostika originál softverem BMW, už druhá. Opět bez závad. Výsledek drát v prdeli někde na trase od převodovky do LCM modulu. Takže jedině drát, a to klučina nevěděl, že byla dělána výměna setrváku. Takže tam zřejmě došlo k něčemu na drátech. Shit. 
