Tak se mně přihodilo toto:Přijíždím domů,po zastavení se valila pára pod kapotou(za jízdy neviditelná).Motor vařil,okolo víčka nádobky stříkala voda.Teploměr ukazoval přesně půlku.Při hledání závady to udělalo víckrát.Byl vadný termostat,ale je to elektricky řízený" termotronic".
Motor nešel odvzdušnit,až když jsem dal čidlo teploměru na trubku vedle čidel a motor podusil, tak termotronic otevřel až při 105 st.
, takže v systému byla teplota ještě vyšší.Potvrdil mi to i servisák BMW, že motor pracuje s vysokou teplotou třeba 110 st.Co je nejhorší, že po 5 min už by byl motor bez vody,ale teploměr přesně v půlce.!!!!A vy o ničem nevíte(Palubovka je nová).Takže BMW ma teploměr jen na parádu.Jo ten termotronic stojí 2300,-, a musí perfektně fungovat,jinak to uvaříte.Je to 535i/97.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Termostat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono, kdyz tam nemas vodu, tak ten teplomer ti to neukaze, ze to je horky, protoze toho moc nezmeri, ten tepomer meri teplotu chladici kapaliny a ne vzduchu
Ja jsem takhle jednou si vypujcil mazdu a teplota byla jen lehce za modrym a najednou prd a hlava mi zamavala, pak jsem zjistil, ze jsem si pujcil mazdu bez vody a cca litrem a pul oleje 


Pracovní teplota motoru po zahřátí se pohybuje okolo 108 stupnu. termostat otvírá při 105st. pokud máš BC,lze po otevření servisního menu sledovat při jízdě okamžitou teplotu.mám vysledováno,že je nejčastěji na těch 108st. jinak ručička teploty jde nahoru přesně od 115 st. to je ale z pravidla průser a pozdě.R.ACDC píše:Tak se mně přihodilo toto:Přijíždím domů,po zastavení se valila pára pod kapotou(za jízdy neviditelná).Motor vařil,okolo víčka nádobky stříkala voda.Teploměr ukazoval přesně půlku.Při hledání závady to udělalo víckrát.Byl vadný termostat,ale je to elektricky řízený" termotronic".
Motor nešel odvzdušnit,až když jsem dal čidlo teploměru na trubku vedle čidel a motor podusil, tak termotronic otevřel až při 105 st.
, takže v systému byla teplota ještě vyšší.Potvrdil mi to i servisák BMW, že motor pracuje s vysokou teplotou třeba 110 st.Co je nejhorší, že po 5 min už by byl motor bez vody,ale teploměr přesně v půlce.!!!!A vy o ničem nevíte(Palubovka je nová).Takže BMW ma teploměr jen na parádu.Jo ten termotronic stojí 2300,-, a musí perfektně fungovat,jinak to uvaříte.Je to 535i/97.