Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Při dojezdech na křižovatku občas chcípne e39 540iA

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#1 Příspěvek od rades »

Zdarec chlapi
Občas se mi stane na mé e39 540i automat r.2001,že při dojezdech (na křižovatky,do zatáček a podobně) když auto podřazuje,tak otáčky klesnou pod volnoběžné a někdy se to vzpamatuje a otáčky se rychle zvýší na hodnozu kolem 1tis a jde to do normál volnoběhu,ale někdy to už motor nepobere a auto chcípne.Nevíte,čím by to mohlo bejt?
Díky předem za rady.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od miloshm »

Tak tohle by mě taky zajímalo. Občas se mě totiž stane, že když prudce zabrzdím, tak zdechne motor. Obávám se, že by to mohly dělat sjetý lamely v automatu. :(
LUKAJDA
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: TŘEBÍČ

#3 Příspěvek od LUKAJDA »

no hoši mě podoby věci dělala moje 528 iA a bylo to čidlo otáček vačky, čili ti pomůže napíchnutí na PC a zjistíš, jestli je to tak!!

Můžeš se akorát dohadovat, co to může být, ale diagnostika je jistota
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RuDoSh »

me to delalo TDS a bylo to myslim naftovym cerpadlem :-)
zdenek5
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: pát 22.12.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 862

#5 Příspěvek od zdenek5 »

Skoro to stejný mě dělalo na mé bejvalce e39 a bylo to vadné čidlo vačky....(jsou tam dvě, jedno myslím cca 2tis.kč)
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od rades »

Díky kluci
Taky bych to tipoval na to čidlo vačky. Uvidíme nechám to napíchnout a budu doufat,že to něco ukáže(ikdyž v to moc nevěřím,že diag.něco ukáže) pak dám vědět.
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hopiondra »

sundej dekl motoru a vzadu mezi hlavama vedou dve hadice podtlakovy a zkoukni zda nejsou rozezrany.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#8 Příspěvek od Maxiczech »

Je to čidlo vačky. Nic jiného neřeš. Ale budeš muset na diag., které to je. Jsou tam tuším 2. Tohle mi dělalo taky a nemám automat. Je to ono. :)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hyri »

taky mi to delalo ale pomenil som tolko vici ze nevim cim to bolo :D
LUKAJDA
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: TŘEBÍČ

#10 Příspěvek od LUKAJDA »

čidla otáček jsou celkem 2. 1. je vačky a 2. je otáček klikovky!!! díky tomu druhymu ti to ještě jede, pokud to nevyměníš zavčas, tak třeba jednoho dne nenastartuješ, protož jednotka neví, kdy má dát do válce jiskru. To je ten problém ... tak hodně štěstí ...jinak to čidlo dej dražší (siemens) +/- 1700Kč protože ty náhražky ti vadržej asi tak 2 měsíce. ..moje vlastní zkušenost s 528
Odpovědět