Já jsem dal na radu odborníka - mám ( měl jsem ) relativně nový kotouče Brembo - řekl bych docela kvalita. Měly najeto cca 8 tkm. "Odborník" mi poradil, abych nechal přední lehce stočit - že se může stát, že se i nový ktoruče lehce zkřiví - nějakej proces vyžíhání,... že se špatně zajely,...
No tak jsem dal na jeho radu a mám to pěkně v prdeli. Soustružník - zkušenej borec, ale toto nějak nezvládl. Podle mě vytvořil výborně - 3 rovnoběžný roviny, ale nejsou kolmý na osu rotace - nejsou rovnoběžný s destičkama. To usuzuju podle způsobu, jak kotouče upnínal do sklíčidla.
Tak mě teď napadá jediná možnost nápravy - nechat udělat nějakou kopii náboje, který se upne do sklíčidla a na něj se upne kotouč, kterej se slízne na jedno upnutí. Jenže teď už asi tu kolmost stejně nedocílím - už nemám kolmou tu plochu na kterou se to na autě upíná - ta běží s plochama na kterejch běhaj desky.
 
 Sere mě to.

Ví někdo chytrej ( s výbornou představivistí - soustružník profesionál, zkušenej upínač obrobků,... ) - kde udělali soudruzi z NDR chybu - jak to udělat, jak se z tý sračky dostat ? Nechci zase kupovat nový kotouče - tydle jsou ( byly ) nový.


 
							 ) aneb tyhle hoď do šrotu a kup nové... na kotoučích můžeš leda "strhnout hranu" ale ne z házejících udělat rovné... známej několikrát dělal pokusy jako ty a dopadlo to viz výše...
) aneb tyhle hoď do šrotu a kup nové... na kotoučích můžeš leda "strhnout hranu" ale ne z házejících udělat rovné... známej několikrát dělal pokusy jako ty a dopadlo to viz výše...
 
   
 



 ). Mám na nich 45 tis. km a brzdí bez chybičky. Kdo mě zná, ví, že jezdím velmi  Brake-friendly
 ). Mám na nich 45 tis. km a brzdí bez chybičky. Kdo mě zná, ví, že jezdím velmi  Brake-friendly  