Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TDS nejde nafta z čerpadla
heled ty vůbec neposloucháč co ti fafejfa píše:) Hulí ti to, protože jsi s tou hlavou hejbnul moc k motoru... chce to zase vrátit kus zpět. Já si s tím hrál asi 2hodiny, než sem to vyšteloval nějak přesnějc.. jináč na diagnostice ti řeknou - čerpadlo ven a na stolici - seřídit dávku paliva - to se právě dělá posuvem tý hlavy. Proč ti nefachá tempomat... že jsi ten motor zkoušel startovat s blbou hlavou možná způsobilo nějakou chybu v ŘJ a možná chce odmazat - z toho soudím tak jako tak na diagnostiku... že máš takhle poskládané to čerpadlo by vadit nemělo, mám to také tak. Možná by nebylo na závadu investovat cca 3tis do přetěsnění a narychtování dávky paliva tohio origo 96 čerpadla s tím stellwerkem, co máš v autě. Nebo jestli to chceš levněji, holt budeš muset tak dvě hodky experimentovat a nějak od oka a čoudu motoru nastavit zhruba dávku:)Rejchy píše:Tak je to poštelovné,ale teď to hulí jak sviň a nejede to stoprocentně.Musím zajed na nějakou diagnostiku.
njn - to musíš mít baterku na nabíječce:)) Chce to s tou hlavou hýbat opravdu jen o chloupek... je dobrý si tam někam udělat značku, aby jsi věděl, o kolik jsi s tím hnul... a hýbat opravdu o desetiny ne-li o půldesetiny... alespoň nějak nahrubo to seřídit takto, nejde-li vám to přesněji. Jinak ty asi máš už tu novější verzi ŘJ, tak možná se dá přes PC (diagnostiku) přidávat taky nafta. Myslím že natuty... odborníkům se zdálo, že málo tlačilo turbo... už jen tohle zní strašně profesionálně:))) Tlak turba se měří manometrem, když je motor pod zatížením. Jakkoli jinak kdo měří tlak turba, tak to je jen údaj o ničem... a zase... diagnostika taky umí změřit tlak co dává turbo...Rejchy píše:Hrály jsme si stím 5 hodin a vytloukli jsme akorát baterku.Já s dieslem zkušenosti nemám,takže jsem se svěřil "odbornkům" a těm se zdálo že málo tlačí turbo.Tak se ještě laborovalo s tím,a sundal se výfuk jestly není ucpaný kat.Ono to nejde seřídit bez demontáže čerpadla?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Já už na to se.u
,celý výkend jsem kvůli tomu nespal a uz mě to nebaví.Pojedu na diagnostiku,a pokud s tím tam nic neudělají,tak čerpadlo ven a nechám ho seřídit.Bude to sice chvíli trvat,ale pořád lepší než mrvit motor,protože já to podle chodu motoru nepoznám,když motor běží pěkně tak nestartuje,a když chytá pěkně,tak zase nejede.Jinak moc vám kluci děkuju za info,moc mi to pomohlo 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: pát 10.08.2007 00:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 1853
Ja si nechal cerpadlo pretesni a seridit bo mi chcalo, Ale kdyz jsem ho namontoval tak to byla katastrofa !!! Auto nejelo jako driv a na koko... chytalo. Volal jsem borcovi co mi to delal a rikal, ze to musim mit blbe nastavenyho fora. A ze startovaci davka je dle tabulek... Tak me to nedalo a zacal jsem brousit na foru, az jsem nasel clanek o startovaci davce cerpadla, ktera se steluje tou hlavou na cerpadle. Po asi 3h boji jsem zvitezil !! Auto jede jako strela a pekne hned od spodu. Zatah je citit i na 4 Stupen tak od 1800 ot/min, nezahuli ani kdyz mu 5000 ot/min preradim a co se tyce teplych startu, tak je o 100% lepsi nez to bylo kdyz jsem ho dal na pretesneni - chyta opravdu jak teply tak studeny na drc. A to me borec tvrdil, ze uz je nic moc. Z TOHO VYPLIVÁ, ZE NE VSECHNO CO JE PSANO JE TAKY DANO !!! On kazdej motor je jinak zajetej a nemusi si s tabulkovyma hodnotama rozumet. Tak hooodne stesti !!! 

Jj-souhasím!!! Byl to sice pěknej opruz viď, nastavit tu dávku, ale dá se to... určitě jsi si taky na čerpadle udělal nějakou značku a podle ní pak v rámci desetinek šoupal s hlavou co? Nicméně maník co ti to přetěsňoval ti podle mě kecal, že nastavil dávku dle tabulek.. ale už sem taky dostkrát zaslechl, že tabulkové hodnoty platí jen pro nové motory. Ale ty naše 300tis km hujtry potřebují už něco krapet jiného, aby cvakaly jako švýcary:)brumlae34 píše:Ja si nechal cerpadlo pretesni a seridit bo mi chcalo, Ale kdyz jsem ho namontoval tak to byla katastrofa !!! Auto nejelo jako driv a na koko... chytalo. Volal jsem borcovi co mi to delal a rikal, ze to musim mit blbe nastavenyho fora. A ze startovaci davka je dle tabulek... Tak me to nedalo a zacal jsem brousit na foru, az jsem nasel clanek o startovaci davce cerpadla, ktera se steluje tou hlavou na cerpadle. Po asi 3h boji jsem zvitezil !! Auto jede jako strela a pekne hned od spodu. Zatah je citit i na 4 Stupen tak od 1800 ot/min, nezahuli ani kdyz mu 5000 ot/min preradim a co se tyce teplych startu, tak je o 100% lepsi nez to bylo kdyz jsem ho dal na pretesneni - chyta opravdu jak teply tak studeny na drc. A to me borec tvrdil, ze uz je nic moc. Z TOHO VYPLIVÁ, ZE NE VSECHNO CO JE PSANO JE TAKY DANO !!! On kazdej motor je jinak zajetej a nemusi si s tabulkovyma hodnotama rozumet. Tak hooodne stesti !!!