Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dunenie v kokpite e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od coWon »

zdravim vsetkych BMW jazdcov... pisem sem prvy krat lebo som skoro cerstvym majitelom BMW 530D e39 (mesiac) ((:
riesim teraz jednu vec ...ked dam neutral alebo vyslapnem spojku vo vnutri mi to dost duni ale fakt dost, neviem kolko presne ma mat toto auto otacok v klude (ze diesle 850), no zda sa mi ze to klesne pod otacky 3 sekundy po nastartovani... vyfuk som vyzualne skontroloval a nic som nenasiel... ked trosicku pridam asi tak o sto otacok cca do tych 900, dunenie prestane.... este musim podotknut ze je cipnute na 500NM pri 1660ot .... uz som pocul aj taky nazor ze je to s toho cipnutia ale neverim ze by predchodzi majitel s tymto zil (: neviete mi poradit co by to mohlo zposobovat alebo ci sa s tym niekto uz nestretol??? pliiiiz
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od coWon »

fnuk
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#3 Příspěvek od Maxiczech »

Tohle řeším taky. Na firemním autě 530D v interiéru nehorázně duní. Dle mého odhadu jsou to silentbloky. :? Při jízdě celkem v poho, ale stejně se mi ten podvozek zdá hrozně tvrdej a třese se to jako na horské dráze.
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od coWon »

jasnacka...pri jazde v pohode, hovorim, staci ked trolilinku pridam a uz je to v pohode
to ma nenapadlo ze by to mohli byt silentbloky 8O
a podvozok tiez v poho, mam gumy balony, kola este povodne takze sa nadnasam ((:
akurat ze pocujem divny cengot s pod prednej napravy ked idem po hrboloch, ale az ked mam otvorene okno, ved v aute nieje pocut vobec nic :roll:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#5 Příspěvek od Maxiczech »

Mrkni na tyčku držící stabilizátor. Taky mi něco drnčelo pod nápravou a bylo to ono.. ;)
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#6 Příspěvek od coWon »

haluuuuuuuuuz dňa, sklopil som zadne sedacky a prestalo mi to vo vnutri duniet :roll: zostalo to len v kufry
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#7 Příspěvek od P-J »

coWon píše:haluuuuuuuuuz dňa, sklopil som zadne sedacky a prestalo mi to vo vnutri duniet :roll: zostalo to len v kufry
Tak teď ty sedačky zase honem zvedni, ať to v tom kufru už zůstane a nevrátí se to zpátky...... :lol: :lol:

Asi by nebylo na škodu zkotrolovat diferenciál a celou zadní nápravu vč. kardanu. Problém bude asi někde tam......
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#8 Příspěvek od dafson »

presne tak vidim to na diferak u me ex 523i to obcas delalo take....ale pak se to samo utisilo
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1870
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Lucas87 »

me sem tam dunelo auto kdyz odchazelo zadni lozisko...
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Susi »

Něčemu tady nerozumím. V autě Ti duní, když máš neutrál, nebo vyšláplou spojku, jo? Během jízdy, nebo při stání?? Pokud Ti duní i při stání, tak je nesmysl uvažovat nad diferákem.
Pokud Ti to na neutrál/spojku dělá během jízdy a po zvýšení otáček na 900/min Ti to přestane, je to taky divný, protože pokud během jízdy vyřadíš, tak oddělíš otáčky motoru od otáček podvozku. V tomhle případě můžeš točit do omezovače a diferenciál má stále stejný otáčky + nulový zatížení, takže musí hučet pořád.

Nemůže to dělat uložení motoru? Že by se rozechvěl zbytek auta a....
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#11 Příspěvek od coWon »

:lol:
v com to bolo????
na samom konci vyfuku (tlmicu) je uchyt akoby v tvare rohov pre zavesenie o gumy....no, ... a ked auto poskoci na nejakom hrbole, a aby vyfuk nebuchol v tu ranu o spodok auta..je tam taky gumovy doraz.... a ten doraz alebo lepsie povedane cely drziak bol zle namontovany a doraz prevleceny cez uško vyfuku (uško sluziace pre ten náraz o doraz)
takze sa tam opieral kov o kov a dunenie z vyf. tlmica sa prenadsalo do auta a kufor sluzil ako subvoofer (: preto tie sedacky, ked sa sklopili, zvuk sa rozplinul :P strasneeeeeeeeeeee cosi aka HALUZ :evil:
Odpovědět