Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dunenie v kokpite e39
zdravim vsetkych BMW jazdcov... pisem sem prvy krat lebo som skoro cerstvym majitelom BMW 530D e39 (mesiac) ((:
riesim teraz jednu vec ...ked dam neutral alebo vyslapnem spojku vo vnutri mi to dost duni ale fakt dost, neviem kolko presne ma mat toto auto otacok v klude (ze diesle 850), no zda sa mi ze to klesne pod otacky 3 sekundy po nastartovani... vyfuk som vyzualne skontroloval a nic som nenasiel... ked trosicku pridam asi tak o sto otacok cca do tych 900, dunenie prestane.... este musim podotknut ze je cipnute na 500NM pri 1660ot .... uz som pocul aj taky nazor ze je to s toho cipnutia ale neverim ze by predchodzi majitel s tymto zil (: neviete mi poradit co by to mohlo zposobovat alebo ci sa s tym niekto uz nestretol??? pliiiiz
riesim teraz jednu vec ...ked dam neutral alebo vyslapnem spojku vo vnutri mi to dost duni ale fakt dost, neviem kolko presne ma mat toto auto otacok v klude (ze diesle 850), no zda sa mi ze to klesne pod otacky 3 sekundy po nastartovani... vyfuk som vyzualne skontroloval a nic som nenasiel... ked trosicku pridam asi tak o sto otacok cca do tych 900, dunenie prestane.... este musim podotknut ze je cipnute na 500NM pri 1660ot .... uz som pocul aj taky nazor ze je to s toho cipnutia ale neverim ze by predchodzi majitel s tymto zil (: neviete mi poradit co by to mohlo zposobovat alebo ci sa s tym niekto uz nestretol??? pliiiiz
jasnacka...pri jazde v pohode, hovorim, staci ked trolilinku pridam a uz je to v pohode
to ma nenapadlo ze by to mohli byt silentbloky
a podvozok tiez v poho, mam gumy balony, kola este povodne takze sa nadnasam ((:
akurat ze pocujem divny cengot s pod prednej napravy ked idem po hrboloch, ale az ked mam otvorene okno, ved v aute nieje pocut vobec nic
to ma nenapadlo ze by to mohli byt silentbloky

a podvozok tiez v poho, mam gumy balony, kola este povodne takze sa nadnasam ((:
akurat ze pocujem divny cengot s pod prednej napravy ked idem po hrboloch, ale az ked mam otvorene okno, ved v aute nieje pocut vobec nic

Tak teď ty sedačky zase honem zvedni, ať to v tom kufru už zůstane a nevrátí se to zpátky......coWon píše:haluuuuuuuuuz dňa, sklopil som zadne sedacky a prestalo mi to vo vnutri dunietzostalo to len v kufry


Asi by nebylo na škodu zkotrolovat diferenciál a celou zadní nápravu vč. kardanu. Problém bude asi někde tam......
Něčemu tady nerozumím. V autě Ti duní, když máš neutrál, nebo vyšláplou spojku, jo? Během jízdy, nebo při stání?? Pokud Ti duní i při stání, tak je nesmysl uvažovat nad diferákem.
Pokud Ti to na neutrál/spojku dělá během jízdy a po zvýšení otáček na 900/min Ti to přestane, je to taky divný, protože pokud během jízdy vyřadíš, tak oddělíš otáčky motoru od otáček podvozku. V tomhle případě můžeš točit do omezovače a diferenciál má stále stejný otáčky + nulový zatížení, takže musí hučet pořád.
Nemůže to dělat uložení motoru? Že by se rozechvěl zbytek auta a....
Pokud Ti to na neutrál/spojku dělá během jízdy a po zvýšení otáček na 900/min Ti to přestane, je to taky divný, protože pokud během jízdy vyřadíš, tak oddělíš otáčky motoru od otáček podvozku. V tomhle případě můžeš točit do omezovače a diferenciál má stále stejný otáčky + nulový zatížení, takže musí hučet pořád.
Nemůže to dělat uložení motoru? Že by se rozechvěl zbytek auta a....

v com to bolo????
na samom konci vyfuku (tlmicu) je uchyt akoby v tvare rohov pre zavesenie o gumy....no, ... a ked auto poskoci na nejakom hrbole, a aby vyfuk nebuchol v tu ranu o spodok auta..je tam taky gumovy doraz.... a ten doraz alebo lepsie povedane cely drziak bol zle namontovany a doraz prevleceny cez uško vyfuku (uško sluziace pre ten náraz o doraz)
takze sa tam opieral kov o kov a dunenie z vyf. tlmica sa prenadsalo do auta a kufor sluzil ako subvoofer (: preto tie sedacky, ked sa sklopili, zvuk sa rozplinul

