Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW E 39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bmwdawlet
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 24.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od bmwdawlet »

Ahoj chystam se koupit E 39, 520 z roku 1999 až 2000 a prosim o radu na co se mam při koupi zaměřit? :?:
panacek
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od panacek »

zdar to nekupuj.slabej motor a uz vubec ne v automatu, jestli se to vyrabelo.co muzu doporucit tak 2,5 nebo 3,0 v nafte. jedou a nezerou.dvoulitr bych nebral.tezky auto.jinak vyvarovat, asi neni cemu bmw jsou v pohode kary.
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Demostenes »

V nafte? To fakt ne. To je past na prachy. Naopak automat neni zadny problem a alespon ten motor nebude vylagrovany.
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#4 Příspěvek od mario42 »

bmwdawlet píše:Ahoj chystam se koupit E 39, 520 z roku 1999 až 2000 a prosim o radu na co se mam při koupi zaměřit? :?:


Poradím ti: Kdyby se mělo vyjmenovávat na co všechno si dát pozor, tak to bude dlouhé jak Cibulkovy seznamy. Objednej se do BMW servisu na prohlídku ojetiny. Bude to stát tuším něco přes dva litry, ale je v tom zahrnuté prakticky všechno co potřebuješ: Diagnostika i velká prohlídka. Hodnotí se tam velká spousta věcí a dokonce se to i známkuje podle nějakých interních tabulek. Vřele to doporučuju a uvidíš, že těch peněz možná nebudeš litovat, protože ti to může ušetřit nekonečné desetitisíce. Tam to proklepnou tak, že se majitel bude divit (a ty možná taky...)
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#5 Příspěvek od 540david »

Nejlepší bude pročíst fórum o pětkách a pokec o autech a tam se dozvíš jakou pětku koupit. Jinak 520 opravdu není ta nejvhodnější volba.
pindak1
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Jižní Morava (Goding)

#6 Příspěvek od pindak1 »

Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#7 Příspěvek od mario42 »

pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.


Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#8 Příspěvek od 540david »

Hochu, "bmwdawlet" žádal o radu a nic víc nedostal!!
rockheart
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od rockheart »

při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od eric »

rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D


Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#11 Příspěvek od Pavel »

mario42 píše:
pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.


Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.


:Poklona: :respect: líp to napsat snad ani nejde... :cool2:
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#12 Příspěvek od Tashiro »

Hlavně bacha na atutomat, mám s tím zkušenosti :lol: :lol: Pokud nikdo neměnil olej bude na výměnu tak za 50k.

Jinak já sem nedávno koupil 523iA v touru a jsem moc spokojen, jede pěkně, spotřeba kombinovaná zatím asi 9,5.

Hlavně nekupuj od arabů, turků atd.... :roll:
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#13 Příspěvek od dafson »

Mario42:Tak tak souhlasim s tebou takhle sem presne ja koupil 520i/01 v manualu a sem maximalne spokojen je to po duchodci z nemecka a parada...jede to podle me stejne jako 523i v automatu co jsem mel vykon to ma taky stejny takze klidne bych do toho sel...je jasny ze 8Vál uz je o necem jinym.
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Demostenes »

mario42 píše:a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.


No nevim, ja mam spis pocit, ze dementy v ksiltovce pritahuji prave slabe motorizace ala HTP a podobne. Cim votuzenejsi kara, tim nizsi objem. Velkoobejmovy auta si kupuje uplne jiina skupina lidi, staci se podivat na autoscout a bude skoro vzdy platit, ze cim vetsi objem, tim zachovalejsi kara (a lepsi vybava). Novy ctyrlitr si proste nekupuje socka. Samozrejme jina vec je, pokud ma auto desateho majitele, tak se po deseti letech dostane i k debilum, to je jasne.
rockheart
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 21.06.2008 00:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od rockheart »

eric píše:
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D


Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:

však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímu :D Prodávájící se snaží za každou toho zbavit. Ne???
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od eric »

rockheart píše:
eric píše:
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D


Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:

však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímu :D Prodávájící se snaží za každou toho zbavit. Ne???


No prodávat neznamená vždy "zbavit",taky prodávaj lidi auta čistě jen proto,aby modernizovali svůj vozovej park,nebo že se jim líbí už něco jinýho.Né tak já to hlavně myslel taky kvůli tomu,že už existuje spousty nesolidních nakupujících a kdyby jim měl člověk ve všem vyhovět,tak příjde na buben.Prostě s rozumem,jasný,že je třeba při koupi auta co nejvíce daný vůz prověřit,ale zase když někdo kupuje starší auto,nemůže čekat,že mu tam člověk vše vymění za nové a ještě mu k tomu přirazí 50% slevu pro jeho hezký voči :wink: Ale jinak nic proti nikomu,koupě staršího auta je vždy trochu zajíc v pytli,člověk musí jen doufat,že bude vše v pořádku,všemu se předejít nedá :( Každopádně přeju "bmwdawletovi" štěstí při koupi :cool2:
bmwdawlet
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: ned 24.08.2008 00:00

#17 Příspěvek od bmwdawlet »

Sice jste mi nic konkretniho neporadili ale dik za podporu, mě stači 520, kdyby chtěl stim autem zavodit tak si pořidim M3 a ne 520! :D
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#18 Příspěvek od 540david »

Kdybys měl na M3, tak mi věř, že si nekupuješ pětku s nejslabším motorem! :roll: Ale proti gustu.....
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#19 Příspěvek od dafson »

520 staci ale kup ji s motorem m54 tzn od roku tusim 4.2000 ma stejnejch 125kw jako 523i M52 170PS jak koukal na auto v nemecku jen podle stavu a ne obsahu mel sem v merku 535i ale 520ka vyhrala jen kvuli puvodu a servisovani a stavu a sem zcela spokojen
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#20 Příspěvek od mari »

Taky si myslim že 520 na normální ježdění stačí,jede v manuálu stejně jak 523 v automatu, a 523 v manuálu zase stejně jako 528 v automatu, uritě neprohloupíš když to bude v solidnim stavu.
Odpovědět