
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW E 39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bmwdawlet píše:Ahoj chystam se koupit E 39, 520 z roku 1999 až 2000 a prosim o radu na co se mam při koupi zaměřit?
Poradím ti: Kdyby se mělo vyjmenovávat na co všechno si dát pozor, tak to bude dlouhé jak Cibulkovy seznamy. Objednej se do BMW servisu na prohlídku ojetiny. Bude to stát tuším něco přes dva litry, ale je v tom zahrnuté prakticky všechno co potřebuješ: Diagnostika i velká prohlídka. Hodnotí se tam velká spousta věcí a dokonce se to i známkuje podle nějakých interních tabulek. Vřele to doporučuju a uvidíš, že těch peněz možná nebudeš litovat, protože ti to může ušetřit nekonečné desetitisíce. Tam to proklepnou tak, že se majitel bude divit (a ty možná taky...)
pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.
Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má.![]()
![]()
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu

mario42 píše:pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.
Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mario42 píše:a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.
No nevim, ja mam spis pocit, ze dementy v ksiltovce pritahuji prave slabe motorizace ala HTP a podobne. Cim votuzenejsi kara, tim nizsi objem. Velkoobejmovy auta si kupuje uplne jiina skupina lidi, staci se podivat na autoscout a bude skoro vzdy platit, ze cim vetsi objem, tim zachovalejsi kara (a lepsi vybava). Novy ctyrlitr si proste nekupuje socka. Samozrejme jina vec je, pokud ma auto desateho majitele, tak se po deseti letech dostane i k debilum, to je jasne.
eric píše:rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má.![]()
![]()
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu
však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
rockheart píše:eric píše:rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má.![]()
![]()
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu
však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímuProdávájící se snaží za každou toho zbavit. Ne???
No prodávat neznamená vždy "zbavit",taky prodávaj lidi auta čistě jen proto,aby modernizovali svůj vozovej park,nebo že se jim líbí už něco jinýho.Né tak já to hlavně myslel taky kvůli tomu,že už existuje spousty nesolidních nakupujících a kdyby jim měl člověk ve všem vyhovět,tak příjde na buben.Prostě s rozumem,jasný,že je třeba při koupi auta co nejvíce daný vůz prověřit,ale zase když někdo kupuje starší auto,nemůže čekat,že mu tam člověk vše vymění za nové a ještě mu k tomu přirazí 50% slevu pro jeho hezký voči


