Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

membrana sani 540i e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mihazu
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 10.08.2007 00:00

#1 Příspěvek od mihazu »

vie niekto poradit, ktory je to diel - membrana sania --- mam podozrenie, ze je nefunkcnu - motor pri volnobehu ma velmi nepravidelny chod, a trochu dymi. ked otvorim pocas volnobehu viko od oleja - je tam velky podtlak. sviecky mam nove a cievky funkcne. tak som zvazil ze to bude problem v sani. vie niekto poradit? je to problematicke vymenit bez navstevy servisu?
mihazu
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 10.08.2007 00:00

#2 Příspěvek od mihazu »

nie je to toto?
diel c.3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

alebo by mohol byt problem tu?
diel c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
vie niekto ako to funguje alebo naco je tento oil separator?
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od kralik »

Pokud mas motor M60 (asi ano) tak si porid nasledujici dily:
11617501562 = membrána = 825Kc
11611729728 = těsnění = 104Kc
11141460752 x 7 = šroubky = asi 8 Kc/kus

Ceny jsou s dani v Autecu. Resil jsem to minuly tyden na E38.

Vymenit to jde ale je to dost velky opruz a hodne o prsty. Sani sundavat nemusis, jen je potreba mit trpelivost a sikovne prsty. Ja je nemel, ale znamy ano. Zacni dolni radou sroubu ktera je nejhorsi. Zadna zrada ani finta v tom neni. Po povoleni sroubku na tebe nic nevyskoci, takze klidne hura doma do toho. Vymen rovnou i to tesneni. Sroubky si sezen, protoze ty torxy stejne "ozvejkas".
mihazu
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 10.08.2007 00:00

#4 Příspěvek od mihazu »

diky... chirurg nie som ale snad to zvladnem. a pomohlo ti to - teda tvoj problem sa vyriesil?

kazdopadne ja to zajtra vymenim. ak to nepomoze - napada este niekoho nieco, cim inym by mohol byt moj problem sposobeny?

zakladne indicie su nepravidelny volnobeh (akoby nesiel na vsetky valce), chvilami dym(kour) bielo-modro-sedy nie velky ale predsa hlavne na zaciatku po nastartovani, podtlak v motore (pri otvoreni vika oleja) a este jedna dost dolezita vec - sviecky od oleja ale len tie prve 2-4 najblizsie k tej zadnej membrane.

motor M60
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od KAMIL740 »

mel sem stejny problem s m62 taky membrana v prdeli kour z vyfuku jak prase a sem tam neklidny volnobeh vymenil sem to a klid jo a nemohl sem pomalu oddelat vicko oleje a piskal mi motor jako kdyby do nej nasypaly pistalky :D
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#6 Příspěvek od Birkoff »

Taky jsem ho nedávno měnil (M62) a kromě trpělivosti a "pořádného" nářadí nic extra nepotřebuješ. Hodně jsem četl, že se vytáhne ta trubka co vede skrz sání, pak zase že se nic nevytáhne a tak podobně. No tak mě se vytáhla na tom víčku, takže jsem ještě musel sundat předek od sání (s klapkou), ale jinak pohoda. Měl jsem obrovskej problém stáhnout podtlakovou hadici, takže to nakonec řešil nůž a výměna. Dokonce jsem ani nezničil ty šroubky, takže tam šly zpět. Práce asi tak na dopoledne, za předpokladu, že ty šroubky jdou povolit a ty podtlaky normálně sundat.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#7 Příspěvek od Strosek »

Může to způsobovat krom nepravidelnýho volnoběhu i občasný problémy se startováním - občas musím točit i 3x. :?
mihazu
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 10.08.2007 00:00

#8 Příspěvek od mihazu »

ok chlapci - vymenene - neverili by ste kolko bolo v sani oleja. islo to fajn, treba len trpezlivost a dobre nervy. vymontoval som nadrzku na vodu a odklonil ju nabok - hned tam bolo dost miesta.
mozem povedat, ze teraz auto slape ako hodinky a to mi bolo este pred par dnami uplne do placu... takze dik za rady.

inak tesnenie ani sroubky som nezohnal - ale bolo to ok.
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od pazda »

nejspis me to taky ceka ale nevim podle ceho se to da jeste poznat.. volnobeh nijak zvlast nekolisa, jen kdyz clovek sedi uplne klidne tak motor nebezi tak klidne, sem tam se trochu zachveje. a posledni dobou obcas delsi dobu startuje.. muze to byt tim?
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#10 Příspěvek od KAMIL740 »

tak to je supr ze je spraveny kdyby tohle nekdo rekl me nez sem jel do servisu a picus mi rozhodil rozvody(ktery samozrejme neumel dat zpet) s tim ze je to spatny ventil odsavani kliky tak sem mohl v servise nechat 2000 a ne 20000 u krotila no chybama se clovek uci :D
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#11 Příspěvek od Birkoff »

KAMIL740 píše:tak to je supr ze je spraveny kdyby tohle nekdo rekl me nez sem jel do servisu a picus mi rozhodil rozvody(ktery samozrejme neumel dat zpet) s tim ze je to spatny ventil odsavani kliky tak sem mohl v servise nechat 2000 a ne 20000 u krotila no chybama se clovek uci :D

Tak to nevím co tam dělá za "blby" servismany. Když jsem byl v ACR a stěžoval si na příznaky a na diagnostice bylo špatné spalování na všech válcích, přijímací technik okamžitě věděl a řekl mi že je to určitě ta membrána a přisává to vzduch, že se k tomu sice nemůže moc pěkně, ale že po výměně bude pokoj. Ještě mi doporučil zkontrolovat hadice kolem sání. A co myslíte? Ano bylo to tak.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#12 Příspěvek od KAMIL740 »

v tom prvnim servisu to nebylo u krotila ale u jednoho picuse z prdelakova zacal mi hulit motor jak to zralo olej tak sem neresil a jel do prvniho servisu po ceste a ten kreten to rozdelal a nemohl dat dohromady pak to teprve spravoval krotil :D :D a vse v pohode
bunny
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 04.08.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bunny »

tak to jste mě hoši potěšili se svými příspěvky.. mám 740 týden po výměně motoru a dneska už jsem si hledal nějaký hnojiště na který se půjdu střelit - motor šel jak kdyby byl z buldozeru, hvízdalo to jak Mig při forsáži a za mnou čoud že nebylo vidět... měnil jsem svíce - 4body Bosch a nic, tak teď doufám že to bude ta mebrána..
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#14 Příspěvek od KAMIL740 »

to je celkem casta zavada vsechny co znam a maj m60 a 62 tak stim meli problemy znam teda jenom 3 ale i to je dost aby to byla nahoda ta guma co je v tov ventilu proste zestarne :D
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#15 Příspěvek od PavelP »

Ty hele Bunny , jen tak pro prdel :lol: Na MIGI Alias " Challenger "mě nesahej,byl jsem u nich patnáct let a byly to fakt dobrý mašiny. 8)
PP - Air base Líně - 5.letecký stíhací pluk
bunny
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 04.08.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od bunny »

PavelP píše:Ty hele Bunny , jen tak pro prdel :lol: Na MIGI Alias " Challenger "mě nesahej,byl jsem u nich patnáct let a byly to fakt dobrý mašiny. 8)
PP - Air base Líně - 5.letecký stíhací pluk


nic proti Migu, ale v 7 bawu mám rád ticho a klídek, bez tryskáčových projevů :D
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#17 Příspěvek od PavelP »

nic proti Migu, ale v 7 bawu mám rád ticho a klídek, bez tryskáčových projevů :D[/quote]

Jo jasně,chápu :wink:
Odpovědět