Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
membrana sani 540i e34
vie niekto poradit, ktory je to diel - membrana sania --- mam podozrenie, ze je nefunkcnu - motor pri volnobehu ma velmi nepravidelny chod, a trochu dymi. ked otvorim pocas volnobehu viko od oleja - je tam velky podtlak. sviecky mam nove a cievky funkcne. tak som zvazil ze to bude problem v sani. vie niekto poradit? je to problematicke vymenit bez navstevy servisu?
nie je to toto?
diel c.3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
alebo by mohol byt problem tu?
diel c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
vie niekto ako to funguje alebo naco je tento oil separator?
diel c.3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
alebo by mohol byt problem tu?
diel c.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
vie niekto ako to funguje alebo naco je tento oil separator?
Pokud mas motor M60 (asi ano) tak si porid nasledujici dily:
11617501562 = membrána = 825Kc
11611729728 = těsnění = 104Kc
11141460752 x 7 = šroubky = asi 8 Kc/kus
Ceny jsou s dani v Autecu. Resil jsem to minuly tyden na E38.
Vymenit to jde ale je to dost velky opruz a hodne o prsty. Sani sundavat nemusis, jen je potreba mit trpelivost a sikovne prsty. Ja je nemel, ale znamy ano. Zacni dolni radou sroubu ktera je nejhorsi. Zadna zrada ani finta v tom neni. Po povoleni sroubku na tebe nic nevyskoci, takze klidne hura doma do toho. Vymen rovnou i to tesneni. Sroubky si sezen, protoze ty torxy stejne "ozvejkas".
11617501562 = membrána = 825Kc
11611729728 = těsnění = 104Kc
11141460752 x 7 = šroubky = asi 8 Kc/kus
Ceny jsou s dani v Autecu. Resil jsem to minuly tyden na E38.
Vymenit to jde ale je to dost velky opruz a hodne o prsty. Sani sundavat nemusis, jen je potreba mit trpelivost a sikovne prsty. Ja je nemel, ale znamy ano. Zacni dolni radou sroubu ktera je nejhorsi. Zadna zrada ani finta v tom neni. Po povoleni sroubku na tebe nic nevyskoci, takze klidne hura doma do toho. Vymen rovnou i to tesneni. Sroubky si sezen, protoze ty torxy stejne "ozvejkas".
diky... chirurg nie som ale snad to zvladnem. a pomohlo ti to - teda tvoj problem sa vyriesil?
kazdopadne ja to zajtra vymenim. ak to nepomoze - napada este niekoho nieco, cim inym by mohol byt moj problem sposobeny?
zakladne indicie su nepravidelny volnobeh (akoby nesiel na vsetky valce), chvilami dym(kour) bielo-modro-sedy nie velky ale predsa hlavne na zaciatku po nastartovani, podtlak v motore (pri otvoreni vika oleja) a este jedna dost dolezita vec - sviecky od oleja ale len tie prve 2-4 najblizsie k tej zadnej membrane.
motor M60
kazdopadne ja to zajtra vymenim. ak to nepomoze - napada este niekoho nieco, cim inym by mohol byt moj problem sposobeny?
zakladne indicie su nepravidelny volnobeh (akoby nesiel na vsetky valce), chvilami dym(kour) bielo-modro-sedy nie velky ale predsa hlavne na zaciatku po nastartovani, podtlak v motore (pri otvoreni vika oleja) a este jedna dost dolezita vec - sviecky od oleja ale len tie prve 2-4 najblizsie k tej zadnej membrane.
motor M60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Taky jsem ho nedávno měnil (M62) a kromě trpělivosti a "pořádného" nářadí nic extra nepotřebuješ. Hodně jsem četl, že se vytáhne ta trubka co vede skrz sání, pak zase že se nic nevytáhne a tak podobně. No tak mě se vytáhla na tom víčku, takže jsem ještě musel sundat předek od sání (s klapkou), ale jinak pohoda. Měl jsem obrovskej problém stáhnout podtlakovou hadici, takže to nakonec řešil nůž a výměna. Dokonce jsem ani nezničil ty šroubky, takže tam šly zpět. Práce asi tak na dopoledne, za předpokladu, že ty šroubky jdou povolit a ty podtlaky normálně sundat.
ok chlapci - vymenene - neverili by ste kolko bolo v sani oleja. islo to fajn, treba len trpezlivost a dobre nervy. vymontoval som nadrzku na vodu a odklonil ju nabok - hned tam bolo dost miesta.
mozem povedat, ze teraz auto slape ako hodinky a to mi bolo este pred par dnami uplne do placu... takze dik za rady.
inak tesnenie ani sroubky som nezohnal - ale bolo to ok.
mozem povedat, ze teraz auto slape ako hodinky a to mi bolo este pred par dnami uplne do placu... takze dik za rady.
inak tesnenie ani sroubky som nezohnal - ale bolo to ok.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
KAMIL740 píše:tak to je supr ze je spraveny kdyby tohle nekdo rekl me nez sem jel do servisu a picus mi rozhodil rozvody(ktery samozrejme neumel dat zpet) s tim ze je to spatny ventil odsavani kliky tak sem mohl v servise nechat 2000 a ne 20000 u krotila no chybama se clovek uci
Tak to nevím co tam dělá za "blby" servismany. Když jsem byl v ACR a stěžoval si na příznaky a na diagnostice bylo špatné spalování na všech válcích, přijímací technik okamžitě věděl a řekl mi že je to určitě ta membrána a přisává to vzduch, že se k tomu sice nemůže moc pěkně, ale že po výměně bude pokoj. Ještě mi doporučil zkontrolovat hadice kolem sání. A co myslíte? Ano bylo to tak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: pát 04.08.2006 00:00
- Bydliště: Dvůr Králové n/L
- Kontaktovat uživatele:
tak to jste mě hoši potěšili se svými příspěvky.. mám 740 týden po výměně motoru a dneska už jsem si hledal nějaký hnojiště na který se půjdu střelit - motor šel jak kdyby byl z buldozeru, hvízdalo to jak Mig při forsáži a za mnou čoud že nebylo vidět... měnil jsem svíce - 4body Bosch a nic, tak teď doufám že to bude ta mebrána..