Zkusím nějak pořešit foto...aDAm píše:nooo hezky popis jak to udelatale takhle to na me pusobi jak nejaka komplikovana operace kdyz nevim kde co je
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna oleje E34
-
BMWPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Klubové ID: 950
- Kontaktovat uživatele:
Jinak co se týká těch km a následné výměny. já osobně používám oleje Castrol. Stačí se zamyslet jak se z autem jezdí...
U 525i jsem měl intervaly zhruba 12-16t. km(Diody to měly dobře spočítané
) ne že bych se podle nich řídil. Ono to docela jde dobře očíhnout na měrce oleje jak to s tím olejem vypadá(viskozita,barva zápach,...)
Nafťáka měl kamarád-taky používal Castrol a měnil každých 15t.km. Motor měl prosím najeto něco přes 350 000km a pořád mu to šlape.
Největší faktor životnosti oleje je způsob jízdy...Kdybych autu šlapal za krk skoro pořád tak olej raději měním každých 8t. km. A jestli bych jezdil jako důchodce tak asi 15t. km by byla poslední únosná hranice...
U 525i jsem měl intervaly zhruba 12-16t. km(Diody to měly dobře spočítané
Nafťáka měl kamarád-taky používal Castrol a měnil každých 15t.km. Motor měl prosím najeto něco přes 350 000km a pořád mu to šlape.
Největší faktor životnosti oleje je způsob jízdy...Kdybych autu šlapal za krk skoro pořád tak olej raději měním každých 8t. km. A jestli bych jezdil jako důchodce tak asi 15t. km by byla poslední únosná hranice...
-
BMWPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Klubové ID: 950
- Kontaktovat uživatele:
Tady mám zatím 2 obrázky kde se nachází olej. filtr. Jedná se o 2,5 24V a 3,5
Olejový filtr se nachází v červeném kruhu. U naftových motorů to bude vypadat podobně-bude to mít místo jednoho šroubu nahoře dva...
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_2, ... ovy_filtr/
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_3, ... ovy_filtr/
Olejový filtr se nachází v červeném kruhu. U naftových motorů to bude vypadat podobně-bude to mít místo jednoho šroubu nahoře dva...
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_2, ... ovy_filtr/
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_3, ... ovy_filtr/
tak sem koukl na bmwfans.info jak vypada oil filtr na 525 po rv.90 a je mi to jasné
takže O kroužek pod to víčko, těsnění pod ten šroub co drží víčko a pak ještě na výpušťák. Takže to by neměl být problém 
Další věc. Trochu mi prosakuje olej pod tim hotním víkem
myslel jsem že je tam jen nějaké malé víčko kde to nebude problém vyměnit ale jak sem teď zjistil je to komplet přes selou hlavu takže vyměna bude asi slušná drbačka celý ten vrch rozebrat
má s tím někdo zkušenosti?
a něco podobného s chladičem oleje
zatím nevím kde ale někde prosakuje, jak vypadá napojení? jsou tam klasika spony a hadice?
Další věc. Trochu mi prosakuje olej pod tim hotním víkem
a něco podobného s chladičem oleje
jojo našel jsem to na bmwfans. sem pořád přemýšlel co tam může být když jsem si prohlížel motor a ono tam je filtrBMWPower píše:Tady mám zatím 2 obrázky kde se nachází olej. filtr. Jedná se o 2,5 24V a 3,5
Olejový filtr se nachází v červeném kruhu. U naftových motorů to bude vypadat podobně-bude to mít místo jednoho šroubu nahoře dva...
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_2, ... ovy_filtr/
http://bmwpower.rajce.idnes.cz/Motor_3, ... ovy_filtr/
PS: pěkně čistý motor
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Asi tak nějak,5w40 je každopádně lepší než 10w40 (beru samozřejmně od stejných značek),ale pokud už tam dáváš 10w40,nedoporučuju přecházet zpět na 5w40,to už není dobrý...
Jinak je samozřejmě pořád lepší dát 10w40 od nějaký dobrý prověřený značky než tam za každou cenu cpát 5w40 od nějakýho přebalovače olejů z TESCA...
Jinak je samozřejmě pořád lepší dát 10w40 od nějaký dobrý prověřený značky než tam za každou cenu cpát 5w40 od nějakýho přebalovače olejů z TESCA...
chystám se na výměnu oleje s e34 535i, chlápek co mi to prodával mi řikal, že tam mam lejt 5W-40 že tam nikdy jinej olej nebyl a že když tam dám jinej olej, že ten motor zničim, má to najeto 270 tis. a nežere to ani kapku oleje, kdyby mi to neřek tak do takovýho starýho motoru dám 15W-40 nebo nejvíc 10W-40, co myslíte mam tam nalejt ten 5W-40 co tam je a správně prý má být?
