E 34-525 TDS výměna palivového filtru SMAZAT
-
barkasik
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 22.11.2007 01:00
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
-
barvas
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř 09.01.2008 01:00
Jeden čas byl problém s olejovými filtry z polska, všeobecně, ne jenom u BMW, byla tam špatně zvolená ta pružina co uzavírá ten obtokový ventil když je přicpaný filtr, u palivového o ničem takovém nevím.
Jinak je dobré při výměně nový filtr zalít naftou, já jsem ještě pro jistotu propojil na pojistkách čerpadlo nádrže aby to hnalo naftu,( stačí pomocí drátku z vedlejší pojistky co je pod proudem) po nastartování držet ve zvýšených otáčkách, mělo by to být OK. Pak to samozřejmě dát na pojistkách do původního stavu.
Jinak je dobré při výměně nový filtr zalít naftou, já jsem ještě pro jistotu propojil na pojistkách čerpadlo nádrže aby to hnalo naftu,( stačí pomocí drátku z vedlejší pojistky co je pod proudem) po nastartování držet ve zvýšených otáčkách, mělo by to být OK. Pak to samozřejmě dát na pojistkách do původního stavu.
-
Butch5
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
-
barkasik
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 22.11.2007 01:00
