Ahoj předělal jsem svojí E39 2,5tds z automatu na man. vše je ok jen musím startovat na "P" a tím pádem nefunguje tempomat,při přepnutí na "D" funguje tempomat vůz jede ale nejde nastartovat věděl by někdo kde je to relé nebo něco co spíná startér? díky
tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu
tak to je dobry, kdyz sem po tim patral ja, tak mi bylo receno, ze si to musim nechat preprogramovat. Ikdyz ja sem to chtel vyhodit uplne, tak mozna proto mi rekli preprogramovat.
co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty
Smet píše:co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty
takže si vyhodil i řj automatu a funguje, jo? nevypisuje ani, ze je prevodovka bez programu?
no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat
Smet píše:no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat
no prave, ze me se to taky zkoumat nechtelo, ja byl spokojenej s tim, ze uz to jezdi normalne:) Tam pujde jen o to zjistit kterej kabel to bude:)
Smet píše:tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu
taxem zkoumal moji 530d a u te je to jinak. Vyndal sem vsechny relatka a auto startovalo, ale po odpojeni RJ prevodovky nelze startovat, takze asi opravdu jedine preprogramovat. Jeste jsem poslouchal jestli nekde nespina relatko a jediny co cvaka, je EWS.
Smet píše:musíš přepínat na "P" a např na D tam a zpět při zapnutém klíčku ale musí to dělat dva jinak slyšíš jen ten přepínač co maš v ruce
no prave necvakalo nic, jen ta EWS, v kastliku mam jen dve relatka jedno je na ostrikovani svetel a druhy je na volant. Koukal sem i u RJ a taky nic, kdyz sem vsechny vyndal, tak to normalne tocilo. Takze asi nelze Teda pokud myslis v "kastliku" to misto za kastlikem, kde je zakladni modul.
já bych řekl na 1 obrazku s tím žlutým konektorem(relé nemusí být vždy klas. kostka )a musí ti v něm cvakat vede do nej dost drátů ale jeden silný stejné barvy dovnitř a ven to je on zjistíš pohledem i po rozebraní