Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 automat odblok. starování na "D"

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

Ahoj předělal jsem svojí E39 2,5tds z automatu na man. vše je ok jen musím startovat na "P" a tím pádem nefunguje tempomat,při přepnutí na "D" funguje tempomat vůz jede ale nejde nastartovat věděl by někdo kde je to relé nebo něco co spíná startér? díky
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od pindour »

nechá se to přeprogramovat. Mám to taky tak ale ještě sem to nenechal udělat.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#3 Příspěvek od Smet »

aha to není jen nějaké relé....takže v ŘJ
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Klubové ID: 712
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hyri »

Das relatko automatu napriamo a ide ti to .
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#5 Příspěvek od oldaf »

Já jsem protáhl drát od spínačky rovnou ke startéru a funguje to
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#6 Příspěvek od Smet »

no a to relé je kde?abych věděl kde ho hledat víš....no na přímo to kdyžtak udělam když nebude na zbyt díky
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#7 Příspěvek od Smet »

tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od pindour »

tak to je dobry, kdyz sem po tim patral ja, tak mi bylo receno, ze si to musim nechat preprogramovat. Ikdyz ja sem to chtel vyhodit uplne, tak mozna proto mi rekli preprogramovat.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#9 Příspěvek od Smet »

co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty :wink:
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od pindour »

Smet píše:co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty :wink:
takže si vyhodil i řj automatu a funguje, jo? nevypisuje ani, ze je prevodovka bez programu?
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#11 Příspěvek od Smet »

nene je tam jen relé které spína pouze startér jinak jede a na nic se nepta
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od pindour »

tak to je super, uz si resil zpatecky a PDC? Bez automatu sem uz rok a nejak nebyl cas dodelat tyhle veci:))
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#13 Příspěvek od Smet »

no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat :lol:
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od pindour »

Smet píše:no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat :lol:
no prave, ze me se to taky zkoumat nechtelo, ja byl spokojenej s tim, ze uz to jezdi normalne:) Tam pujde jen o to zjistit kterej kabel to bude:)
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od pindour »

Smet píše:tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu
taxem zkoumal moji 530d a u te je to jinak. Vyndal sem vsechny relatka a auto startovalo, ale po odpojeni RJ prevodovky nelze startovat, takze asi opravdu jedine preprogramovat. Jeste jsem poslouchal jestli nekde nespina relatko a jediny co cvaka, je EWS.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#16 Příspěvek od Smet »

musíš přepínat na "P" a např na D tam a zpět při zapnutém klíčku ale musí to dělat dva jinak slyšíš jen ten přepínač co maš v ruce
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od pindour »

Smet píše:musíš přepínat na "P" a např na D tam a zpět při zapnutém klíčku ale musí to dělat dva jinak slyšíš jen ten přepínač co maš v ruce
no prave necvakalo nic, jen ta EWS, v kastliku mam jen dve relatka jedno je na ostrikovani svetel a druhy je na volant. Koukal sem i u RJ a taky nic, kdyz sem vsechny vyndal, tak to normalne tocilo. Takze asi nelze :( Teda pokud myslis v "kastliku" to misto za kastlikem, kde je zakladni modul.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#18 Příspěvek od Smet »

jojo za kaslíkem nevypadá to jak klasický relé ty klas. jsou tam dvě a taky dvě větší krabičky se žlutým konektorem a uvnitř tý jedný je relé
Peped
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Nitra - SR

#19 Příspěvek od Peped »

Riesim tento problem a neviem si rady. Mám sice e36 ale malo by to byt podobne.

Kde je to rele?

Ked spinam tie kable, od svorky automatu, tak mi spína len rele v EWS.

Prikladám fotky ako to tam vyzerá. Čierny hruby kabel so zltým tam je na každej krabici len jeden.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#20 Příspěvek od Smet »

já bych řekl na 1 obrazku s tím žlutým konektorem(relé nemusí být vždy klas. kostka )a musí ti v něm cvakat vede do nej dost drátů ale jeden silný stejné barvy dovnitř a ven to je on zjistíš pohledem i po rozebraní
Odpovědět