přesně to myslímmocuryamater píše:myslíte klecany u prahy?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
- Kontaktovat uživatele:
Pro martina 33 : Kdyby tam ,čistě teoreticky ,do motoru nalil jenom Naftu,tak motor nesmí ani ukápnout.Nechápu proč by to mělo téct ať už s jakýmkoli olejem.
jinak s tím olejem vlastní blbá zkušennost když jsem do třílitrové omegy která ani nekápla omylem nalil 0W-30 a za 200km jsem dělal všechny gufera

jinak s tím olejem vlastní blbá zkušennost když jsem do třílitrové omegy která ani nekápla omylem nalil 0W-30 a za 200km jsem dělal všechny gufera




Vieš čo, nadávať niekomu len tak do debilov za to, že tu povie svoj názor je úbohé a okrem toho, tým, že niekomu radíš aby do motora lial olej, ktorý tam nieje doporučený myslíš, že tým mu pomôžeš? Ja si myslím, že určite nie.Pri takýchto vážnych problémoch, ktoré to auto má, bysom určite hľadal dobrý osvedčený servis a dobrého mechanika a neriešil to spôsobom pokus omyl.
Hele Dandy. Nechci se tě nijak dotkonout, ale tady to fórum je celé o zkušenostech BMW. Kdyby to chtěl ten človíček co má problém řešit přes servis, tak by tak zřejmě učinil a nepsal by to sem na fórum.
Tady se lidičky (majitelé značek BMW) snaží pomáhat vzájemnými zkušenostmi a praktickými poznatky.
Pokud by to mělo být, jak ty se snažíš poradit, tak by tenhle web postrádal naprosto význam. To víš, že asi pokud neuspěje tady, bude to muset řešit přes servis. Ale snaží se to řešit co možná nejschůdnější cestou a to je: malé náklady a málo zabitého času s tou věcí stráveného.
Šlo tady o důležitější a komplikovanější záležitosti, které bych sám řešil autor. servisem a vyřešili se vzájemnou pomocí.
Tak se tady nesnaž dělat záchranáře, kterej neumí plavat a sedí jen na motorovém člunu a křičí do ampliónu "tady jsem"! " Kdo mě najde, .. neutone"!!!
Tady se lidičky (majitelé značek BMW) snaží pomáhat vzájemnými zkušenostmi a praktickými poznatky.
Pokud by to mělo být, jak ty se snažíš poradit, tak by tenhle web postrádal naprosto význam. To víš, že asi pokud neuspěje tady, bude to muset řešit přes servis. Ale snaží se to řešit co možná nejschůdnější cestou a to je: malé náklady a málo zabitého času s tou věcí stráveného.
Šlo tady o důležitější a komplikovanější záležitosti, které bych sám řešil autor. servisem a vyřešili se vzájemnou pomocí.
Tak se tady nesnaž dělat záchranáře, kterej neumí plavat a sedí jen na motorovém člunu a křičí do ampliónu "tady jsem"! " Kdo mě najde, .. neutone"!!!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Nevím,proč vás překvapuje,že autorizovaný servis na nic nepřišel.Až na vyjímky jsou tam vypatlaný palice a v životě se tam moje bavo nesmí přiblížit.Příklad:kámoš spravuje BMW.Dotáhli mu 34,koupenou nepojízdnou, v N.Motor nelze nastartovat.Ve dvou AUTORIZOVANÝCH servisech na to nepřišli.Ze zoufalství to dotáhli k němu.Po odjezdu za půl hodiny mu kámoš volá,ať si přijede majitel pro auto,že běží.Ten si myslel,že si dělá prdel.Závada-pootočená řemenice,snímání blbostí.Bez diagnostiky nepřijdou ani na hovno,slepě ji věří a nedokážou logicky uvažovat.Hovgh.
Ahoj. Možná hloupá otázka, ale vyměnil si váhu vzduchu kámomocuryamater píše:Zdravím všechny mám e39 r.v. 01 530d a mám s ním moc starostí. auto mám 1,5roku a už sem musel vyměnit úplně všechno co se týče palivové soustavy. přišlo mě to na cca 60k ale stejně nejede jako dřív. okolo rychlosti 120km/h ztatí ůplně výkon a než se dostanu na 130 trvá to třeba 1min. Jsem fakt nešťastnej a nevím co dál moc prosím poradte a ještě něco, měnil sem olej v motoru a dal sem tam 0-w30 long live a z auta se stala totální olejnička teče mi to všude. jde to nějak zastavit? diky

Myslím, že máš pravdu...pokud předchozí majitel používal polosyntetický olej 10W-40 a kolega v dobré víře použil kvalitnější syntetický ale mnohem řidší a více aditivovaný longlife 0W-30 olej, potom se veškeré do té doby těsné gufera zvyklé a přizpůsobené hustějšímu oleji roztečou. Prostě olejový film 0W-30 oleje na hřídelích a dalších kluzných částech je mnohem tenčí. Tohle je celkem pravidlo pokud někdo přejde z polosyntetiky na syntetiku...při přímém přechodu z minerálu na syntetiku může dojít i k poškození motoru, vlivem rychlého rozpuštění karbonových úsad a ucpání mazacích kanálků.Maxiczech píše:Hele Dandy. Nechci se tě nijak dotkonout, ale tady to fórum je celé o zkušenostech BMW. Kdyby to chtěl ten človíček co má problém řešit přes servis, tak by tak zřejmě učinil a nepsal by to sem na fórum.
Tady se lidičky (majitelé značek BMW) snaží pomáhat vzájemnými zkušenostmi a praktickými poznatky.
Pokud by to mělo být, jak ty se snažíš poradit, tak by tenhle web postrádal naprosto význam. To víš, že asi pokud neuspěje tady, bude to muset řešit přes servis. Ale snaží se to řešit co možná nejschůdnější cestou a to je: malé náklady a málo zabitého času s tou věcí stráveného.
Šlo tady o důležitější a komplikovanější záležitosti, které bych sám řešil autor. servisem a vyřešili se vzájemnou pomocí.
Tak se tady nesnaž dělat záchranáře, kterej neumí plavat a sedí jen na motorovém člunu a křičí do ampliónu "tady jsem"! " Kdo mě najde, .. neutone"!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno