Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prasklá hlava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
- Bydliště: Břeclav
- Klubové ID: 1828
Tak ta ucpaná hadička muže dělat to tlakování?fafejta píše:Tu hadičku a i tu trysku co je v expanzce přímo pod tou přetlakovou zátkou.Ta trysky se hlavně ucpává.Jinak,když to rozpojíš tak to musí jít krásně profouknout obouma směry.
Je to ta hadička co vede z vrchu chladiče podél podběhu na straně řidiče až do vrchní části expanzní nádoby.No uvidíš....
prasklá hlava to je svině!!!!!!!!!!!!!!!Ja už to opakuju po druhe loni mi mrdla a kuci šikovní mi ji zavařili ale asi na hovno a letos repete pravě to mam v servisu----jinak poprve se to projevilo tak že zpoćatku lehký ubytek vody a pak po ujeti 100km vkuse pobouchaly hadice a konec teplota nahoru ze skoro nestačis vypnout motor a uz v cervenym..tentokrat podruhe jiny projev auto nevarilo jen cas od casu praskla nejaka ta hadicka a tvrdost hadic byla o neco vetsi nez obvikle pak jednou prestalo topit pak zas topilo na vicku emulze nebyla ale po odstaveni vozu se tam udelala auto kourilo tak nejak asi jako kazdy studeny baworak ktery jezdi cukacky----- Nikoho nestrasim ale Ja sem si ted taky nemyslel ze to bude hlava A
Tak to kluci nepodcenujte a nechte si to natlakovat a budete mit klid..Jo a to mam E39 v benzinu.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, s tou vodou jsem taky měl problémy. Po delší jízdě na ukazateli žádný problém, teplota dokonce pod modrou. Ale kontrolně otevřu expanzku a voda teplá a dere se ven. Po vypnutí jsem dolíval asi dva litry. A nevěděl čím to je.
Doporučuju udělat úplně obyčejnou údržbu celému vodnímu systému.
Vypustit úplně všecko, vyčistit nádobu, vyměnit termostat. Nalít novou kapalinu přes 10l!!. A na dlouhou dobu zas pokoj...Určitě by se zase jindy objevil problém, pokud se to neudělá pořádně...
Pokud už není pozdě.
Dolívání na TDSu po zkušenostech je nejhorší varianta, protože pak není kontrola kolik toho tam je, může se stát, že nikde pak není voda jen v okolí expanzky např.3l a pak to dělá problémy a i když se zprvu nedolívá ono to chvíli trvá něž se ten zbytek vypaří...
Doporučuju udělat úplně obyčejnou údržbu celému vodnímu systému.
Vypustit úplně všecko, vyčistit nádobu, vyměnit termostat. Nalít novou kapalinu přes 10l!!. A na dlouhou dobu zas pokoj...Určitě by se zase jindy objevil problém, pokud se to neudělá pořádně...
Pokud už není pozdě.

Dolívání na TDSu po zkušenostech je nejhorší varianta, protože pak není kontrola kolik toho tam je, může se stát, že nikde pak není voda jen v okolí expanzky např.3l a pak to dělá problémy a i když se zprvu nedolívá ono to chvíli trvá něž se ten zbytek vypaří...
To:maxiczech_to uz ted vim taky ze vareni nema cenu pokud tam neni jinej problem a nepraskla znovu a jinde cemuz neverim...jinak mi nabizeli hlavu se zarukou za 38tis tak to sem zavrhl celkem by to stalo 50 s praci-tak sem kontaktoval clovicka odsud z fora ktery mi ji nabizel loni a stale ji mel a nechal mi ji za 5tis pry je v poradku a byla na aute ktery melo nalitano 125 000 tak ted mi ji srovnavaji a ja se jen modlim aby ten pan byl ferovy a prodal mi opravdu to co rikal jinak me to vyjde celkem na 20tis.......
Ahoj. Podle mě je to vodní pumpa, budeš tam mít ukroucenou nebo poškozenou vrtuli. Dej si na to pozor, protože ti to může i rozškubnout chladič.RBMW píše:Čaute.Jenom pro ujištění.Kamoš má 2,5 tds a tvrdnou mu hadice a při otevřítí expanzky valí ven voda.Auto se nepřehřívá a není voda v oleji ani naopak. Je to prasklá hlava?????
Mam druhe tds na obou prasla hlava. Na jednom v 200.000km 1 valec a na druhem v 300.000. na dvou valcich. Kamarad mel tds praskla hlava v 200.000km na 4 valcich . Pred 7 rokama stala nova hlava 70.000,-Kc dnes pry snad uz stoji jen 40.000,-Kc.Maxiczech píše:Vařit hlavu na Baworu se mi zdá pí..vina.![]()
Co tě bude stát nová?
Hlavně nebrat druhovýrobu. tedáá.., pokud se vůbec dělá..
Spatne tesneni jsem zatim na tds nemel, ale prasklou hlavu jsem mel u obou tds. Vyndal jsem tesneni z tds, jak nove.kavanda píše:Tak veškerý problémy co se zde popisují (mimo prasklou hlavu) může
zavinit poškozený těsnění pod hlavou.
Většinou je to časem prožraný od fridexu.Může to foukat do vody a pak
jsou tlaky do hadic.
Praskla hlava. Podle me cerstve zkusenosti. Zacla se ztracet voda (cca 1litr na 1000km). Teplota normalni (rucicka uprostred). Tlak hadic vetsi. V mene tesnejsich spojich okapavani chladici kapaliny. Kdyz byl motor uplne studeny cca 12hodin po jizde a povolil jsem zatku z expanzky byl tlak.V tomto stavu jsem jezdil cca jeden rok. Tlak v hadicich se stupnoval a voda se ztracela vice. Teplota normalni. Posledni stadium bylo horni hadice od chladice byla bez vody(hadicka do expanzky byla pruchozi). Pri povoleni zatky expanzky po zhastunti motoru spoustu vzduchovejch bublin z hadice (cca 1litr vzduchu) co vede od spodu do expanzky.
Tak sem asi tyden po nasazeni nove hlavy podle servismanu system byl na tlakovany pres noc a dorana se nikde nestratil tudiz by melo byt vse ok a hlava by mela byt ok.Zatim sem najezdil zhruba 500km auto topi voda se zatim neztratila ale ty hadice me porad trapej zdaji se mi porad nejak tvrde..ted bohuzel nemuzu pozorovat protoze po te oprave auto prestalo startovat takze nejezdim a cekam na odvoz zpet.