Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vstriky e34 525 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
fafejta

#41 Příspěvek od fafejta »

Caris píše:
fafejta píše:
Caris píše: Nemyslim si ze by tam slo vice nafty. Ceroadlo da vsem stejne a jestli rozprasuje nebo chcije. Teplota asi taky nebude vetsi protoze se nevytvori vybusna smes. take se me to moc nezda ze by se udelala dira do pistu protoze tece tryska. Rozsekany pist od ventilu jsem taky videl ale ze by byl napul? Napul utrzeny v zlabku na pistni krouzek kde je odvrtyny kuli odtoku oleje to jsem videl.




Do válce u kterého uchcává vstřik jde více nafty,tryska netěsní a otevírá se i po ukončení vstřikování ještě vícekrát po sobě tzv. dostřikuje.Jde o to,že ve vysokotlakém potrubí je zbytkový tlak a tryska,která netěsní má větší průtočnost tedy více propouští a zbytkový tlak u ní více klesá.Čerpadlo sice odměřuje všem válcům stejně,ale do toho válce toho jde více.Je to jakobys třeba u jednoho válce odpojil vysokotlak.trubku,taky to tam poblije ven více než u zapojených vstřiku přes vstřikovač a přitom čerpadlo bude dávat všem stejně.

Nemuze tam vstriknout vice nafty. jak jsem psal a ty jsi to potvrdil cerpadlo dava pro vsechny valce stejnou davku. Beru i tu moznost ze to tam tece kdy se ji chce ale davka je stale stejna pro vsechny.




Ta dávka sice stejná je,ale vlivem toho,že ukapávající vstřik má menší otevírací tlak na trysce a tudíž menší odpor,tak neutíká tolik paliva bokem,tedy okolo axiálního pístku čerpadla a kolem jehly v trysce do přepadu a tolik nepropruží vysokotlaké potrubí tzv, ˇˇnedejchneˇˇ=nejsou takové tlakové ztráty=jde tam více paliva
Tak zkus u motoru s mechanickou regulací zvednout otevírací tlak na tryskách a zjistíš sám o kolik ti klesnou volnoběžné otáčky=mín nafty.
Na TDI se běžně dávaj větší trysky se stejným otevíracím tlakem a výkon stoupne a čerpadlo taky dává furt stejně.
Odpovědět