Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vstriky e34 525 tds
Já to poznávam laicky takto: dám si pod výfuk dlaň ruky - vzdálenost dlaně dáš do určitý vzdálenosti, kdy nádherně slyšíš jak motor blafá.. tak tři cenťáky od něj. No a když je vše ok, tak slyšíš krásně pravidelné blafání. Když chčije jeden vstřik, tak slyšíš a i v ruce cítíš, jak si jeden válec blafne a i foukne víc. Mě to celkem jde - slyšel sem v tom i dva tekoucí vstřiky a při kontrole vstřiků se mi to potvrdilo... když se vyměnily - byl slyšet nádherně pravidelnej zvuk...arctic píše:aha tak to je fajn no jeste ten bosch musim nekde v okoli najita poznam to nejak ja kdyz to nastartuju jestli sou horsi treba jestli je motor hlusnej nebo tak neco
No nevim jestli takle poznas vstrik co nerprasuje ale podpaleny ventil jo.lenoch píše:Já to poznávam laicky takto: dám si pod výfuk dlaň ruky - vzdálenost dlaně dáš do určitý vzdálenosti, kdy nádherně slyšíš jak motor blafá.. tak tři cenťáky od něj. No a když je vše ok, tak slyšíš krásně pravidelné blafání. Když chčije jeden vstřik, tak slyšíš a i v ruce cítíš, jak si jeden válec blafne a i foukne víc. Mě to celkem jde - slyšel sem v tom i dva tekoucí vstřiky a při kontrole vstřiků se mi to potvrdilo... když se vyměnily - byl slyšet nádherně pravidelnej zvuk...arctic píše:aha tak to je fajn no jeste ten bosch musim nekde v okoli najita poznam to nejak ja kdyz to nastartuju jestli sou horsi treba jestli je motor hlusnej nebo tak neco
Vstřik co špatně rozprašuje tím asi natuty nezjistím, ale vstřik co teče a je schopnej udělat díru do pístu poznám:) Ale já osobně sem se ještě nesetkal se vstřikem, co blbě rozprašuje. Vždycky chcaly a to i z e30 r.v. 86... origo vstřiky... tři chcaly a tři byli naprosto OK...Caris píše:No nevim jestli takle poznas vstrik co nerprasuje ale podpaleny ventil jo.lenoch píše:Já to poznávam laicky takto: dám si pod výfuk dlaň ruky - vzdálenost dlaně dáš do určitý vzdálenosti, kdy nádherně slyšíš jak motor blafá.. tak tři cenťáky od něj. No a když je vše ok, tak slyšíš krásně pravidelné blafání. Když chčije jeden vstřik, tak slyšíš a i v ruce cítíš, jak si jeden válec blafne a i foukne víc. Mě to celkem jde - slyšel sem v tom i dva tekoucí vstřiky a při kontrole vstřiků se mi to potvrdilo... když se vyměnily - byl slyšet nádherně pravidelnej zvuk...arctic píše:aha tak to je fajn no jeste ten bosch musim nekde v okoli najita poznam to nejak ja kdyz to nastartuju jestli sou horsi treba jestli je motor hlusnej nebo tak neco
Ted sem koupil 525TDS. Maníkovi chcal vstrik - a ne zase moc, ale honil to jako mamlas a v pístu je díra velikosti hrášku... jak to hnal, tak to propálilo píst a ještě přidřelo válec. A vím i o dalších takových pístech... jak teče vstřik, tak to prostě není sranda... když to člověk nehoní, tak to dejmetomu něco vydrží, ale jak tomu šlape, tak to je otázka času... proto je dobrý mít vstřiky ok:)fafejta píše:Fakt díru do pístu?Osobně jsem se s tím setkal u TDI,ale u komůrkovýho dýzla kde se šprycuje do komůrky,že by to odprásklo/upálilo/ i píst.
Jo samozřejmě,rozumim tomu,že když chčije vstřik tak tam do toho válce ve srovnání s ostatními válci jde více nafty=více tepla=píst se více roztáhne a mázne se o stěny.Ale fakt jsem se nesetkal,aby to upálilo píst.A co komurka ta se tam pak musela v tý hlavě pěkně kvrdlat,s tím jsem se setkal,že jak se to hejbalo tak to udělalo těsnění.
Já jsem se setkal na pár M51 s tím,že tam upadávaj talířky výfukových ventilů, a je to tím,že výfukový ventil má talířek a dřík svařovaný,protože jsou tam použity jiné materiály.Ten talířek dokáže,když se šikovně vzpříčí, rozseknout píst jak sekerkou špalek.
Já jsem se setkal na pár M51 s tím,že tam upadávaj talířky výfukových ventilů, a je to tím,že výfukový ventil má talířek a dřík svařovaný,protože jsou tam použity jiné materiály.Ten talířek dokáže,když se šikovně vzpříčí, rozseknout píst jak sekerkou špalek.
Nemyslim si ze by tam slo vice nafty. Ceroadlo da vsem stejne a jestli rozprasuje nebo chcije. Teplota asi taky nebude vetsi protoze se nevytvori vybusna smes. take se me to moc nezda ze by se udelala dira do pistu protoze tece tryska. Rozsekany pist od ventilu jsem taky videl ale ze by byl napul? Napul utrzeny v zlabku na pistni krouzek kde je odvrtyny kuli odtoku oleje to jsem videl.fafejta píše:Jo samozřejmě,rozumim tomu,že když chčije vstřik tak tam do toho válce ve srovnání s ostatními válci jde více nafty=více tepla=píst se více roztáhne a mázne se o stěny.Ale fakt jsem se nesetkal,aby to upálilo píst.A co komurka ta se tam pak musela v tý hlavě pěkně kvrdlat,s tím jsem se setkal,že jak se to hejbalo tak to udělalo těsnění.
Já jsem se setkal na pár M51 s tím,že tam upadávaj talířky výfukových ventilů, a je to tím,že výfukový ventil má talířek a dřík svařovaný,protože jsou tam použity jiné materiály.Ten talířek dokáže,když se šikovně vzpříčí, rozseknout píst jak sekerkou špalek.
Ee. když uchcává vstřik, tak to znamená, že v dobu kdy tam nafta nemá co dělat, tak tam je a hlavně ne ve formě dokonale rozprášené směsy, ale ve formě kapky(-ek). Tak si představ, že ti na jedno místo pístu furt kape nafta, která nemá šanci se spálit a vyfouknout. Takže tam pomaličku prohořívá a je tam furt - nevyfoukne se z válce při výfuku - navíc má přímej kontakt s pístem - ne jako naftovej aerosol, co se tam vsříkne a okamžitě bouchne a vyfoukne se... ne - furt je to jedno lokální místo žhavený... až se prožhaví... proto to sou tak uzký propálený dírky, protože to kape furt na jedno místo... A vem si, při kolika stupních hoří nafta? A při kolika stupních se taví píst a máš to jasný... na tom jednom místečku je prostě imrvere rozdělanej ohýnek z nafty... Je to něco jako když ti na ruku spadne hořící tekoucí igelit - propálí se kůží přitom když rukou prolítneš skrz plameny, tak kůži nepropálí, ač maj daleko větší teplotu (až na chlupy:))) Tohle mi kdysi řekl jeden supr servisman na diesely, kterej už bohužel nežije, když sem se ptal čemu vadí tekoucí vstřiky. A mě se to už párkrát potvrdilo - je to tak - mohu nafotit díru v pístu:)fafejta píše:Jo samozřejmě,rozumim tomu,že když chčije vstřik tak tam do toho válce ve srovnání s ostatními válci jde více nafty=více tepla=píst se více roztáhne a mázne se o stěny.Ale fakt jsem se nesetkal,aby to upálilo píst.A co komurka ta se tam pak musela v tý hlavě pěkně kvrdlat,s tím jsem se setkal,že jak se to hejbalo tak to udělalo těsnění.
Já jsem se setkal na pár M51 s tím,že tam upadávaj talířky výfukových ventilů, a je to tím,že výfukový ventil má talířek a dřík svařovaný,protože jsou tam použity jiné materiály.Ten talířek dokáže,když se šikovně vzpříčí, rozseknout píst jak sekerkou špalek.
Možná,že to tu komurku z části odpálilo a pak to stříkalo jak u TDI až na píst přímo i když z velké vzdálenosti.Měnil si komurku v hlavě na tom válci s uchcávajícím vstřikem nebo v jakém je stavu?
Jo já už tomu začínám věřit,mistr lenoch mě přesvědčil.To ale ten co s tím jezdil před tebou tomu musel dávát ale skutečně opravdovej kotel.A propo za kolik jsi skočil do koupě tdsa s nemocnym motorem,to je dnes docela blbě prodejná záležitost.
Jo já už tomu začínám věřit,mistr lenoch mě přesvědčil.To ale ten co s tím jezdil před tebou tomu musel dávát ale skutečně opravdovej kotel.A propo za kolik jsi skočil do koupě tdsa s nemocnym motorem,to je dnes docela blbě prodejná záležitost.