Budu rád když mi poradíte.
Přijel jsem k baráku a za hodinu už nenastartoval. Napoprvé motor skoro naskočil a chcip. Pak už jen starter.
Baterka má 12,6V takže ta by měla bejt dobrá.
Proměřil jsem všechny pojistky a jsou ok.
Benzín mám cca 20L v nadrži.
Na co se mám podívat ? Koukal jsem že nekdo řešil čidlo otáček a pomohlo mu to. Kde se to nachází?
Co by to mohlo ještě být ? Jsem fakt bezradnej a na diagnostiku jsem objednanej až za týden
Čerpadlo v nádrži,zkus odšroubovat víčko v kufru a pobouchej na něj.Měl jsem to také jak popisuješ,a když jsem ho poklepal tak se chytlo.jestli tě to pak poběží tak potom víš co to je a neváhej s výměnou,jsou to nervy,takhle jezdit.
PP
PavelP píše:Čerpadlo v nádrži,zkus odšroubovat víčko v kufru a pobouchej na něj.Měl jsem to také jak popisuješ,a když jsem ho poklepal tak se chytlo.jestli tě to pak poběží tak potom víš co to je a neváhej s výměnou,jsou to nervy,takhle jezdit. PP
PavelP píše:Čerpadlo v nádrži,zkus odšroubovat víčko v kufru a pobouchej na něj.Měl jsem to také jak popisuješ,a když jsem ho poklepal tak se chytlo.jestli tě to pak poběží tak potom víš co to je a neváhej s výměnou,jsou to nervy,takhle jezdit. PP
Díky za tip jdu to zkusit.
Jestli se spolehas na palivomer ze tam mas 20 litru ? Ja jsem takhle byl dvakrat bez paliva. Pod 20l to dost lze.
PavelP píše:Čerpadlo v nádrži,zkus odšroubovat víčko v kufru a pobouchej na něj.Měl jsem to také jak popisuješ,a když jsem ho poklepal tak se chytlo.jestli tě to pak poběží tak potom víš co to je a neváhej s výměnou,jsou to nervy,takhle jezdit. PP
Díky za tip jdu to zkusit.
Jestli se spolehas na palivomer ze tam mas 20 litru ? Ja jsem takhle byl dvakrat bez paliva. Pod 20l to dost lze.
Sám jsem je tam tankoval pred 15KM
Jinak čerpadlo je KAPUT .... nejede nic nevrčí hotovka ... takže asi budu muset koupit nové
Filozof píše:[quote="PavelP"]Čerpadlo v nádrži,zkus odšroubovat víčko v kufru a pobouchej na něj.Měl jsem to také jak popisuješ,a když jsem ho poklepal tak se chytlo.jestli tě to pak poběží tak potom víš co to je a neváhej s výměnou,jsou to nervy,takhle jezdit. PP
Díky za tip jdu to zkusit.
Jestli se spolehas na palivomer ze tam mas 20 litru ? Ja jsem takhle byl dvakrat bez paliva. Pod 20l to dost lze.
Sám jsem je tam tankoval pred 15KM
Jinak čerpadlo je KAPUT .... nejede nic nevrčí hotovka ... takže asi budu muset koupit nové [/quote]
Nechci rejpat, ale to, co popisuješ ukazuje na 99% death svíčky. Tedy za předpokladu, že točí stratér.. Tohle kluk měl taky, nechal si ho blbec odtáhnout do servisu a za odtah dal víc, než za svíčky.. Během hodiny mu volali, že to má hotový..
Jo tak byli to špatné svíčky ikdyž měli jen 800km najeto.Nechtělo se mi věřit že to bude nima.
Proste dávali špatně jiskru.Jsou to BRISK SILVER. Už je tam nikdy nedám.
Měli bejt přímo na LPG ale jsou to šmejdy jak vidím.
Ted už jen sehnat Váhu vzduchu a regulátor volnoběžných otáček.
Jsem si aspon trochu oddechl.
Ted přemýšlím kde sehnat váhu vzduchu. 12tisic za novou nedám
Podle zkoušení svíček na vzduchu se nic moc nepozná. Svíčka která takto hází jiskru si při podmínkách, který jsou ve spalovacím prostoru (zejména vysoký tlak) ani "neškrtne"
že by odešli všechny svíčky? No pánové....tohle se mě moc nezdá. Je ted jasný že po výměně svíček je to ok a že auto nastartovalo,ale asi bych hledal příčinu proč ty svíčky odešli. To neni samo sebou. Většinou odejdou svíčky když se ulijou benzinem a to by značilo na nějakej problem jinde. Typuju že ty nové svíčky zase za čas odejdou.