Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Těsnění pod hlavu 525TDS - jaké??
Poraďte, jaký těsnění pod hlavu by jste do svého auta dali (e34 525TDS) a jaké ne... (s přihlédnutím na cenu...) http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=DuY3J36IM6
Příp. jsou těsnění stejná na všechny motory TDS? Mám novější model motoru TDS... a co znamená pošet drážek - tloušťka těsnění... od čeho se odvíjí? Podle čeho poznám, kolik drážek mám mít? Děkuji moc...
Příp. jsou těsnění stejná na všechny motory TDS? Mám novější model motoru TDS... a co znamená pošet drážek - tloušťka těsnění... od čeho se odvíjí? Podle čeho poznám, kolik drážek mám mít? Děkuji moc...
A máte nějaký obrázek nebo návod jak utahovat hlavu - pořadí šroubů + momenty?? Na benzínový motory je návodů tuny, ale na TDS:(( Naposledy sem utahoval 1.6TD VW Passat, ale tam to bylo napsaný na tom papíru u těsnění...Caris píše:s kamaradem jsme delali uz treti hlavu s tesnenim Viktor Reinz a bez problemu. Nutne je mit nove srouby na hlavu a dodrzet postup utahovani.
pokud koupis srouby od victor reinz tak tam ze taky postup jak utahovat ale je to opruz. Kolikrat jsem myslel ze ten sroub pretrnhu. utahovali jsme ji ve dvou s metrovou pakou. a stejne jsem ctvrt otacky ubral u utahovani po zahrati tepleho motorulenoch píše:A máte nějaký obrázek nebo návod jak utahovat hlavu - pořadí šroubů + momenty?? Na benzínový motory je návodů tuny, ale na TDS:(( Naposledy sem utahoval 1.6TD VW Passat, ale tam to bylo napsaný na tom papíru u těsnění...Caris píše:s kamaradem jsme delali uz treti hlavu s tesnenim Viktor Reinz a bez problemu. Nutne je mit nove srouby na hlavu a dodrzet postup utahovani.
No, já nový šrouby kupovat nechci... takže se klasicky dotáhne na moment a pak se ještě utahuje po půlotáčkách jo?? To je ideální na prdnutí šroubu... co stojí šrouby?Caris píše:pokud koupis srouby od victor reinz tak tam ze taky postup jak utahovat ale je to opruz. Kolikrat jsem myslel ze ten sroub pretrnhu. utahovali jsme ji ve dvou s metrovou pakou. a stejne jsem ctvrt otacky ubral u utahovani po zahrati tepleho motorulenoch píše:A máte nějaký obrázek nebo návod jak utahovat hlavu - pořadí šroubů + momenty?? Na benzínový motory je návodů tuny, ale na TDS:(( Naposledy sem utahoval 1.6TD VW Passat, ale tam to bylo napsaný na tom papíru u těsnění...Caris píše:s kamaradem jsme delali uz treti hlavu s tesnenim Viktor Reinz a bez problemu. Nutne je mit nove srouby na hlavu a dodrzet postup utahovani.
Nové šrouby je jistota proti komplikacím tzv. náběhu na vidle.
Šrouby se utahují u M51 v šesti stupních,takže v každém stupni se utahují šrouby postupně v pořadí od 1 až 14 a to od středu křížem do stran.
1.utáhnout momentem 80Nm
2.povolit o půl otáčky/180°/
3.utáhnout momentem 50Nm
4.utáhnout o 90°
5.utáhnout o 90°,dát vetil. víko nechat blafat 25min. na volnoběh
6.sundat ventil. víko a utáhnout o 90°
!!!vyfoukat olej z děr pro hl.šrouby v bloku motoru
Šrouby se utahují u M51 v šesti stupních,takže v každém stupni se utahují šrouby postupně v pořadí od 1 až 14 a to od středu křížem do stran.
1.utáhnout momentem 80Nm
2.povolit o půl otáčky/180°/
3.utáhnout momentem 50Nm
4.utáhnout o 90°
5.utáhnout o 90°,dát vetil. víko nechat blafat 25min. na volnoběh
6.sundat ventil. víko a utáhnout o 90°
!!!vyfoukat olej z děr pro hl.šrouby v bloku motoru
fafejta píše:Nové šrouby je jistota proti komplikacím tzv. náběhu na vidle.
Šrouby se utahují u M51 v šesti stupních,takže v každém stupni se utahují šrouby postupně v pořadí od 1 až 14 a to od středu křížem do stran.
1.utáhnout momentem 80Nm
2.povolit o půl otáčky/180°/
3.utáhnout momentem 50Nm
4.utáhnout o 90°
5.utáhnout o 90°,dát vetil. víko nechat blafat 25min. na volnoběh
6.sundat ventil. víko a utáhnout o 90°
!!!vyfoukat olej z děr pro hl.šrouby v bloku motoru
ano to je presny postup. Bez novejch sroubu to nema cenu davat do hromady. muze se stat ze starej pretrhnes. Staji cca 2200,-Kc uzcite je kup jinak je to zbytecna prace a vyhodis tesneni za 2700,- Kc Proc jsi sundaval hlavu ? Mas ji srovnanou? Bez srovnani zase prace k nicemu. Byla praskla? Tlakoval jsi ji?
Zavareni dvou valcu, srovnani hlavy a na bruzce srovnani ventilu a zafrezovani sedel 7500,- Pak jsem si ji jeste u kamarada nechal srovnat jednou a zabrousil ventily do sedel nandal pruziny. To jsem si delal sam a tak jsem to neplatil. Pak uz jen nandat hlabu na blok ?:-)arctic píše:a kkolik te stalo to zavareni