Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip do e34 525TDS
Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli nevíte, kde se dá a za kolik sehnat chip do e34 525TDS r.v. 96... 6000,- za chip mě dost děsí totiž. Ten chip nechci ani tak kvůli výkonu, ale kvůli tomu, že při stejně lehký noze jde spotřeba dolu... nevíte někdo něco levnějšího?:) A nezkoušel jste někdo překopírovat paměť jednotky na jinou paměť? Díky...
Počkat, ale na jejich stránkách vidím cenu 6300,- http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/tomascz2 píše:DIESEL TECHNIK 3500,-
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHERlenoch píše:A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
- Kontaktovat uživatele:
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER[/quote]
A o kolik to zvedlo výkon a krouták?? Taky o tom uvažuji bo každý poník se hodí...a obzvláště v mém TD
A o kolik to zvedlo výkon a krouták?? Taky o tom uvažuji bo každý poník se hodí...a obzvláště v mém TD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Ti lidé totiž berou v potaz že nějakej rapl si načipuje motor před smrtí a usnadní tak jeho odchod na onen svět. Nebo možnost druhá-ne každý má čip kvůli menší spotřebě, někdo chce z auta dostávat maximum, nejlépe trvale a bez dochlazování a prvotního zahřátí a tedy motor zase posílají na poslední cestu...fotobobo píše:Me by zajimalo, proc nejaci lide rikaji, cip nedavat.....
asi si to nevymysli jen tak.. asi to ma sve + a -
jak říká bmwfil,samozřejmě by se ten čip neměl využívat tak že se bude jezdit s plynem pořád na podlaze potom bych věřil že se sníží životnost motoru zejména turba,ale zase na druhou stranu mám kámoše co má čiplé Volvo D5-motor má ho od nova a teďká má asi 23Otis.a ten s ním jezdím stylem podlaha nebo bez plynu a na motor nesáhl a pořád šlape jako hodiny.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: VY
- Kontaktovat uživatele:
Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.