Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chip do e34 525TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od lenoch »

Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli nevíte, kde se dá a za kolik sehnat chip do e34 525TDS r.v. 96... 6000,- za chip mě dost děsí totiž. Ten chip nechci ani tak kvůli výkonu, ale kvůli tomu, že při stejně lehký noze jde spotřeba dolu... nevíte někdo něco levnějšího?:) A nezkoušel jste někdo překopírovat paměť jednotky na jinou paměť? Díky...
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#2 Příspěvek od tds »

buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1303

#3 Příspěvek od tomascz2 »

DIESEL TECHNIK 3500,-
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od lenoch »

tds píše:buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od lenoch »

tomascz2 píše:DIESEL TECHNIK 3500,-
Počkat, ale na jejich stránkách vidím cenu 6300,- http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#6 Příspěvek od Slid »

staň se člen OS zaplať 500,- a budeš mít chip za 3500,-
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od lenoch »

no to by šlo:))
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

lenoch píše:A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#9 Příspěvek od Kail »

Mno,asi půjdu do taky do čipu :P
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#10 Příspěvek od fotobobo »

Me by zajimalo, proc nejaci lide rikaji, cip nedavat.....
asi si to nevymysli jen tak.. asi to ma sve + a -
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#11 Příspěvek od Kail »

Myslím že čip třeba od Diesel-techniku nemůže nijak zdravému motoru ublížit,třeba nějaký extrémní zvyšování výkonu extrémním zvětšením tlaku turba atd. už je asi o hubu,ale těch 30PS nebo kolik to dělá je podle mně naprosto bezpečných...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#12 Příspěvek od Kail »

No mně spíš zajímá proč stojí chip na e34 do roku 95 5300 a nad rok 95 6300 :? ,vždyť auta jsou naprosto totožná,motory stejný,navýšení výkonu i krouťáku stejný,tak sakra proč? :x :roll:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#13 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Maji jine ridici jednotky..
N54 PWR
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dzonnek »

nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER[/quote]

A o kolik to zvedlo výkon a krouták?? Taky o tom uvažuji bo každý poník se hodí...a obzvláště v mém TD
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#15 Příspěvek od tds »

nevím o kolik reálně, neměřil jsem to na brzdě,ale podle papíru co mm k čipu tak by to mělo mít 173 ps a 313Nm s tím že jsem zvětšil plnící tlak tak čítám ještě o trošku víc.cistě teoreticky
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od dzonnek »

Hm tak to musí jet slušně! Hlavně ten krouták...vím že známý si to nechali dělat na land roveru na freelandru a dělali to na 4x bo za tím pořád tahají vozejk na auta a chtěli at to moc nežere a hlavně táhne:) a ted jsou spokojení a auto šlape jak hodinky...pořád mi to leží v hlavě....
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#17 Příspěvek od bmwfil »

fotobobo píše:Me by zajimalo, proc nejaci lide rikaji, cip nedavat.....
asi si to nevymysli jen tak.. asi to ma sve + a -
Ti lidé totiž berou v potaz že nějakej rapl si načipuje motor před smrtí a usnadní tak jeho odchod na onen svět. Nebo možnost druhá-ne každý má čip kvůli menší spotřebě, někdo chce z auta dostávat maximum, nejlépe trvale a bez dochlazování a prvotního zahřátí a tedy motor zase posílají na poslední cestu...
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#18 Příspěvek od tds »

jak říká bmwfil,samozřejmě by se ten čip neměl využívat tak že se bude jezdit s plynem pořád na podlaze potom bych věřil že se sníží životnost motoru zejména turba,ale zase na druhou stranu mám kámoše co má čiplé Volvo D5-motor má ho od nova a teďká má asi 23Otis.a ten s ním jezdím stylem podlaha nebo bez plynu a na motor nesáhl a pořád šlape jako hodiny.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od dzonnek »

Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1303

#20 Příspěvek od tomascz2 »

přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu
Odpovědět