Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 TDS - Zdá se mi že moc žere
-
Dresic
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
Nějak se mi nezdá spotřeba u mojeho TDesa...nato že to netočím skoro vubec přes 2,5 tisíce tak stejně za 200 ujedu 50km...a to kdybych tomu šlápl tak radši ani nevím
lil sem teďkom dvakrtá nějaké aditivum na do nádrže spolu s naftou, tak nevím ejslti to nemuže být tím, ale to by mělo být spíše naopak ne?
-
AdaM5
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Tak za 200,-kč natankuju 6 litrů nafty. Když ujedeš 50km tzn spotřeba 12l/100km. Je to celkem hodně na tds, ale záleží na tom jestli je to v kuse nebo ne. Pokud ráno vstaneš a promrzlej motor natočíš a ujedeš 10km přes město do práce, kde ho necháš vychladnout a pak jedeš zase 10km domu. Tak by to v týhle zimě mohlo bejt reálný.
Já osobně v zimě nechávám motor chvilku zahřát a pak pomalinku jedu a to bere nafty dost. Jinak ale při normální jízdě třeba 30km mám i se studeným startem spotřebu do 8l/100km
Já osobně v zimě nechávám motor chvilku zahřát a pak pomalinku jedu a to bere nafty dost. Jinak ale při normální jízdě třeba 30km mám i se studeným startem spotřebu do 8l/100km
-
fafejta
No filtrem to nebude,ten by ti to spíš brzdil tu spotřebu jako je třeba restriktor u turba.12l je dost na ten režim co říkáš,že jezdíš.Zkusil bych udělat otvírací tlaky na tryskách a pak poseřídit vstřik.čerpadlo/dávku,předvstřik atd./Otázka je jestli ti to nejede v nouzáku a nemáš tam nějakej defekt na elektronickom řízení motoru.Co z výfuku kouř,lítaj saze?Zkus tu autodiagnostiku,že 5 krát za 5 vteřin sešlápneš plyn.pedál do maxima při rozsvícených kontrolkách.Ale počkej až zhasne ta kontrolka s ikonou vstřiku při rozsvícení těch kontrolek.Pak se případně rozbliká ta kontroka s ikonou vstřiku /oranžová vedle žhavení/ a spočítej kolikrát to blikalo.Dresic píše:jj tak no ráno a asi 15 km do práce pak odpoledne zpět + nějaký popojíždění po městě....ale prostě ani nenchám vytočit turbo jen tak lehtám plyn a stejně to žere moc. Zkusím vyměnit palivovej filtr, asi už bude zasranej tak to třeba víc žere...
TDSa nejsou špatný motorizace,ovšem samozřejmě když by byl motor nový a všechno si člověk pohlídal/zahřívání,výměny oleje a normální způsob jízdy,ale to je utopie motor za 250K.Tady se zatím majitelé dohaduju kdo z toho více vymačkne a co tam dá za čip na polovydechlej motor.
Ono těch tds po důchodcích co to měli od začátku je hodně hodně málo.
-
Dresic
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?
-
fafejta
Dresic píše:no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?
29-je signál údaje rychlosti, psal jsem tady o tom v tématu o seřízení čerpadla,tak se nato mrkni.
Ale trochu tomu nerozumim jaký je rozdíl mezi čidlem abs a snímačem abs,přijde mi to prašt jako uhod.
Ale co jsem ted koukal do šaltplánu,tak nevím po jakom pinu by spolu komunikovali řj motoru a řj abs tudíž tam komunikace není a na spotřebu motoru by to mít vliv /porouchané abs/ nemělo.
No mne kontrolka na ABS zacala svitit v Mariboru 500 Km od hranic CR....Dresic píše:no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?
Nakonec mi auto chciplo uplne,byl totalne vypalenej alternetor.Proste to vubec nedobijelo,ale nesvitila ani kontrolka,ta cervena....Zaclo to tou kontrolkou na ABS,potom zacalo vyjizdet a zajizdet CD a pak chcip
Tak sem po 100km menil baterku s autem ktery dobijelo a vesele dojel
Jo a zralo to porad stejne....
-
elektrik
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 2294
tak to ti žere jako moje třiapůlka benzin:) Vyzkoušej spotřebu při normální jízdě. Udělej si vejlet s rodinou a jestli tam nebude spotřeba 7-8 litrů tak se ti musí černě hulit z vejfuku jinak to neni možný:D:D:D
Já tudle zkoušel ject co nejúspornější jízdou za cílem dokázat co nejmenší spotřebu a výsledek? 9.7 litru na trase dlouhej 50 Km. Start s ohřátym motorem a po silnicích první třídy. Takže jsem došel k závěru že s BMW se prostě úsporně jezdit nedá protože když mu dávam neskutečnou čočku a točim ho do 6 tis tak sem na spotřebě 13.5 litu a víc ani ránu.
Jen tak mimochodem nevíte někdo kde je čidlo na venkovní teplotu na e34? ukazuje mě to -37 a při pohledu na to číslo automaticky přidávam topení
Já tudle zkoušel ject co nejúspornější jízdou za cílem dokázat co nejmenší spotřebu a výsledek? 9.7 litru na trase dlouhej 50 Km. Start s ohřátym motorem a po silnicích první třídy. Takže jsem došel k závěru že s BMW se prostě úsporně jezdit nedá protože když mu dávam neskutečnou čočku a točim ho do 6 tis tak sem na spotřebě 13.5 litu a víc ani ránu.
Jen tak mimochodem nevíte někdo kde je čidlo na venkovní teplotu na e34? ukazuje mě to -37 a při pohledu na to číslo automaticky přidávam topení
-
rzich
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
Zacinam si myslet to same mam sice starsi stroj - TDS 1995 ale nevim jestli ta spotreba je normalni.Cerpadlo mam nacate ale to spotrebu asi neovlivni,saze litaji akorat pri zahulu, kdyz oddelam vicko od oleje prska to olej ale nezere.V klidu tak 10l/100km asi to bude tim ze to moc nehonim.Starsi Bavoraky asi nejsou delane na spotrebu.Jezdim sice po Londyne ale ted jsem najel celkem poklidnou jizdou asi 240km s 27litry.Asi to zacnu vic tocit jedine ze by me nekdo presvedcil o 8 litrech na 100km zacal bych premyslet co je spatne , mozna diagnostika az se vratim domu.
-
rzich
- Registrovaný
- Příspěvky: 420
- Registrován: pát 25.11.2005 01:00
- Bydliště: Staré Město (u UH)
- Klubové ID: 2009
ono ani po dalnici jsem toho moc nenasetril,nektere trasy do prace jsou po dalnici ale taky to netocim nad 3000.Asi za mesic jedu domu tak to pichnu na diagnostiku.Me se nedari spustit ani ten test.Kaslu na to, je toho vic,naprava,kdyz se za studena rozjizdim neco tam huci nebo kdyz jedu do prudkeho kopce,mozna diferak, mozna lozisko,mozna silenbloky motoru nebo prevodovky,zaber automatu pri rozjizdeni taky neni buhvi co.Chce to proste machra co mrkne a vidi a rekne.Nebo si nachystat 100 000kc.Ale za mi to nestoji at je to bavor nebo cadillac
jj, presne... ono pri zivotnosti cerpadla 200-300tkm je asi uz dost kousku na hrane a pak to dela vselicos. ja mam najeto dneska presne 45tkm, takze mi jeste tak 200t v poho zbyvatds píše:Lidi co to máte za auta? mám tds na čipu a nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 9,2l a to už jsem letěl po dálnici 180-220. jinak průměr 8,2l a věřte mi že rychlostní limity jsou hodně překročeny.fakt bez keců
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Teď přes zimu dlouhodobě 8l ale jezdím na spotřebu, tj. jízda téměř bez brzd. Už se těším zase na léto. Samosebou se to nedá udržet a v každé jízdě to někde rozkulim s pedálem na podlaze, když je volná cesta.
Přes 10l jsem se nedostal, a to jsem už tahal auta a jednou zabržděné ručkou, to jsem si myslel, že celou dobu zkouší nastartovat a má zařazenou rychlost.
Přes 10l jsem se nedostal, a to jsem už tahal auta a jednou zabržděné ručkou, to jsem si myslel, že celou dobu zkouší nastartovat a má zařazenou rychlost.
