Omlouvám se ti, trochu jsem se ti navezl do tvýho topicu, kdy řeším podobný problém jako ty. Zkusím ti poslat nějaký odkazy, na kterých jsem našel podměty čím by mohlo být to, že jsi to za tepla nenahodil. Byl jsi na diagnostice.
No to, že to nejde nahodit za tepla, se tu už víckrát řešilo. Stačí použít funkci hledat. Je to čerpadlo na odchodu (teda většinou to bejvá). Zkus třeba polejt čerpadlo vodou, ať se trošku zchladí a zkus to nahodit. A uvidíš. Pokud to chytne hned, tak je čerpadlo zralý na repasi...
To Jurimir: Zkusil bych diagnostiku, tam by Ti možná řekli víc. Jinak já jsem do svýho TDSa koupil žhavičky BRISK a naprostá spokojenost. A stály jen asi 250 jedna...
Tak jste měli pravdu s tím pomalým žhavením. Zapl jsem klíček, počkal jsem asi 15 sec a auto chytlo na otočení. Paráda. jen by mě zajímalo, proč ty žhavičky byly tak drahý a žhaví tak pomalu. Zítra jedu na diagonostiku, tak uvidíme. Díky moc!
Jo,ale to je pro TDSaře,zajímavej je i ten předvstřik.Každopádně oboje je v zásadě píčovina(myslím z hlediska nákladů),takže zkusit to před investicí do čerpadla nebude od věci.
tak mi v autoservisu řekli, že to je zřejmě kabel od imobilizéru k řídící části - asi to blokuje relátka, který spuští čerpadla. je to logický, zapadalo by to do sebe. Uvidíme, co mi řeknou, až pro to půjdu.
verdikt zní relátko, bylo nějak vnitřně poškozené. Taky kabel k němu byl nějak divný, dával asi 7V. Zajímavý je, že klubová disgnostika, kterou jsme dělali za tepla to neodhalila. Asi právě proto, že auto bylo teplé.