Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nejde nastartovat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Klubové ID: 1439

#21 Příspěvek od Jurimir »

Omlouvám se ti, trochu jsem se ti navezl do tvýho topicu, kdy řeším podobný problém jako ty. Zkusím ti poslat nějaký odkazy, na kterých jsem našel podměty čím by mohlo být to, že jsi to za tepla nenahodil. Byl jsi na diagnostice.
karlos0609
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Č. Krumlov

#22 Příspěvek od karlos0609 »

No to, že to nejde nahodit za tepla, se tu už víckrát řešilo. Stačí použít funkci hledat. Je to čerpadlo na odchodu (teda většinou to bejvá). Zkus třeba polejt čerpadlo vodou, ať se trošku zchladí a zkus to nahodit. A uvidíš. Pokud to chytne hned, tak je čerpadlo zralý na repasi...

To Jurimir: Zkusil bych diagnostiku, tam by Ti možná řekli víc. Jinak já jsem do svýho TDSa koupil žhavičky BRISK a naprostá spokojenost. A stály jen asi 250 jedna... :-)
Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Klubové ID: 1439

#23 Příspěvek od Jurimir »

Tak jste měli pravdu s tím pomalým žhavením. Zapl jsem klíček, počkal jsem asi 15 sec a auto chytlo na otočení. Paráda. jen by mě zajímalo, proč ty žhavičky byly tak drahý a žhaví tak pomalu. Zítra jedu na diagonostiku, tak uvidíme. Díky moc!
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#24 Příspěvek od milonovo »

Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Klubové ID: 1439

#25 Příspěvek od Jurimir »

To by ale znamenalo, že když je motor teplej, víc padá nafta zpět. Proto nasazení zpětnýho ventilu?
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#26 Příspěvek od milonovo »

Jo,ale to je pro TDSaře,zajímavej je i ten předvstřik.Každopádně oboje je v zásadě píčovina(myslím z hlediska nákladů),takže zkusit to před investicí do čerpadla nebude od věci.
sasahk
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 15.01.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#27 Příspěvek od sasahk »

Díky za reakce, teď ještě v okolí Hradce Král. najít nějakého odborníka na čerpadla, aby to seřídil vč. vstřiků. Do servisu BMW pokud možno už nikdy.
Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Klubové ID: 1439

#28 Příspěvek od Jurimir »

tak mi v autoservisu řekli, že to je zřejmě kabel od imobilizéru k řídící části - asi to blokuje relátka, který spuští čerpadla. je to logický, zapadalo by to do sebe. Uvidíme, co mi řeknou, až pro to půjdu.
Jurimir
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: ned 06.01.2008 01:00
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
Klubové ID: 1439

#29 Příspěvek od Jurimir »

verdikt zní relátko, bylo nějak vnitřně poškozené. Taky kabel k němu byl nějak divný, dával asi 7V. Zajímavý je, že klubová disgnostika, kterou jsme dělali za tepla to neodhalila. Asi právě proto, že auto bylo teplé.
Odpovědět