Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34 524td s turbem z tds a čipem od bmw nejede
ozvala se ta tupá rána a pak to zdechlo a už nešel natočit. A jako by to při startování nemělo odpor,proto si myslim že to přeskočilo. doufam že se to nepotkalo,ale nic tam nemlátilo když se to startovalo. Má to 15tis. po výměně řemenu takže je to v reklamaci. Jenže tim že to má 150 koní s čimš se nepočítalo je dost možný že už byl taky jetej. Co vy na to?
Víš jak... ty rozvody dělal nějakej jouda v servisu,takže nevim jak dobře byly ty rozvody dělaný. Ale auto pak jelo o.k. Takže myslíš že se to potkalo? Ten rozvod.řemen nepraskl,pouze přeskočil.tds píše:no tak pokud tupá rána a zdechlo,točí to jako bez tlaků, tak máš pravdu rozvoďák k.o. no nejspíš se to potkalo to je jisté,záleží jak moc.evidentně byly rozvody špatně udělané a je jedno jestli o má 110 nebo 200ps.
hele jestli čtěš tak on přestavil 2,4td tobě stačí u 2,5td chladič s hadicema,pokud máš klimu tak jinej chladič klimy,mám dojem že i vody.upravit říd. jednotku a zvýšit plnící tlak.a je to.dzonnek píše:Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao
mám dojem že tohle dělá docela dost lidí,viď. Jen ještě nevim jestli to nějak ovlivní životnost motoru,nevíš?tds píše:hele jestli čtěš tak on přestavil 2,4td tobě stačí u 2,5td chladič s hadicema,pokud máš klimu tak jinej chladič klimy,mám dojem že i vody.upravit říd. jednotku a zvýšit plnící tlak.a je to.dzonnek píše:Tohle tema me zaujalo uvazoval jsem o prestavbe 525td na 525tds. Zajimalo by me na kolik to asi tak vyjde a zda je to spolehlive. Diky za namety cao
jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..
Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..
Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..
Kr. moment neposuneš,protože regulačním ventilem štěluješ max.plnící tlak a ne jak u jakých otáček to bude plnit.t.j. pojede to pořád stejně,jen při vyšších otáček to bude mít víc luftu tím i víc nafty což je pro zvýšení výkonu žádoucí.tak tam nedávej chladič,ušetříš love za všechny chladiče práci za přestavby atd.jen si dej říd.jednotku a zvyš plnící tlak (ne víc jak 1,3bar) mrdni tam KN-ko,vykopni kat a budou se dít věci.Martinéz píše:jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..
Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..
Diky za rady.. To vsechno co pises uz mam udelane (ridici jednotka, kat venku, BMC filtr), krom toho plniciho tlaku (stale jsi nerekl, jestli tim myslis mechanicky zasah primo na turbu).. no a prave ze to jede moc hezky a bojim se, ze kroutak bude az ve vyssich vzhledem k tomu, ze se projevi turbodira vlivem nutnosti natlakovat jeste IC navic. Ted to ma totiz na diesela pomerne okamzitou reakci na plyn.. no asi to zkusim dobastlit, precipuju znova jednotkua uvidim.. vratit se to da vzdy.. snad zustane zivotnost zachovana..tds píše:Kr. moment neposuneš,protože regulačním ventilem štěluješ max.plnící tlak a ne jak u jakých otáček to bude plnit.t.j. pojede to pořád stejně,jen při vyšších otáček to bude mít víc luftu tím i víc nafty což je pro zvýšení výkonu žádoucí.tak tam nedávej chladič,ušetříš love za všechny chladiče práci za přestavby atd.jen si dej říd.jednotku a zvyš plnící tlak (ne víc jak 1,3bar) mrdni tam KN-ko,vykopni kat a budou se dít věci.Martinéz píše:jsem zrovna vcera narazil na inzerat, kde to prodavas.. ona ta 2,4ka pry nema moc vykonove rezervy co se tyce odolnosti materialu.. uprimne i td/tds bych se bal upravovat..
Jinak k prestavbe na td na tds.. je nutny i chladic vody kvuli rozmerum, chladic klimy nevim ani.. o uprave plniciho tlaku vis co? myslis postelovat turbo? prave toho se bojim, ze upravou jen posunu kroutak do vyssich otacek, nachiply td je zajimavy prave tim, ze netahne tak zoufale vysoko, ale diky absenci IC uz pomerne dole... ja se na tuhle askci chystam uz pekne dlouho a konecne jsem nasel auto, ze ktereho budu jen prat potrebne dily stylem plug and play.. ale cekam a cekam..
Jo a Lucky, sorry za zasirani tematu..