Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tak A sem v pr...odjed s tim nebo ne???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#1 Příspěvek od dafson »

tak jak sem zde jiz psal tak dnes cestou do prace to prislo E39 523i prestala topit rucicka teploty se drzela zastavim u prace na parkaci teplota sla nahoru vypnu motor sahnu na hadici u dolejvani vody nahore tepla-hadice do hlavy motoru studena !!Co ted stim mam rano odjed 8km k baraku nebo se na to vysrat??uz sem zralej na to hodit si lano...Co to je???tesneni rok stare hlava delana!!!!vodni pumpa ci co???
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#2 Příspěvek od Mafa »

Me se stalo neco podobneho loni na 523i, zacalo se to hrat a byl jsem asi 10km od baraku a zacalo se to hrat,tak jsem to odstavil, pockal pul hodiny a ujel jen kilometr a znovu to lezlo nahoru tak jsem to nechal do druheho dne stat, druhy den jsem prisel a teplota drzela normalne a normalne jsem s tim jel,ale samozrejme rovnou do servisu,kde zjistili rozsekanou vodni pumpu, tak jsem nechal vymenit pumpu i termostat a bezproblemu to slape:-) a ani to nebylo drahe, myslim ze do 3tis jsem se vesel i s prací. Pumpu si tam hlavne nech dat kovovou, ja tam mel plastovou a ty prej nejsou dobre, ze se brzo protoci.
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od wEnC »

Že je hadice nahoře teplá dole studená, je normální, v zimě nebo pár nebo až desítek minut po startu, ale nesmí to jít do červenýho. Jestli ti to tam šlo tak je problém v tom, že ti necirkuluje voda.

A to může mít více důvodů :

- vadná vodní pumpa
- vadný termostat / asi neotvírá
- zavzdušněný systém
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#4 Příspěvek od Mafa »

Ale s tim, že já dojel do servisu byla nejspíš náhoda, že se zrovna možná ta pumpa ještě chytla. Jinak také nedoporučuji s tím jezdit.
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od wEnC »

Jezdit v červeným fakt ne. Kilák se dojet dá když to vychladne, ale víc radši ne. Celé léto bez problému a najednou mě to tento týden šlo do červenýho, tak jsem zkontroloval nejdřív termostat 97° - OK ve vařící vodě otevírá, pak pumpu - OK naštěstí kovová, už ji někdo měnil kdysi, no a nakonec zůstal prosakující chladič....

Byla tam prasklinka v bočním plastu v té přírubě jak vsazuje expanzka. Bez tlaku to kapalo, s tlakem už čúralo .... :cry:
Ale odvzdušnit to stímhle nejde, vydrží to tak den nebo 20km nejvíc.
Jestli se to podaří zalepit nebo bude nový chladič ještě uvidím.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#6 Příspěvek od dafson »

divne ale je ze to prestalo topit a dokud sem jel tak byla rucicka na pulce a kdyz sem zastavil sla nahoru hned sem to vypnul.jinak to mam domu cca 3km tech 8 sem to prepisk tak to risknu a jakmile to pujde nahoru tak to odstavim.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#7 Příspěvek od dafson »

Tak sem to teda risknul a vyslo to az domu se rucicka drzela na pulce a dokonce to topilo zastavil sem na dvore a cekal jestli nepoleze vis a nic zustala v poradku sice mozna uz kousek pred domem se mi zdalo ze auto topi mene no nicmene dalsi cesta bude s bratrankem s A6 a lanem v kufru do servisu dekuji vsem za rady nejspis to bude asi ta pumpa a radsi tam necham dat i novy term.
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od youwee »

wEnC píše:Že je hadice nahoře teplá dole studená, je normální, v zimě nebo pár nebo až desítek minut po startu, ale nesmí to jít do červenýho. Jestli ti to tam šlo tak je problém v tom, že ti necirkuluje voda.

A to může mít více důvodů :

- vadná vodní pumpa
- vadný termostat / asi neotvírá
- zavzdušněný systém
termostat kdyz je ok tak by to melo byt zavreny, termostat se otevre az kdyz je to zahraty ne? Tak se otevre a zacne cirkulovat voda? Tak to funguje ne? :? (ted nemluvim o tomhle konkretni pripade, jen se ptam na termostat)
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od wEnC »

youwee píše: termostat kdyz je ok tak by to melo byt zavreny, termostat se otevre az kdyz je to zahraty ne? Tak se otevre a zacne cirkulovat voda? Tak to funguje ne? :? (ted nemluvim o tomhle konkretni pripade, jen se ptam na termostat)
Ano tak to je.
Odpovědět