Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tak A sem v pr...odjed s tim nebo ne???
tak jak sem zde jiz psal tak dnes cestou do prace to prislo E39 523i prestala topit rucicka teploty se drzela zastavim u prace na parkaci teplota sla nahoru vypnu motor sahnu na hadici u dolejvani vody nahore tepla-hadice do hlavy motoru studena !!Co ted stim mam rano odjed 8km k baraku nebo se na to vysrat??uz sem zralej na to hodit si lano...Co to je???tesneni rok stare hlava delana!!!!vodni pumpa ci co???
Me se stalo neco podobneho loni na 523i, zacalo se to hrat a byl jsem asi 10km od baraku a zacalo se to hrat,tak jsem to odstavil, pockal pul hodiny a ujel jen kilometr a znovu to lezlo nahoru tak jsem to nechal do druheho dne stat, druhy den jsem prisel a teplota drzela normalne a normalne jsem s tim jel,ale samozrejme rovnou do servisu,kde zjistili rozsekanou vodni pumpu, tak jsem nechal vymenit pumpu i termostat a bezproblemu to slape:-) a ani to nebylo drahe, myslim ze do 3tis jsem se vesel i s prací. Pumpu si tam hlavne nech dat kovovou, ja tam mel plastovou a ty prej nejsou dobre, ze se brzo protoci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Že je hadice nahoře teplá dole studená, je normální, v zimě nebo pár nebo až desítek minut po startu, ale nesmí to jít do červenýho. Jestli ti to tam šlo tak je problém v tom, že ti necirkuluje voda.
A to může mít více důvodů :
- vadná vodní pumpa
- vadný termostat / asi neotvírá
- zavzdušněný systém
A to může mít více důvodů :
- vadná vodní pumpa
- vadný termostat / asi neotvírá
- zavzdušněný systém
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Jezdit v červeným fakt ne. Kilák se dojet dá když to vychladne, ale víc radši ne. Celé léto bez problému a najednou mě to tento týden šlo do červenýho, tak jsem zkontroloval nejdřív termostat 97° - OK ve vařící vodě otevírá, pak pumpu - OK naštěstí kovová, už ji někdo měnil kdysi, no a nakonec zůstal prosakující chladič....
Byla tam prasklinka v bočním plastu v té přírubě jak vsazuje expanzka. Bez tlaku to kapalo, s tlakem už čúralo ....
Ale odvzdušnit to stímhle nejde, vydrží to tak den nebo 20km nejvíc.
Jestli se to podaří zalepit nebo bude nový chladič ještě uvidím.
Byla tam prasklinka v bočním plastu v té přírubě jak vsazuje expanzka. Bez tlaku to kapalo, s tlakem už čúralo ....

Ale odvzdušnit to stímhle nejde, vydrží to tak den nebo 20km nejvíc.
Jestli se to podaří zalepit nebo bude nový chladič ještě uvidím.
Tak sem to teda risknul a vyslo to az domu se rucicka drzela na pulce a dokonce to topilo zastavil sem na dvore a cekal jestli nepoleze vis a nic zustala v poradku sice mozna uz kousek pred domem se mi zdalo ze auto topi mene no nicmene dalsi cesta bude s bratrankem s A6 a lanem v kufru do servisu dekuji vsem za rady nejspis to bude asi ta pumpa a radsi tam necham dat i novy term.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1977
- Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
- Bydliště: Olomoucko
- Klubové ID: 1262
- Kontaktovat uživatele:
termostat kdyz je ok tak by to melo byt zavreny, termostat se otevre az kdyz je to zahraty ne? Tak se otevre a zacne cirkulovat voda? Tak to funguje ne?wEnC píše:Že je hadice nahoře teplá dole studená, je normální, v zimě nebo pár nebo až desítek minut po startu, ale nesmí to jít do červenýho. Jestli ti to tam šlo tak je problém v tom, že ti necirkuluje voda.
A to může mít více důvodů :
- vadná vodní pumpa
- vadný termostat / asi neotvírá
- zavzdušněný systém
