Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pomoc!!! BMW 530D 2000, nejede :-(
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
bud se totálně ucpal filtr nebo bych viděl chybu v podávacím čerpadleLukasek píše:Vse OK, auto v super stavu najeto asi 150tis. normálně jedu asi 70km a najednou chcípnul motor a hotovo. Startér normálně točí, ale nechytá
. Vyvozuji tedy, že tam nejspíš nejde nafta. Proč? Co s tím? Za rady budu rád. Díky
![]()
![]()
čerpadlo v nádrži, zjistit zdali funguje. potom je tam ještě jedno čerpadlo a to je někde pod podlahou. při pohledu na palivový filtr najdeš průhlednou trubičku. zjistit zdali v ní nejsou bublinky.Maxiczech píše:Nechat stát a po hodince se pkusit natočit.. Naskočí nebo má alespoň snahu?
Pokud ti to takhle náhle zdechlo, tak bych řekl, že se ti vys..l zavírací ventil paliva.
-
maxpayne111
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
maxpayne111
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
maxpayne111 píše:... kdepak se ten zavírací ventil paliva dá najít. A jak zjístím, že je funkční?
Uzavírací ventil paliva tzv. "chcípák" najdeš na levé straně motoru (ve směru jízdy) vedle vysokotlakého čerpadla. Vedle je taky alternátor. Ale nechce se mi to rozebírat - tak alespoň foto z výkresu :
http://sweb.cz/vs31/IMAGE_00314.jpg
http://sweb.cz/vs31/IMAGE_00312.jpg
Na obrázku vidíš levý dolní roh vany kabelové sady. Ten kabel s dvojpólovým konektorem BOSCH X2262 vychází přímo z levého dolního rohu. Vpravo od něj je kabel trojpólu X6524 vedoucí k alternátoru. Jdi po něm až k vaně a pak nahmatej ten vývod vlevo. Jdi po něm zase dopředu, až ke konektoru. Opatrně odehni zajišťovací jazýček toho X2262 a vytáhni nahoru - netahat za dráty!!! Jde to ztěžka, je tam oranžová těsnící gumička. Zkontroluj zasunutí drátů v tom konektoru (samice) co vytáhneš a kolíky ve ventilu. Oboje prostříkni Kontoxem (lihem), očisti malým štětečkem a opatrně nasaď zpět, až to zajištění konektoru cvakne.
Vyzkoušej, že ve zdířkách toho konektoru X2262 se musí při zapnutí klíčku do druhé polohy objevit 12 Voltů. Funkci ventilu zjistíš tak, že ventil cvaká, když Ti bude druhá osoba zapínat klíček z první do druhé polohy (ve třetí už startuje, tak to už ne).
-
maxpayne111
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
Panaque
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Klubové ID: 1062
- Kontaktovat uživatele:
to maxpayne111:
Dej prosím vědět jak jsi pochodil...
Dnes jsem natankoval u své Shell V-Power Diesel jako vždy ze stejnéího stojanu. Pak jsem normálně nastartoval, zajel nakoupit a když jsem přišel k autu nebylo možné nastartovat.
Startér točí jak o život ale motor nechce chytit!!! Musel jsem to odtáhnout (docela sranda bez posilovačů
) a ted mi hnije v garáži a nevím co s tím...
Zkusím zmiňovaný postup a dám kdyžtak taky vědět...
Kdyby prosím měl kdokoli jakýkoli nápad, dejte prosím vědět
Díky předem
V tuhle chvíli asi ten největší zoufalec
Dej prosím vědět jak jsi pochodil...
Dnes jsem natankoval u své Shell V-Power Diesel jako vždy ze stejnéího stojanu. Pak jsem normálně nastartoval, zajel nakoupit a když jsem přišel k autu nebylo možné nastartovat.
Startér točí jak o život ale motor nechce chytit!!! Musel jsem to odtáhnout (docela sranda bez posilovačů
Zkusím zmiňovaný postup a dám kdyžtak taky vědět...
Kdyby prosím měl kdokoli jakýkoli nápad, dejte prosím vědět
Díky předem
V tuhle chvíli asi ten největší zoufalec
-
maxpayne111
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
taky jsem resil problem ze auto zdechlo a neslo nastartovat - a asi za hodinu zase jo .. po par dnech se to umoudrilo a ja najel v pohode asi 500km a znovu stejny problem, nakonec to bylo podavaci cerpadlo v nadrzi, stoji 3800 bez DPH, zjistoval jsem i to tlakovy (je zespodu pod plastovym krytem pod sedackou ridice) stoji tusim cca 5700 bez DPH - takze to neni tak hrozny...
pochopitelne pokud by to bylo vysokotlaky mechanicky v motoru to uz by byl jinej mazec ;)
pochopitelne pokud by to bylo vysokotlaky mechanicky v motoru to uz by byl jinej mazec ;)
Všechny zdravím. Můj problém byla prasklá pojistka od toho tlakovacího čerpadla u prahu řidiče.
Takže diagnostika + práce 800,-
Už jsem najel asi 1000 km a zatím Ok. Bylo mi ovšem řečeno, že je to zřejmě známka toho, že to vysokotlaké čerpadlo je již možná lehce načaté
, tak uvidíme, snad vydrží 
díky všem a hodně Km bez potíží

Takže diagnostika + práce 800,-
Už jsem najel asi 1000 km a zatím Ok. Bylo mi ovšem řečeno, že je to zřejmě známka toho, že to vysokotlaké čerpadlo je již možná lehce načaté
díky všem a hodně Km bez potíží
