Vse OK, auto v super stavu najeto asi 150tis. normálně jedu asi 70km a najednou chcípnul motor a hotovo . Startér normálně točí, ale nechytá . Vyvozuji tedy, že tam nejspíš nejde nafta. Proč? Co s tím? Za rady budu rád. Díky
Lukasek píše:Vse OK, auto v super stavu najeto asi 150tis. normálně jedu asi 70km a najednou chcípnul motor a hotovo . Startér normálně točí, ale nechytá . Vyvozuji tedy, že tam nejspíš nejde nafta. Proč? Co s tím? Za rady budu rád. Díky
bud se totálně ucpal filtr nebo bych viděl chybu v podávacím čerpadle
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
no diagnostika by ti určitě hodně pomohla.Ale kdyby si se v tom pokoušel hrabat i bez diagnostiky,mím oblíbeným favoritem je indukční snímač otáček,nebo jak se mu říká.Ovšem beru v úvahu tu alternativu,že čerpadlo je ok.
Nechat stát a po hodince se pkusit natočit.. Naskočí nebo má alespoň snahu?
Pokud ti to takhle náhle zdechlo, tak bych řekl, že se ti vys..l zavírací ventil paliva.
Maxiczech píše:Nechat stát a po hodince se pkusit natočit.. Naskočí nebo má alespoň snahu? Pokud ti to takhle náhle zdechlo, tak bych řekl, že se ti vys..l zavírací ventil paliva.
čerpadlo v nádrži, zjistit zdali funguje. potom je tam ještě jedno čerpadlo a to je někde pod podlahou. při pohledu na palivový filtr najdeš průhlednou trubičku. zjistit zdali v ní nejsou bublinky.
Myslíte, že to může dělat tem ventil? Teď jsem ještě kolem toho běhal a zjístil jsem, že jsou slišet čerpadla a před vstřikovacím jako by se ta nafta vracela. Zkoušel jsem i odpojit hadici u filtru a je tam tlak jako blázen. A když vezmu za tu průhlednou hadici tak i cejtím jak tím proudí nafta.
Na obrázku vidíš levý dolní roh vany kabelové sady. Ten kabel s dvojpólovým konektorem BOSCH X2262 vychází přímo z levého dolního rohu. Vpravo od něj je kabel trojpólu X6524 vedoucí k alternátoru. Jdi po něm až k vaně a pak nahmatej ten vývod vlevo. Jdi po něm zase dopředu, až ke konektoru. Opatrně odehni zajišťovací jazýček toho X2262 a vytáhni nahoru - netahat za dráty!!! Jde to ztěžka, je tam oranžová těsnící gumička. Zkontroluj zasunutí drátů v tom konektoru (samice) co vytáhneš a kolíky ve ventilu. Oboje prostříkni Kontoxem (lihem), očisti malým štětečkem a opatrně nasaď zpět, až to zajištění konektoru cvakne.
Vyzkoušej, že ve zdířkách toho konektoru X2262 se musí při zapnutí klíčku do druhé polohy objevit 12 Voltů. Funkci ventilu zjistíš tak, že ventil cvaká, když Ti bude druhá osoba zapínat klíček z první do druhé polohy (ve třetí už startuje, tak to už ne).
Bomba, super. Děkuji mooooc. Jsem moc rád, že jsem narazil na tohle fórum. Jste tady super a fakt dokážete poradit. Nebudu otálet a jdu se na to hned podívat. Ještě jednou dík.
Dnes jsem natankoval u své Shell V-Power Diesel jako vždy ze stejnéího stojanu. Pak jsem normálně nastartoval, zajel nakoupit a když jsem přišel k autu nebylo možné nastartovat.
Startér točí jak o život ale motor nechce chytit!!! Musel jsem to odtáhnout (docela sranda bez posilovačů ) a ted mi hnije v garáži a nevím co s tím...
Zkusím zmiňovaný postup a dám kdyžtak taky vědět...
Kdyby prosím měl kdokoli jakýkoli nápad, dejte prosím vědět
Ahojky, já už jsem byl na diagnostice a mám v tahu čerpadlo a relé, ale nevim jestli podávací nebo vysokotlaký. Jsem bez auta taky celkem zoufalej, ale co se dá dělat.
maxpayne111 píše:Ahojky, já už jsem byl na diagnostice a mám v tahu čerpadlo a relé, ale nevim jestli podávací nebo vysokotlaký. Jsem bez auta taky celkem zoufalej, ale co se dá dělat.
Tak přesně tohoto se obávám, 18k se mi teď zrovna nehodí narvat do plechovky
taky jsem resil problem ze auto zdechlo a neslo nastartovat - a asi za hodinu zase jo .. po par dnech se to umoudrilo a ja najel v pohode asi 500km a znovu stejny problem, nakonec to bylo podavaci cerpadlo v nadrzi, stoji 3800 bez DPH, zjistoval jsem i to tlakovy (je zespodu pod plastovym krytem pod sedackou ridice) stoji tusim cca 5700 bez DPH - takze to neni tak hrozny...
pochopitelne pokud by to bylo vysokotlaky mechanicky v motoru to uz by byl jinej mazec ;)
Všechny zdravím. Můj problém byla prasklá pojistka od toho tlakovacího čerpadla u prahu řidiče.
Takže diagnostika + práce 800,-
Už jsem najel asi 1000 km a zatím Ok. Bylo mi ovšem řečeno, že je to zřejmě známka toho, že to vysokotlaké čerpadlo je již možná lehce načaté , tak uvidíme, snad vydrží