Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tecie mi olej z automatu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od TOMINO123 »

Ludia nemali ste este taky problem. Tecie mi olej z automatickej prevodovky, pri chladici, tam kde sa spaja hadica s chladicom automatu.Dal som aj novu hadicu a stale to robi.Neviem ci mam vymenit este chladic.Myslim si ze to nie je dobre rieseny vysokotlakovy spoj. Tie dve gumicky dobre netesnia. Alebo to asi nenasadzam spravne ?.?.?E39 530D Automat samozrejme...inak tak isto je riesene aj servo myslim takym spojenim
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Klubové ID: 3690
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od pindour »

to mi delalo taky, pokud si vymenil v hadici ty O krouzky a stale tece, tak bude pryc chladic, bude tam nejaka prasklina, nic to nevydrzi.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

pokud ti to teče tím šroubením, tak já bych zkusil dát 2 O kroužky a zkusit to.
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od TOMINO123 »

myslis vymenit tie gumicky co su dnu ?.?.? to som skusal uz to netecie az tak len to slzi ale ani na tom moc nechcem zazdit chcem aby to bolo na 100%
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

já měl ten O kroužek vždy na tý trubce co jde do chladiče, v chladiči mě nikdy nezustal, jestli tedy myslíme oba to samý. Prostě pokud je O kroužek nový a správný rozměr a netěsní tak bych zkusil dát ještě jeden stejného rozměru a utáhnout to, mělo by to být OK.
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TOMINO123 »

ale mne to netesni v spoji medzi chladicom a tou trubkou asi sem dam aj fotku ak to dovtedy nevyriesim, nemyslim ten spoj co sa utahuje skrutkou kde hadicu prichytavas na prevodovku
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

já taky myslel zde http://www.volny.cz/bmw750ial/103.jpg vstup/výstup do chladiče oleje automatu
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od TOMINO123 »

keby som to mal takto zriesene som najstasnejsi clovek na svete....ja to mam uplne inak http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-32_1026/ takto to mam zriesene toto je servo lebo na obrazku s chladicom prevodovky to nie je dobre vidno ale ten spoj medzi chladicom a tou hadicou je rovnyky a odtial mi to kvapka :( asi sa rozplacem :(
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

tak to nevím, ale přijde mě to že to není šroubovaný ale jen nacvaklý jako se dělají nové klimatizace. Tady fakt neporadím protože jsem to neviděl v reálu, ale dle mého názoru by nebyl problém to předělat na šroubované spoje viz. ten můj obrázek jak se spojuje hadice s trubkou, mám totiž uplně předělané vedení oleje a tak jsem použil jen kousky origo trubek a zbytek jsou hydraulický hadice, nechal jsem to dělat ve zdejším obchodě/servise na hydrauliku, je to na počkání a otázka pár korun. Na chladič bych nechal dát tu převlečnou matku, pod ní oni dají takovej soudek a stáhne se to dohromady s protikusem té převlečné matice, tím se ten soudek zalisuje do té trubky chladiče, sundá se ten protikus a ten samej ale novej se zalisuje do hadice a je to hotovo. Poptej se na to tam kde u vás dělají hydraulické hadice, něco jako Hansaflex atd..
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od TOMINO123 »

diiik do hansaflexu som chcel zajst....dufamze to tam vyriesia ako hovoris a bude vsetko ok myslim ze oni uz budu vediet co s tym...lebo hansaflex mam 20 km od domu takze v piatok by som tam mal letiet a dam vediet.....zatiiim fakt diiik
andy39
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: BA

#11 Příspěvek od andy39 »

Mal som taky isty problem na 525tds e39 aut. Vymenil som tesniace kruzky na tych hadiciach co idu do chladica a uz je to ok - uplne suche - stali 19 SK v bmw . Ja mam tie hadice ukoncene prirubou , ktora sa jednou skrutkou v strede prichyti o chladic. Ked sme doplnali olej do prevodovky , chybalo cca. 1.5 litra...
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od TOMINO123 »

a ludia prosim vas neviete aky tam je tlak v tych hadiciach v automatickej prevodovke to by mi moc pomohlo
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od TOMINO123 »

bol som v BMW a tam mi povedali ze do prevodovky mi ide az 9 litrov oleja kks kde sa to tam zmesti
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#14 Příspěvek od Fugo »

to je normální já mám 12L, je to v systému, hadicích a hlavně v měniči.
TOMINO123
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od TOMINO123 »

:) :D :D :) ahojte priaznivci BMW...Takze zatial vyriesene, bol som v hansaflexe ako mi Fugo poradil inak diiik....a urobili co mali chlapci su tam kompetentni a vedia co robia...zatial netecie a ani dufam nezacne takze za 1600 SK vyriesili moje problemi....vrelo odporucam bude problem s niecim podobnym ako som mal ja zasstavte sa tam miesto zhruba 20000 ma to stalo okolo 4000 aj s robotou a novym olejom takze vela stastnych kilometrikov vam vsetkym....
Odpovědět